|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Ejakulace, ztráta hormonální rovnováhy a úbytek vlasů
.
1
.
2
.
3
.
4
.
>>
Autor
Ejakulace, ztráta hormonální rovnováhy a úbytek vlasů
Fylosof
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 19. 11. 2007 15:33:57
|
změnil/a: Fylosof
Založil jsem tohle téma, jelikož v jiných vláknech byla teorie "škodlivosti" ejakulace několikrát probírána. Slovo škodlivost je samozřejmě v úvozovkách, jelikož se nejedná o škodlivost přímo zásadní, zvláště u zdravého člověka, plného energie se škdolivost ejakulace netýká vůbec. Tohle téma se týká spíše energeticky nebo výživově oslabených jedinců, těm ejakulace škodí určitě. V podstatě jde o to, že podle tantrických pramenů ejakulací muž ztráci životní energii, což v první řadě způsobuje hormonální nerovnováhu a tím i ztrátu vlasů (jen u predisponovaných jedinců). Podle klasické medicíny muž ejakulací ztrácí zinek, který je ovšem také velice důležitý pro hormonální rovnováhu. Ze zkušenosti vím, že tréninkem PC svalu lze dosahnout orgasmus bez ejakulace, a tak si ušetřit zinek i energii. Už dva týdny se ejakulaci vyhýbám a mám tolik energie, že musím dvě hodiny denně trávit v posilovně a dvakrát týdně plavu v bazénu. Zatím nevím, co to udělá s vlasy, ale energeticky je to přímo zázrak, každý může vyzkoušet sám.
Peter
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 10:02:51
No ano mas potom sice plno testosteronu kt. vlasom prospieva ale ked neberies blokatory DHT tak tu neplati znama rovnica viac T=viac DHT ??
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 13:40:39
Cituji: Peter
No ano mas potom sice plno testosteronu kt. vlasom prospieva ale ked neberies blokatory DHT tak tu neplati znama rovnica viac T=viac DHT ??
Jenže pokud člověk, který má víc testosteronu (třeba i díky eliminaci ejakulace) současně dodržuje dietu bez cukru, lepku a mléka, tak musí mít zákonitě hladinu DHT na minimu. Navíc, z mnoha nezávislých zdrojů vyplývá, že zadržení ejakulace působí na organismus omlazujícím efektem. Stačí například přečíst si bestseller "Pět tibeťanů". Východní filosofie velmi často hovoří o omlazení pomocí vyhýbání se ejakulace.
Peter
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 14:51:57
No ale stale je tu polucia, ked je clovek dlhsie bez ejakulacie tak ho polucia neminie myslim.
Peter
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 14:54:22
A este k tej diete, myslis WD ked vecer mozes jest aj cukry a lepok alebo uplne vynechanie cukrov a lepku?
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 15:22:36
Cituji: Peter
No ale stale je tu polucia, ked je clovek dlhsie bez ejakulacie tak ho polucia neminie myslim.
Myslím, že pokud má člověk spevněné určité svalové partie, tak poluce nehrozí. Něco bližšího o tom je tady na těchto stránkách.
http://www.rahoorkhuit.net/library/yoga/tantra/male_multiple_orgasms.h
tml
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2007 15:23:42
ŠPATNĚ SE ULOŽIL ODKAZ, TAK SNAD TEĎ BUDE KOMLET.
http://www.rahoorkhuit.net/library/yoga/tantra/male_multiple_orgasms.h tml
laksa
profil
adr
|
Zasláno: 21. 11. 2007 16:00:53
yo aky sem dva tydny bez sexu ale zeby nejaky narust energie vubec:-D
laksa
profil
adr
|
Zasláno: 21. 11. 2007 19:33:32
v energii urcite ne:-D sak ja davam volnost aj rukam:-D je to sice desne ale vydrzet sa to da:-)
david 19
profil
adr
|
Zasláno: 21. 11. 2007 21:38:10
No tu energigi bych nechal stranou ale existuje vysvetlení jestli má ejakulace nějaký vliv na vlasy?Já nevím ale přeci při vyvrcholení se přeci hormony odplavují ne?
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 22. 11. 2007 07:37:50
Cituji: david 19
Já nevím ale přeci při vyvrcholení se přeci hormony odplavují ne?
Odplavuje se hlavně ZINEK. Je vědecky potvrzeno, že jedna ejakulace dokáže připravit chlapa o takové množství zinku, které pak dorovnává stravou několik dnů. Kdyby člověk ejakulovat denně, zinek by neměl vůbec šanci doplnit, snad jedině, že by každý den jedl ústřice, což je nejkvalitnější zdroj zinku.
Peter
profil
adr
|
Zasláno: 22. 11. 2007 10:27:24
Márty
Cize ked budem jest zinok ako doplnok vyzivy tak si mozem v klude zasexovat alebo zahonit? Tato tema je ale dost brutal, nikdy som nemal po sexe take vycitky svedomia ako teraz a uplne to kazi zazitok... strasne s tymi vlasmi:) :(
twisp
profil
adr
|
Zasláno: 22. 11. 2007 12:59:55
tohle tema je akorat to dobrej vtip :D Neberte ho vazne :D
..na to je az moc ujety ;) stejne jako darcovcka urinoterapie /rozumej lemtat chcanky svy holky/
to by se pak clovek dostal do faze, kdy je z nej mnich jen zobajici korinky a cely zivot meditujici.
Olo2
profil
adr
|
Zasláno: 22. 11. 2007 18:23:48
hodil vám tu odkaz na stránky, které vás naučí, jak si ho vyhonit, nebo někoho přefiknout, udělat se, ale nevystříknout. orgasmus prožijete, ale nevystříknete. když za noc popáté šukáte, taky nic nevyšplíchnete, ale orgasmus není o nic horší nebo méně intenzivní.
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 10:23:37
|
změnil/a: Márty
Cituji: twisp
to by se pak clovek dostal do faze, kdy je z nej mnich
Kolego, jsi úplně mimo mísu. Nejprve si zjisti něco o orgasmu bez ejakulace a pak můžeš publikovat svoje "odborné" názory k tomuto tématu. Nikdo z nás takdy nepsal o celibátu, ale o orgasmu bez ejakulace. Celibát znamená nemít orgasmus. Nemít ejakulaci je něco jiného. Ujasni si alepoň základní pojmy.
kokotar
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 13:50:32
|
změnil/a: kokotar
tohle tema je vtipny - ejakulaci se nejen odplavuje zinek (Casanova jedl 2 tucty ustric kazdy den) ale taky T - ten je pak dorovnavan DHT
v tomto tkvi trochu muj problem - orgasmus je vec, ve ktere se nedokazu omezit (pomaha mi trochu sport), ale muj dosavadni styl zivota mi zarucoval velke mnozstvi partnerek (zadna stala) a nekonecne mnozstvi orgasmu - vychazi mi to na cca 2 denne.
S novou sex partnerkou do toho clovek ze zacatku poradne slape ;-) a pri svem stylu zivota byla nova sex parnerka temer kazdy tyden, kdyz clovek hodne cestuje, tak zjistuje, jak jsou holky v ruznych castech sveta pekny (zkuste jet na par tydnu do Svedska, Argentiny, Filipin a vite, o cem mluvim) ... a jak rekl basnik: muzi po vecerech byva smutno
jedine reseni vidim v nalezeni stale partnerky, cloveka to pak prestane trochu bavit a polevi
kokotar
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 13:51:43
ejakulaci zdar preje K.000000TAR
Tomáš
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 18:06:15
Tak jsem jenom nahlid, ale tohle snad kluci nemyslíte vážně:-) Jestli jste ale ochotný zajít tak daleko tak doporučuji rovnou kastraci, tam pak žádná ejakulace nebude a na úbytek vlasů to má blahodárnej vliv, přestanou ubejvat úplně:-)
Zero2zero
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 18:16:01
K.o.k.o.k.o.t.a.r ty si perpetuum mobile, kam chodíš na tú energiu človeče? Vymyslel si vlastný režim a ešte máš asi aj najviac žien " )
A teraz úplne od veci - minule som videl Davida Lyncha - má na hlave poriadnu repu vo svojom veku - vraj spotrebuje kilá cukru denne - no to je jasné, má dobrú genetiku, ale ešte je k tomu veľký propagátor transcendentálnej meditácie - a povedal, že je happy, happy, happy,... + no a plus tie vlasy - no tak to je len môj postreh...
twisp
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2007 18:25:35
Tomáš
Cituji: Tomáš
Jestli jste ale ochotný zajít tak daleko tak doporučuji rovnou kastraci, tam pak žádná ejakulace nebude a na úbytek vlasů to má blahodárnej vliv, přestanou ubejvat úplně:-)
presne tak!!!
uvedomte si kvuli cemu chcete mit vlasy! nechodite po nich ani jimi nepremyslite, ale je to kvuli tomu, abyste se citilu vpohode a byli sami se sebou spokojeni, tak jak si prejete vypadat. Pokud jste si schopni odeprit tohleto, tak muzete jit bydlet do jeskyne a vlasy nepotrebujete....
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2007 07:46:33
Cituji: twisp
Pokud jste si schopni odeprit tohleto, tak muzete jit bydlet do jeskyne a vlasy nepotrebujete....
Pořád jsi to nepochopil. Orgasmus bez ejakulace je mnohem příjemnější, intenzívnější a delší (trvá třeba i 5 minut), než obyčejný "stříkací" orgasmus. Pořád jsi nepochopil, že orgasmus může existovat i bez ejakulace, prostě zvlášť. Můžeš si se ženskou užívat třeba 4 hodiny a mít u toho třeba 10 orgasmů, jenom si prostě odpustíš stříkání. Nevím, proč jsi na stříkání tolik fixovaný????
minimax
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2007 08:39:07
Cituji: Márty
Nevím, proč jsi na stříkání tolik fixovaný????
Orgasmů můžeš zažít možná kolik chceš, ale skutečná úleva se dostaví až po vystříknutí.
Márty
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2007 11:10:50
Cituji: minimax
Orgasmů můžeš zažít možná kolik chceš, ale skutečná úleva se dostaví až po vystříknutí.
To ale ve skuečnosti není úleva ale enormní ztráta energie. Přečti si něco o principu tantry a možná změníš názor.
minimax
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2007 16:47:56
|
změnil/a: minimax
Márty
Děkuju ti za tip, ale vážně bych v téhle záležitosti nepřeháněl. Raději mám konkrétní vědecké argumenty než esoterická pseudomoudra.
1) Pravidelná ejakulace přispívá k prevenci rakoviny prostaty (
http://zdravi.idnes.cz/pravidelny-sex-prodlouzi-zivot-az-o-8-let-fph-/ sexualita.asp?c=A071109_132338_sexualita_bad
).
2) Únava, která se po ejakulaci dostavuje, souvisí s hormonálním metabolizmem (
http://cs.wikipedia.org/wiki/Orgasmus
) a osobně ji považuji za příjemnou. Není to tedy ztráta energie, ale působení prolaktinu. Jeho množství je větší po pohlavním styku než po masturbaci. (Vyzkoušej... ;-))
3) Už v úvodu tohoto tématu se píše, že ejakulace z hlediska "vyplavení" důležitých látek je problémem pro oslabené jedince, nikoliv pro normálně se stravující. Navíc není problém zinek doplňovat pro klid duše potravinovým doplňkem.
Jsem pro soudný přístup, a tak mi občas při čtení některých příspěvků přijde, že nejlepším způsobem jak zabránit vypadání vlasů, je ukončit svou existenci. :-)
Tomáš
profil
adr
|
Zasláno: 29. 11. 2007 09:25:46
Jako nejdřív to byla nutnost držet bezlepkovou dietu (tedy nemožnost zajít si normálně s lidma na oběd) a teď by měl každej ještě nutit partnerku na nějakou tantru. Příště to bude hádám bezdotykovej sex a odchod z civilizace do lesa, aby nebyl žádnej stres. Pak prej rostou nejvíc:-)
twisp
profil
adr
|
Zasláno: 29. 11. 2007 12:18:21
prosim pana vodicku, aby toto tema smazal. Rekl bych, ze toto tema a techniky masturbace a sexu se zacinaji stacet uplne jinym smerem nez jen okolo konzervativni lecby rustu vlasu.
civil
profil
adr
|
Zasláno: 29. 11. 2007 12:28:15
Proč by to měl mazat ty chudáku? Už toho tady smazal dost...
Lukáš Vodička
Administrátor
adr
|
Zasláno: 29. 11. 2007 13:28:58
Zkuste se prosím vrátit zase k vlasům. Souvisí to, nesouvisí: Co já vím...
Ale diskuse na téma "technik" tu skutečně být nemusí.
peter22
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2007 17:06:44
OSOBNA SKUSENOST: Ma aj niekto z vas taky pocit, ked si svoje sexualne potreby uspokojuje rucne strucne, hned po vystreku, citim take svrbenie na temene hlavy v kutoch... presne tam kde najcastejsie vypadavaju vlasy. Inak nenamyslam si to, preto lebo som si cital tuto diskusiu, to som si vsimol uz skor. Aj som na to chcel zacat nejaku diskusiu ale nejako mi to neprislo. Inak sexualny styk mam cca 1 x denne bud s manzelkou alebo rucne strucne. este jedna zaujimavost, ten cudny pocit, ci svrbenie citim iba pri rucnom vyvrcholeni, skor cca 15 sek po vytreknuti, s manzelkou som si to nevsimol... Mate aj niekto z vas taky pocit??? Este ma napadlo v nejakom starom filme sa hovoril ze si tolko nehon lebo ti vypadaju vsetky vlasy... :-)
PeeTee
profil
adr
|
Zasláno: 6. 12. 2007 09:58:49
Ahoj chlopi, souhlasim s Martim. Sam sem praktikoval "zadržovani vyronu semene" na vejšce, když bylo vic partnerek. V praxi to melo za nasledek cca soulož trvajici 1 hodinu behem niz clovek zadrzel 3 - 4x vyron a kdyz si clovek po ty hodine rek, ze uz holku nebude trapit, tak to proste pustil na svet. V ty době sem videl vyhodu v tom, že sem holku hodnekrat uspokojil a citil sem se jak sexualni masina, o niz sla ticha posta. Souhlasim s Martim, že orgasmy jsou velmi kvalitni, i kdyz jsou suchy a časem jsem si zvyknul, že sem nemel třeba vubec neměl vyron, ale byl sem i přesto velmi uspokojenej. V současný době mám jednu partnerku, délku soulože sem zkrátil cca na 30 minut s konečným výronem, je to otázka 3 let, od tý doby se začíná taky datovat vypadávání mých vlasu...Nikdy jsem nad tim nepřemyslel, až tohle téma mě na to přivedlo. Jestli je tu nějaká možná aspon malá spojitost s mymi vlasy, nevim, možná. Každopádně souhlas s tim, že orgasmus bez výronu člověku ponechá vnitřní energii, i kdyz fyzicky to bylo velmi vyčerpávající pro tělo, nikoli pro "ptáka ohniváka", to mám odzkoušeno:)
Heslo dne: Zadržujte a držte se!
.
1
.
2
.
3
.
4
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Ejakulace, ztráta hormonální rovnováhy a úbytek vlasů
Váš příspěvek:
...