|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Transplantace vlasů
»
Novinka - klonování vlasů!!!
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
6
.
7
.
8
.
9
.
10
...
23
.
24
.
>>
Autor
Novinka - klonování vlasů!!!
tomik
adr
|
Zasláno: 12. 9. 2005 15:06:20
David
Pokud mluvíš o pohledech do zrcadla když jdeš okolo tak to taky znám, nikdy se sna dnestane že bych se nepodíval ... :-D
Ale když dojde ke zlepšení (skoro až k úplnému) je to to samé, taky se na pokaždé koukám :-))))))
tomik
adr
|
Zasláno: 20. 9. 2005 10:21:01
Nedávno jsem viděl ve zprávách reportáž o tom, že se klonuje kůže. Odebere se malá část, která se potom naklonuje a v takovém "spreji" se to nanáší. Zatím to dělají jen u dětít protože vrstva není moc silná.
Tak pánové by si mohli taky trochu pospíšit s klonováním vlasů, jsou pozadu :-)))
Anonymní
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2005 14:36:28
Zdravim vsechny,
vcera jsem podstoupil autotransplantaci na GHO. Vse v pohodě, nejhorsi je vydrzet tak dlouhou dobu lezet na brise pri odberu, jinak to fakt neboli. Vsichni sou naprosto fajn, prijemny prostredi a podle mojeho nazoru hodne velky profici. Pan doktor Hajduk, co tomu tam sefuje je podle me typ cloveka, co praci obetuje uplne vsechno a podle toho samozrejme vypada i vysledek, rek bych ze u nas neni lesi misto na transplantaci. Jestli to bude potreba, okamzite jdu znova. Jinak co se tyce dorustani na odberovem miste, oni tu cibulku nejak prepuli, takze vlas roste znova jak v darcovske oblasti, tak i na novem miste. Bylo mi receno ze se obnovi kolek 85 procent vlasu v darcovske oblasti. No ale mezi nama, jak jiz bylo receno je to jen sedmina, mam pocit ze i kdyby se neobnovili tak to nak nevadi. Krome toho sou to sikulky, dokazou to ostrihat tak nak aby se to pak prekrylo, takze za par dni nebude nic videt.
Lukas
Anonymní
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2005 14:39:00
A k tomu klonovani.......MUDr Hajduk rikal ze tomu dava tak 2 roky. Rek bych ze je to docela realny, ve stejne budove existuje i klinika co dela plasticke operace a podobne zalezitosti, vlastne to delaj ty samy lidi a jedna z metod je prave zalozena na odberu tkane, namnozeni bunek atd....
Lukas
Braňo
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2005 18:04:51
Anonymní
Tak ani nevieš ako si ma s tým termínom potešil!!!Držím palce nech je všetko ok.Mám ešte otázku:Koľko štepov ti zobrali a čo presne si si dal robiť?(aké miesto na hlave)?
David
adr
|
Zasláno: 22. 9. 2005 13:44:18
Ahoj kluci v prvni rade sem pastnu tohle, protoze nevim jestli jste to videli.
Na homepage gho clinic jsem nasel video, v kterem je ukazan postup transplantace... je pravda ze mohlo byt vice konkretnejsi, ale lepsi nez nic :) Doufam, ze to alespon nekomu pomuze.
Ma to cca 13 MB (delka 05:21 ) english a stahnout si ho muzete tady
http://www.ghoclinic.com/mpegs/GHOmovie.wmv
Dal bych chtel reagovat na to klonovani... trosku jsem si o tom cetl a nemeli bychom tomu tak rikat, ale to je jedno. Cetl jsem zase nejake clanky a anonymni rika dva roky. Nekde opravdu stalo dva roky ale jinde zase mnohem vic. No bylo by skvele kdyby to bylo co nejdriv, ale nechci byt moc velky optimista. Ale jak uz tady padlo oni se musi snazit, protoze je tu dost velky konkurecni boj!!!
Anonymní
adr
|
Zasláno: 22. 9. 2005 19:40:05
Klonovani: Dr Hajduk rikal ze uz maj plesaty mysi a na tech to zkousej.......ja ty dva roky nerek, ale on jo. Myslim ze je to fakt realny z duvodu ktery uz sem uvedl vyse.
Brano: Odpoved na tvoji otazku dam do tematu tykajiciho se kliniky GHO, popisu cely prubeh.
Lukas
David
adr
|
Zasláno: 23. 9. 2005 00:38:20
|
změnil/a: David
Lukasi promin, ze jsem nenapsal tvoje jmeno... nevsiml jsem si ho. Omlouvam se.
Cesil
adr
|
Zasláno: 26. 9. 2005 18:22:13
Hej chlapy, jestli je to za 2 roky, tak to klobouk dolů. Kdyžtak do GHO napíšu nejaký dopis uznání.
Teď sem si představil jak se dívám do zrcadla a štěstím vyšiluju, že mám nové a husté vlasy..
David
adr
|
Zasláno: 1. 10. 2005 20:26:18
re Cesil :o)) Moc tomu neverim, ale doufam... Radsi chci byt prijemne prekvapen nez zklaman!!!
Anonymní
adr
|
Zasláno: 5. 10. 2005 11:14:49
zdar prestante hovorit uz o tom GHO... ja som bol na operacii tymto sposobom a je to uplne desny vysledok.
Mirek
profil
adr
|
Zasláno: 5. 10. 2005 13:58:19
Anonymní
jak desnej jestli se muzu zeptat, furt lepsi nez nic na hlave
David
adr
|
Zasláno: 5. 10. 2005 19:40:18
|
změnil/a: David
Mirku co si myslis o tom co jsem napsal vys? Obcas mi prijde, ze to sem davam zbytecne, protoze to nikdo necte!!!
tomik
adr
|
Zasláno: 6. 10. 2005 19:49:32
David
Ale já to četl ;-)
Mě to připadá spíš jako článek který má pošpinit metodu GHO, pochlubit se že má někdo něco lepšího a přitom ani nenaznačit co ...
Mirek
profil
adr
|
Zasláno: 6. 10. 2005 20:14:34
tomik
souhlasim s Tomikem a nevite nahodou jak opravdu vypadaji vlasy po transplantaci. Jsou poznat transplantovane vlasy od normalnich a nebo je to jenom minimalne viditelny? Co si o tom myslite?
Predem diky.
David
adr
|
Zasláno: 7. 10. 2005 15:57:01
No me to prijde jako nejaka nova metoda mezi GHO a klonovanim... kdych byl z Prahy sel bych delat testmena hned... popripade o tom zjistil vic!!!
Cesil
adr
|
Zasláno: 19. 11. 2005 15:03:30
Dejve, byl sem měsíc pryč a pročítám si přízpěvky...ten tvůj přízpěvek o článku v GHO je už možná nějaké 1. klonování....asi tam zavolám a jestli to bude (jako pokusně) zdarma,tak jim propujčím svůj centimetr čtvereční...podle mě to horší ,jak jejich starší metoda být nemůže a jak se říká ,za pokus nic nedám...když už tak se to dá jednoduše ustřihnout...Ale já věřím ,že nakonec budu mět jako 1. nové rostoucí vlasy a cítit se konečně plnohodnotně...
Nezvolil/a jméno
adr
|
Zasláno: 19. 11. 2005 18:13:02
to guikon:
než kolega odpoví, zajímalo by mě, proč se ty vlasy vlastně musí holit ??? Proč se jen z dárcovského místa potřebný počet neodebere ?
David
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2005 19:12:04
|
změnil/a: David
Tak sem zase brouzdal a o5 nasel zajimavy odkaz:
http://www.hairmedicine.net/index.htm
je tam info o Propecii a hlavne pisou o tom ze zacinaji s vyzkumem klonovani (nasobeni) vlasu!!!
Braňo
adr
|
Zasláno: 4. 3. 2006 20:58:12
All
Neviete čo sa deje s klonovaním???Už sa na to veľmi teším!!!
ja
adr
|
Zasláno: 4. 3. 2006 23:08:44
nic, co by se delo
hair
adr
|
Zasláno: 27. 3. 2006 22:46:45
Proč všichni potřebujete vlasy???Znám hodně lidí, kteří mají háro jako Samson a přitom jsou to ůplní trotli a na druhé straně hodně lídí bez vlasů a jsou mnohem symatičtější, lepší lidi a tůdíž mnohem krásnější! Krása není jen exteriérovou záležitostí. Takže bych tolik neřešil co mám na hlavě, ale spíše v hlavě. Každopádně vědě fandím a jestli to někomu pomůže, jedině dobře.
tohle ne
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 02:26:34
je to otazka sebevedomi, kdo to nezazil, tezko pochopi
DelMor
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 11:42:19
Ahoj. Jsou to super vyhlídky pro naše hlavy. Měli bychom začít mluvit (na veřejnosti) spíše o "léku", než o transplantaci nebo klonování. Pokud se někdo za pět let na školním srazu zeptá "Kde jsi vzal vlasy?" Je lepší říci že jsem si koupil ten nový lék, než že jsem se podrobil transplantaci či klonování. Nikdo se nad tím nebude tolik pohoršovat a říkat tomu "umělé vlasy" (to by mému sebevědomí moc nepomohlo: "Ten s těmi umělými vlasy.")...
tomik
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 11:51:10
DelMor
No nevím, umělé vlasy tomu může říct jen nějakej magor kterej neví o co jde :))))
Podle mě Ti to spíš budou docela dost závidět :)))))
DelMor
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 14:45:41
to: Tomik
...a kdo tomu rozumí? Těžko ti bude závidět někdo, kdo má hustou kštici od narození...jen ho přejede mráz po zádech když uslyší, že máš transplantované vlasy... Závidět mohou pouze plešatí...
DelMor
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 16:48:40
Abych taky něčím přispěl...pár odkazů:
http://stoplusjedna.newtonit.cz/stare/200424/so24a10a.asp
Rusko, země neomezených možností? Asi budu muset zopáknout ruštinu (na základce jsme s tou učebnicí hráli pinec :o).
tohle ne
adr
|
Zasláno: 28. 3. 2006 18:07:14
sorry, ale nechapu, co te na tom clanku bere, me teda stacily zminky o nadorech a o tom, v jakych podminkach se to provadi (bez vyzkumu, lekarskyho dozoru atd.) ... no nevim nevim, ale zda se mi to trochu mimo, tenhle fenomen teprve zacina a povaz, ze by se mel zkoumat aspon 10 let... nechci si jako prvni nechat delat nakou neoverenou novinku, abych pak mezi prvnima chcipal na rakovinu apod.
Honza.
adr
|
Zasláno: 29. 3. 2006 20:09:16
hair
jak už někdo psal, kdo nezažil, nepochopí. vždyť to je právě ta nespravedlnost, že nějací trotli mají háro jako Samson a někteří zdejší sympaťáci aby si chránili každičký vlas. ;)
je známá věc, že cizí problémy přijdou každému strašně nepodstané - dokud je sám nemá. :)
DelMor
adr
|
Zasláno: 2. 4. 2006 09:07:00
tohle ne
Souvisí to s kmenovými buňkami. I klonování se vyvíjí a každý článek do diskuze je snad vítán, ne? Všechno přináší rizika. Kdybych měl volit mezi transplantací a ES buňkami, tak bych nezvolil ani jedno, ale rozhodně bych sledoval vývoj s ES a transplantaci zavrhnul navěky.
Souhlasím s tím, že je škoda že nelze sledovat výsledky těchto pokusů. Nicméně se pokouším hledat informace na ruských stránkách jednotlivých klinik a taky zkouším hledat i lidi co s tím mají zkušenosti.
Předpokládám, že jsem pochopil účel diskuze. Čekal jsem větší reakci. Někdy mám dojem, že je toto diskuze především dealerů různých chemických sr...ek.
Prosím tvůrce WEBu...mohly by se řadit nejnovější příspěvky na začátek diskuze?
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
6
.
7
.
8
.
9
.
10
...
23
.
24
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Transplantace vlasů
»
Novinka - klonování vlasů!!!
Váš příspěvek:
...