|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Hřeben Dermaroller - nejúčinnější léčba plešatosti
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
6
.
7
.
8
.
9
.
10
.
11
.
12
.
>>
Autor
Hřeben Dermaroller - nejúčinnější léčba plešatosti
aneken
profil
adr
|
Zasláno: 8. 11. 2009 23:26:53
kabub
Dá se sehnat levně na ebayi.
Joey
profil
adr
|
Zasláno: 9. 11. 2009 17:10:00
|
změnil/a: Joey
Ja som ho objedaval na tomto linku
www.dermalroller.sk
za 22 Eur. Na dermaroller.com to je za 100 albo tak nejak. Na ebay zase nikdy nevies ci ti to vobec pride. treba to zaplatit dopredu a potom ti napsiu ze sa to stratilo niekde na poste. diky moc
Misule
profil
adr
|
Zasláno: 9. 11. 2009 18:04:16
Já jsem si koupil též na ebay, došlo to za cca 10 dní z Hong Kongu, jeden mě vyšel na 180,- Kč, tak jsem koupil rovnou tři. Prodejce má cca 25000 feedbacks (99,7%), takže bez rizika. I v případě ztráty a neochotě prodejce zaslat nové, či peníze vrátit, ručí paypal částkou tuším, že 300 liber, takže pohoda. Koupil jsem 0,75mm, tak uvidím.
Joey
profil
adr
|
Zasláno: 9. 11. 2009 18:15:58
Johny72
Není jedno, zda se jedná o originál nebo napodobeninu z Asie. Mezi rollery jsou velké rozdíly v kvalitě, účelu použití a třeba kvalitě/materiálu jehliček - pak jeden vydrží měsíc a druhý půl roku. Zatím roluju obden na půlce
Suhlasim ...roller z ciny a original je rozdiel..hlavne v materiale ihliciek.
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 10. 11. 2009 18:42:10
to Richard
Richie, jsi schopen mi odpovědět na můj příspěvek ze 17.10.? Myslím, že by to tento problém dost posunulo. Stačilo by jen vyzpovídat kámoše, kterej už je za vodou, protože mu to zabralo. Není to snad lepší, než polemizovat nad délkou a tloušťkou jehliček apod? Díky.
Tong
profil
adr
|
Zasláno: 11. 11. 2009 09:10:56
|
změnil/a: Tong
Virgilos
Richie, jsi schopen mi odpovědět na můj příspěvek ze 17.10.? Myslím, že by to tento problém dost posunulo. Stačilo by jen vyzpovídat kámoše, kterej už je za vodou, protože mu to zabralo. Není to snad lepší, než polemizovat nad délkou a tloušťkou jehliček apod? Díky.
Můj známý má vlasů čím dál víc, ale možná to nebude jenom dermarollerem, protože se mi pochlubil, že současně užívá i DU. Jinak co se týče jeho dermarolleru, tak jehličky má dlouhé 0,5 milimetrů a jsou ze stříbra. Bohužel, když současně používá dvě různé metody, pak se dá těžko určit, která z nich přispěla k jeho vlasovému zázraku. Může to být ale taky kombinací obojího.
tandy777
profil
adr
|
Zasláno: 11. 11. 2009 13:54:22
Co je to DU?
Proxim
profil
adr
|
Zasláno: 11. 11. 2009 13:58:02
Dárcovská urinoterapie
meryl
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 15. 11. 2009 07:36:53
Zdravím, máte někdo zkušenosti s barvou henny na šedivé vlasy? díky
rastik
profil
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 11:59:06
S henny skusenosti nemam ani sedive vlasy nemam. No ked uz o tom pises tak mne mojej vlasy hlavne na na vrchu vybledli a bolo vydno ze uz im vela casu nezostava. No a tak som vyskusal dve veci. derma roller a take cvicenie ktore ma povod v joge. Jednoducho si skrabej nech jednej ruky tym istym prstom (nechtom) druhej ruky. Znie to ako blbost ale pravda je ze vlasy mi ztmavli.. su rovnake ako ostatne a su ovela silnejsie a hrubsie. A je to bez zbytocnych tabletiekk a blbosti...
Tommya
profil
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 12:31:03
Meryl
Chceš-li zpět svou barvu, tak zkus magnesium oil.
Johny72
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 19. 11. 2009 22:27:59
Joey: Suhlasim ...roller z ciny a original je rozdiel..hlavne v materiale ihliciek.
Jsou o tom články, kde porovnávají kvalitu. Já koupil Nanogen (má titanové jehly), vyšel mě (+ poštovné) přes britský ebay v přepočtu asi o Euro dráž než originál Dr.Roller... Ten MNS nemusí být špatný, příště ho zkusím /pokud budou výsledky/ objednat.
fletcher
profil
adr
|
Zasláno: 20. 11. 2009 09:47:24
Johny72: Určitě bude spousta lidí rádo, když se podělíš o případné výsledky a zkušenosti. Chtěl sem poprosit, kdybys objednaval další kousek, jestli bys dal vědět a mohli bychom udělat nějakou větší objednávku a podělit se o náklady?
rastik
profil
adr
|
Zasláno: 23. 11. 2009 20:17:38
Predbezne vysledky derma rolleru: pouzivam ho necely mesiac, vlasy a pokozka sa nemastnie tak ako predtym, slabe vyblednute vlasy mi ztmavli a zda sa ze su zivsie ako predtym. Rast novych vlasov zatial posudit neviem, pouzivam to dost kratko a vlasy trosku narastli takze aj preto sa mi moze zdat ich mam viac.
123456789
profil
adr
|
Zasláno: 23. 11. 2009 20:59:22
Kde se tento stroj dá koupit?
rastik
profil
adr
|
Zasláno: 26. 11. 2009 15:48:50
123456789
Kde se tento stroj dá koupit?
dermaroller.sk
tandy777
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2009 11:56:03
Ten dermaroller asi nemozem pouzivat s minoxidilom ne?? dokaze nahradit ucinky minoxidilu a prekrvit to tak isto?? kolko gulate po hlave denne s tym pristrojom
a optimalny je asi ten 0,75 ci jak to vidite???
Joey
profil
adr
|
Zasláno: 30. 11. 2009 15:32:40
tandy777
dokaze nahradit ucinky minoxidilu a prekrvit to tak isto??
podla mna to prekrvy urcite lepsie nez nejaky minoxidil. Ved je to logicke co prekrvy lepsie, ked si prebehnes ihilckami po hlave alebo nacapkas nejaky sajrajt. Skor by som chcel vediet ake su tie ucinky minoxidilu? 0.75 by mal stacit.. aj 0.5 podla mna staci.
Wazza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 11. 2009 18:49:07
Hele, a nemá ten minoxid a finasterid nejaky vedlejší účinky jak sem tady kdesi četl? A nemáš fotky jak to vypadalo před a po minoxidu?
Wazza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 11. 2009 19:19:44
Tak chlupy to je to nejmenší, to se dá řešit depilací, ale četl sem něco o potenci a toho se bojím
, ale ty léky jsou na předpis ne? A jestli jo, za jakým doktorem mám jit? Za normálním kde chodím třeba s chřipkou?
rastik
profil
adr
|
Zasláno: 6. 12. 2009 10:02:10
Myslim ze pre finasterid aj minoxidil je vytvorena diskuze vedla tak neviem preco to tu rozoberate
tandy777
profil
adr
|
Zasláno: 7. 12. 2009 13:33:10
Zdar ste celkom umny co sa tyka minoxidilu mi zabral na prvy krat super a boli moc dobre vysledky. problem je v tom ze na druhy krat to uz mi nezabralo ako som chcel... trochu sa zlepsilo o malo percent ale nic moc... na transplant. mi vraveli ze ak berem finasterid nemusim minoxidil.. nevysadil som ho uvidime.... inak minoxidil ked sa da netreba ho umyt potom?? ja ho nechavam stale tam.... bezlepkova dieta pomha celkom, skuste a po mesiaci vysledky budu
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 9. 12. 2009 17:52:34
Dotaz. Právě jsem si objednal dermaroller z Británie. Nebudu rozebírat jakej, volil jsem dražší, ale kvalitu. Jde mi o to, až jej začnu používat, zdali je vhodné nějakým dalším způsobem řešit co používat před nebo po aplikaci. Stačí jen jezdit a nechat být, nebo po aplikaci si umýt hlavu šampónem aby lépe pronikl, či použít něco jiného? Minoxidil neee. Jsem odpůrce něčeho, co funguje jen po dobu, co to používáš. To sice platí i pro dermaroller, ale je to rapidně levnější řešení, než kupovat furt Regainy. Minoxidil mi taky v minulosti nikdy nezabral. Takže otázka zní. Rolovači, doporučili byste nějaký postup před a po aplikaci rolleru pro zvýšení efektivity rolování, příp.pro zklidnění pokožky? Díkec.
Tommya
profil
adr
|
Zasláno: 9. 12. 2009 17:58:31
Virgilos
Jsem odpůrce něčeho, co funguje jen po dobu, co to používáš.
Virgilos
Minoxidil mi taky v minulosti nikdy nezabral.
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 9. 12. 2009 18:09:48
Tommya
Na tom, co jsem napsal, nevidím nic nelogického. Ty jo? To, že mi v minulosti nazabral je pravda. Chytáš se každého slova, kámo. Seš moc a zbytečně útočnej. Radši napiš postřehy a nenavážej se do spolubojovníků. Nikdo tě tady taky nekritizuje za tvé neúspěšné pokusy z minulosti (PM apod.) Všichni potřebuje pomoct a zkoušíme. Roluješ? Výsledky?
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 21. 12. 2009 18:23:12
To all
Po přečtení tohoto fóra, jsem dospěl k názoru, že kromě doplňků stravy (veškeré vitamíny, biotin, methionin, papain, inositol, maca, magnesium, zinek atd.) je zapotřebí zároveň blokovat DHT, což dělám (DU). Podporuju rychlost látkové výměny laserovou biostimulací (Hair Max) a před pár dny jsem začal rolovat (Dermaroller). Na vše si člověk zvykne. Bohužel zatím se výsledky nedostavují. Hodně si slibuji od rolleru. Napíše tu aspoň jeden z těch desítek objednavatelů, kteří ho vyzkoušeli a zkouší dál, zdali pozorují výsledky? Nebo snad nemáte výsledky? Já kdybych měl, hned bych to sem napsal. Jsem sice laik, ale věřím tomuto principu asi nejvíc ze všech ostatních témat. Ono to má svou logiku. I Pavlica mi řekl, že mám nejhorší variantu AGA, nesmím lepek, který je ve všem, musím jíst denně půl kila syrové zeleniny apod. Napsal však také, že díky tomu, že lepek zahušťuje lymfu, a to je rozhodující pro "nedostatečné vyživování vlasů". On mi původně radil extrémně předraženou biostravu, ale i ta by se musela radikálně bez výjimek dodržovat do konce života a na to nemám. Domnívám se, že rolováním tam nahrnu krev, mám 1.0 mm a občas se objeví i kapičky krve. Zatím hrnu 4. den. Já určitě poreferuju tak za 3 měsíce i v případě negativního výsledku. Na zahraničních fórech to chválí a my nic? Tak furt nevymýšlejte kraviny s tématy typu "smířil jsem se", "tetování vlasů", "je mi 16 a nemám vlasy v koutech" apod. S finasteridem a Minoxidilem toho taky moc nevymyslíme. To už je ohraná historka. Ano, souhlasím, blokujme DHT, každý po svém. To však nestačí, to snad víme už dávno, ne? A nestačí ani deset různých dalších doplňků stravy, mohu potvrdit. Je to podle mě o úrovni krevních vlásečnic a jejich nedokrvování. Budoucnost hairlossáků patří kmenovým buňkám.
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 21. 12. 2009 20:58:55
Kdyby to nebylo o krevních vlásečnicích, jaktože tedy na zahraničních fórech píšou, že některým z nich narostly zpět vlasy, a to dokonce i v koutech, když je tam už několik let neměli? Ano, je to asi trošku přehnané, nedá se věřit všemu. Ale proč by to tam ti lidi tak nadšeně psali? Něco na tom podle mě bude. A myslím, že to je jiná liga než doplňky stravy, finy a minoxidily. Tak to je teorie, jsem zvědavej na praxi.
rastik
profil
adr
|
Zasláno: 22. 12. 2009 08:37:12
Podla mna to tiez nefunguje u kazdeho rovnako kedze pricina vypadavania vlasov moze byt rozdielna. Takze treba vyskusat ci to na tebe zaberie alebo nie. Moje vysledky zatial su ze vlasy su pevnejsie, tmavsie..o naraste novych sa este neviem vyjadrit .. mozno neskor.
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 22. 12. 2009 10:25:26
|
změnil/a: Richard
Virgilos
lepek zahušťuje lymfu, a to je rozhodující pro "nedostatečné vyživování vlasů". Domnívám se, že rolováním tam nahrnu krev,
Milý kolego, jestli jíš lepek (pochopil jsem, že ano), tak dermarollerem tam tu hustou krev nenahrneš. Jestli máš slabou vůli a nedokážeš si odpustit lepek, tak se s pleší prostě smiř, protože bezlepková dieta je základ. Krev zahuštěná lepkem se v místech vpichů dermarollerem srazí, vlásečnice se sraženinami ucpe a prokrvení se ještě více zhorší. Probíral jsem otázku deramarollerů s vlasovým guru panem Mullerem z Berlína a ten říká, že základ boje proti pleši je bezlepková dieta. Používat dermaroller při pojídání lepku rozhodně nedoporučuje. A další hrozně důležitá věc je jíst maximum syrové zeleniny, aby tělo bylo alkalizováno. Překyselení organismu je druhá nejhlavnější příčina plešatosti (hned po lepku).
Virgilos
profil
adr
|
Zasláno: 22. 12. 2009 16:22:21
Richard
No, kolego, nepotěšil jsi mě. Jenže nejíst lepek, který je dnes ve všem, to bych vydělával jen na jídlo a taky bych nemohl obědy v práci a vůbec nic. To je jak kdyby někdo tvrdil, že je pro vlasy dobré dýchat zdravý vzduch, takže nereálná věc. Ano, máš pravdu, je to asi jediná cesta, ovšem pro mne nerealizovatelná, to radši půjdu na tranplantaci.
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
6
.
7
.
8
.
9
.
10
.
11
.
12
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Hřeben Dermaroller - nejúčinnější léčba plešatosti
Váš příspěvek:
...