|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Transplantace vlasů
»
Alopecie areata - je možná transpantace?
Autor
Alopecie areata - je možná transpantace?
jackiee
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 27. 3. 2006 16:04:26
|
změnil/a: Administrátor
Byla u mě konstatována alopecie areata byla by v budoucnosti možná transplantace a za jakých podmínek nevíte někdo?
peha
profil
adr
|
Zasláno: 24. 5. 2006 23:30:12
jackiee
Za určitých ale velice striktně definovaných podmínek ano / např. neaktivita ložiska alespoň 3 roky , žádný nový výsev alespoň 2 roky...Záleží i na velikosti ložiska...
metelesku
profil
adr
|
Zasláno: 6. 4. 2008 23:32:26
no je popisována transplantace vlasů, ale spíše vyjímečkě, není u žádného dermatologa doporučováno
hedruna
profil
adr
|
Zasláno: 11. 5. 2008 22:42:19
toto táma by mě také velice zajímalo,protože mám dceru od dvou let bez vlasů,teď jí je 12 a je to stále stejné. Tak by mě zajímalo,jestli by šla transplantace a kolik by stála dík
metelesku
profil
adr
|
Zasláno: 13. 5. 2008 18:39:19
a to je zcela bez vlasů, nebo má jen okrsky, kde vlasy chybí??
hedruna
profil
adr
|
Zasláno: 14. 5. 2008 18:46:45
jestli tato otázka je určena mě,tak odpovídám,že dcera je úplně bez vlasů
metelesku
profil
adr
|
Zasláno: 26. 5. 2008 20:45:29
tak to se obávám, že je vyřešeno, neboť kder nic není ani čert nebere a u transplantace se odebírají vlastní vlasy, vlastně jde spíše o redistribuci a nebím odkud by se tedy daly odebrat
hedruna
profil
adr
|
Zasláno: 27. 5. 2008 22:17:22
díky,sice krutě,ale výstižně napsáno
foggy
profil
adr
|
Zasláno: 19. 9. 2008 20:26:11
možná je to blbá otázka, ale myslíte si, že nejde transplantovat vlasy od jiných lidí...třeba od bratra....nebo jestli neni možná transplantace celýho skalpu, od dárců(nesnulých) - možná je to neetický, ale jestli by to šlo, by mě zajímalo...taky jestli by se chytily třeba vousy, který by se transplantovali na hlavu?
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 19. 9. 2008 21:33:48
Alopecie areata-transplantace
Milá děvčata a milé ženy,
bohužel...Co se u mužů v tomto případě daří,t.j. autotransplace vlasů,kde se jim vezme část vlasového ložiska,kde vlasy jsou,se obvykle ujme,i když cena za ,,krásu" je vysoká...Ale respektuji,každého věc...U nás,pří zoufalosti,to nikdy nevyjde...i když je třeba zdravé ložisko,prostě nejde to...Zřejmě hormony hrají svoji roli i autoimunita...Tyto pokusy ,Foggy,se provádějí,zatím na pár pracovištích venku,ale jak vidíš,bez úspěchu.Jistě by 1.úspěšný tým přispěchal se ,,zázrakem"...Zřejmě,je to morbidní,ale snad nikoho neurazíme,ze zesnulého,by už kořínky nebyly funkční,je však známo,že vlasy i vousy rostou ještě 2 dny po smrti...Myslím,že roli hraje i podchlazení,zástava krevního oběhu,atd....Není to transplantace orgánová,jako ledviny,srdce apod. Zatím je to autotransplantace a je řada otázek kolem toho.Zeny jsou bohužel na to mnohem hůře...Muži ,máte především AGA,u žen je to AA nebo AT(totalis)...Paní Hedruna ztrácí naději,není to naprosto nezvratný stav!!!Je to omyl!!!Já mám taky podobnou formu a mám,díky Bohu,dlouhé vlasy...A i řasy a obočí...Své sehrají i ženské hormony,to je zázrak...Takže i ženy mají naději.Jen se musíme víc snažit a nepropadat skepsi!
Zdraví Aya.
foggy
profil
adr
|
Zasláno: 19. 9. 2008 22:18:15
Aya:psalo se přeci o ženě, kterou pokousal pes a ukousl jí část obličeje...tu dostala od jiné zesnulé ženy...na youtube je video, jak jí ho přišívaji...část obličeje bílej jak stěna okamžitě po přišiti mění barvu, jak do něj proudí krev....obličej byl včetně chloupků a malých vousků pod nosem...myslim si teda, že transplantace scalpu je možná, ale zatim se nedělá z hlediská náročnosti(?)
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 19. 9. 2008 22:32:34
Foggy
Ano,já to četla taky...To by museli dát celý skalp,od čela až po temeno...
Ale otázka je,zda by se vlasy udrželi,tkán bude možná něco jiného,u orgánů už mají dost dobré výsledky...A dále,jak by se vlasy měnily a případně rostly?Tady opravdu nevím,ale vezmi si na světě,že je plno multimilionářů i super hvězd a nemá to nikdo,jen běžné plastiky...Zkusím hledat a zeptat se na www. v zahraničí,zkus taky...Nějaký ,,zásek" tam bude,protože tak náročné by to zase nebylo...Zdraví Tě
Aya.
foggy
profil
adr
|
Zasláno: 19. 9. 2008 22:44:29
já myslim, že by mohli růst stejně....ale byl by tady problém, že pokud má někdo aga, tak by se dht díky krvi dostávalo znovu k vlasům a ty by zase vypadaly, kdyby na něj byly náchylný...a u totalis, kde to způsobuje autoimunita, tak tam by to nejspíš taky šlo zase dolu...
takže kdo by podstupoval transplantaci skalpu jenom v naději, že mu vlasy možná, když bude mít štěstí, nevypadaj? protože dopředu nezjistíš, jestli transplantovaná tkáň bude odolná vůči dht
nebo je problém úplně někde jinde
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 20. 9. 2008 09:28:02
Foggy
Ano,já si to taky myslím...Kdysi ,před pár týdny psal nějaký pán,že to s autoimunitou nesouvisí...Al.totalis určitě,protože jak reaguje na vl. vlas. pokožku,proč by reagovala jinak...Bohužel asi stejně...U autotransplantace s AGA, by se musel blokovat neustále dht,možná i zásah do nadledvinek(testosteron,dht,adrenalin,kortizon...) ,a to si neumím představit,jak by reagoval organismus...Můžu Ti napsat,včera jsem nenašla ani na lékařských www. k tomu nějakou úvahu nebo hypotézu...Zdraví
Aya.
Diskuze Více vlasů.cz
»
Transplantace vlasů
»
Alopecie areata - je možná transpantace?
Váš příspěvek:
...