|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Padání vlasů
»
Lepek, největší zabiják vlasů
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
>>
Autor
Lepek, největší zabiják vlasů
janik1974
profil
adr
|
Zasláno: 9. 9. 2010 21:14:54
[quote=Luciecie]Theresa napsala více příspěvků a všechny byly pro nás ostatní povzbuzující.
Ano psala toho více, ale nikde jsem se nedozvěděla, jak se jí podařilo problém vyřešit. Respektive pochlubila se, že díky dietě, ale na další otázky "co přesně a jak dlouho apod." nereagovala. Nevím, nevím... Také to považuji za dost obecné a nepříliš důvěryhodné, no ale za to může také internet, protože si tady může kdokoliv dokoliv napsat a tak vše beru s rezervou. Souhlasím s tím, že kdyby se mi podařilo z téhle "nemoci" vyléčit, popsala bych to tady podrobněji. Určitě bych chtěla pomoci a podělit se (kdybych měla čím)...
robik
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 22. 9. 2010 08:36:17
Pořád se nemohu zbavit dojmu, že kdyby bezlepková dieta fungovala a měla tak úžasné výsledky, jak je tady některými prezentováno, tak by se to muselo "donést" i klasickým lékařům, které tady většinou kritizujete za neschopnost. Vím, že některé léčebné postupy se liší od klasické medicíny a mají úspěch, ale nevěřím, že by tento způsob léčby AA nebyl podroben lékařskému testování a poté používán jako účinná léčba... Někdo tady uživatele "Janik" napadal, že není schopen tuto dietu dodržovat a že je slaboch atd. Já bych jen chtěl říct, že dodržování diety, ačkoliv není snadné, tak není nemožné a rád bych to pro své "vyléčení" podstoupil, kdybych v ní měl víru... Nerad bych ze sebe dělal rok kašpara a upnul se k něčemu, co přinese jen zklamání, jen proto, že tady někdo šíří nějaké legrácky.
mitr
profil
adr
|
Zasláno: 22. 9. 2010 08:51:23
Možná by stálo za to pátrat mezi lidmi, kteří mají alergii na lepek a musí tedy tuto dietu dodržovat na 100%, jestli je mezi nimi někdo s holou hlavou
Marťan
profil
adr
|
Zasláno: 23. 9. 2010 21:14:33
robik
Přesně tak, pokud bych měl jistotu, že je toto stoprocentní řešení, tak bych na to už vůli našel. Dieta se musí dodržovat naprosto důsledně a myslím že v ní neexistují kompromisy. Navíc nevěřím v nějaký rychlý a okamžitý obrat. Bude to běh na dlouhou trať a chce to mít pořádnou motivaci.
Dost vážně o dietě uvažuji, ale rád bych zjískal ještě nějaké pozitivní ohlasy od těch, kteří se touto cestou vydali. Jinými slovy - jsem dost líný zkouštět něco o čem napůl pochybuji.
mitr
Taky mě napadlo jak jsou na tom asi alergici na lepek a jejich kštice.
janik1974
profil
adr
|
Zasláno: 24. 9. 2010 12:47:41
Marťan
Taky mě napadlo jak jsou na tom asi alergici na lepek a jejich kštice.
Já znám celiaka jenom jednoho a ten má vlasy naprosto v pořádku.
Luciecie
profil
adr
|
Zasláno: 24. 9. 2010 14:51:57
robik
Nerad bych ze sebe dělal rok kašpara a upnul se k něčemu, co přinese jen zklamání, jen proto, že tady někdo šíří nějaké legrácky.
Já ze sebe nechala dělat kašpara 4 roky, po které jsem dovolila na sobě vyzkoušet všechny ty procedury, kterými tady prošlo řada z nás. Všude si nás předávají jako horký brambor a řešení žádné. Na celiakii se v této souvislosti k naší velké škodě vůbec nemyslí. Nebo je tady někdo (kromě Smíška) u koho lékař vyslovil podezření na tuto nemoc??? Sama můžu říct, že mě z doktorů nikdo na vyš. ohledně celiakie neposlal a přitom tuto nemoc mám v rodině, tak se to samo nabízelo. Takže jsem si tuto dietu naordinovala sama a p.Pavlica mě v tom jenom utvrdil. Rozhodně ale tady nebudu nikoho přesvědčovat, aby tuto dietu držel nebo ne, to si každý musí zvážit sám, chci jen napsat, že já ji zatím držím přes půl roku a cítím se moc fajn, vlasy se začínají objevovat, dokonce i trochu obočí, ale je to moc krátká doba na to, abych vám všem mohla říct, že tohle je určitě řešení, kdo čeká na potvrzení, tak pokud se neozve nikdo jiný, tak si budete muset počkat. Každopádně bylo mi řečeno, že pokud jsem celiak a celý život jsem jedla lepek, bude trvat nějakou dobu než se vše vrátí do normálu. Možná by stálo za to, aby někdo z vás, kdo jste ještě dietu držet nezačali, tak abyste se nechali nejdříve na celiakii vyšetřit -myslím, že jediné vyš.které to může 100% potvrdit je biopsie střeva. Na to je ale potřeba dietu nedržet, aby se poškození střev prokázalo.
zlatovlaska
profil
adr
|
Zasláno: 24. 9. 2010 17:38:01
Marťan
Taky mě napadlo jak jsou na tom asi alergici na lepek a jejich kštice.
Já celiak jsem a vlasy padají jak blázen. Ale to může být samozřejmě způsobeno něčím jiným. Jen jsem se chtěla přihlásit, že jsem hrdý bezlepkář. Teď čekám na testy, jestli nejsem alergická náhodou ještě na něco, dost často je jedna alergie spojená s jinou (na mléko, soju...)
Alcik
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 24. 9. 2010 23:18:59
Dnes jsem se čirou náhodou přečetla vaši diskuzi a znám 2 lidi kteří celiakií také trpí. Jedna z nich - žena má dobré a nadprůměrně husté vlasy a druhý - muž má hlavu v podstatě holou. Takže můj názor je takový, že je to asi čistě individuální. Reaguji jenom, protože mě vaše úvahy zaujaly a nikdy mě ani nenapadlo že i lepek má vliv na růst vlasů.
Luciecie
profil
adr
|
Zasláno: 27. 9. 2010 14:36:59
zlatovlaska
Já celiak jsem a vlasy padají jak blázen
Ahoj zlatovlásko, můžu se zeptat jak dlouho už víš, že jsi celiak? Máš to od dětství nebo to je čerstvá diagnóza? Díky za odpověď.
zlatovlaska
profil
adr
|
Zasláno: 27. 9. 2010 15:40:59
Luciecie
Ahojky,
celiakii mi zjistili v jednom roce. Od té doby jsem držela dietu, pak mi řekli, že jsem v pohodě (hovada!) tak jsem ji zas nedržela a od 12 let opět zpět na bezlepkovou. Vlasy mi začaly padat v 18ti, a to jsem už dobrých 6 let dietu poctivě dodržovala.
janik1974
profil
adr
|
Zasláno: 27. 9. 2010 17:51:46
zlatovlaska
Vlasy mi začaly padat v 18ti, a to jsem už dobrých 6 let dietu poctivě dodržovala.
Takže se potvrzuje, že dieta je naprd
Luciecie
profil
adr
|
Zasláno: 28. 9. 2010 00:36:48
Myslím, že bych nedělala ukvapené závěry janiku. U zlatovlásky může být důvodem i jiná příčina, třeba jak píše, může mít i další alergii - třeba na mlíko apod. (určitě ti ji ale nepřeju zlatovlásko). Nakonec to dokládají doporučení pana Pavlici, někdo to tu už psal, že nejenom lepek, ale i mlíko a cukr je třeba eliminovat a proto je dieta tak těžká..Díky za odpověď zlatovlásko, mohla bys nám ještě napsat, jak ti dopadly ty další testy až je budeš vědět??
zlatovlaska
profil
adr
|
Zasláno: 29. 9. 2010 19:14:13
Luciecie
Určitě napíšu. Nemyslím si, že bezlepková dieta vše vyřeší. U padání vlasů je většinou víc věcí spojených. Nebo když bych měla rozhozený hormony tak mi bezlepková dieta asi moc nepomůže.. Ale když se odbourá jedna příčina, třeba i dietou, tak to může velmi pomoci. Osobně si myslím, že mléčné výrobky nejsou nic pro člověka, akorát jsem nikdy nebyla důsledná,pouze jsem je omezila. Dietou kde není lepek, mléko, jednoduché cukry, škroby asi není co zkazit.
Flaini
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2010 01:11:13
EHm... tak ještě jednou. Byla někdy uděláne studie na padání vlasů v přímém spojení s konzumací lepku? Nemyslím u celiatiků, ale u lidí, kteří celiakií netrpí a nemají zvýšené sérové IgA?
Celiakie je imunologické onemocnění, které díky gliadinu obsaženém v lepku způsobuje atrofii sliznici střeva. U lidí, kteří na moučné výrobky reagují normálně bych pochybovala, že za padání vlasů může právě lepek.
Bezlepková dieta v jejich případě je prostě a jednodušše naprd. Krom toho, že se jedná o velmi finančně náročnou dietu, jsou zde další rizika, kterými se vystavuje, pokud dietu držíte. Např. nízký příjem vitamínu skupiny B, které jsou obsaženy ve zrnách obilovin(vit. B5-kyselina panthotenová je velmi vhodná na dermatitidy, vlasy a nehty), nízký příjem sacharidů, tzn. celkově snížený příjem energie, který může vyústit v ketozu a ta v ketoacidozu, zároven obiloviny obsahují i vyšší množství aminokyselin, takže může dojít k menšímu příjmu bílkovin, a tak dále a tak dále...
Dieta bez méčných výrobků také není ideální, pokud na ně opět nejste alergičtí a pochybuji, že jste... alergie na bílkoviny mléka jsou velmi vzácné, ve většině případů se jedná o laktozovou intoleranci, teda neschopnost strávit laktozu, z duvodu chybění enzymu laktásy. Laktozová intolerance nemá co do činění s imunitou... takže mi také není jasné, proč by měli vadit mléčné výrobky na padání vlasů. a krom toho... pokud přestanete jíst mléčné výrobky, tak si snadno laktozovou intoleranci vypěstujete a až se budete chtít za pár let k pité mléka, tak najednou zjistíte, že už to nejde a není vám po něm dobře. Tělo přestane produkovat enzym laktazu v množství, na které bylo zvyklé.
Diabetická dieta, pokud se vám s ní chce počítat... dělejte jak uznáte za vhodné. Ta pro tělo nějak zásadně škodlivá není, ale né každý má tolik času a takové možnosti si přesně pro sebe vypočítat správné dávky sacharidů, které má sníst... a pokud nejste diabetik, tak je to i zbytečné...
Nejlepší je jíst zdravě, všechno a pokud máte na něco podezření, jdite za svým lékařem, ale sami si diety neordinujte. Více berou než dávají, pokud o nich nemáte dostatek informací.
balkonovy upir
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2010 13:09:42
Flaini
uz davno som sa tak nenasmial
Luciecie
profil
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2010 15:12:43
Flaini
Nevím jestli existuje nějaká studie o vlivu lepku na vlasy, ale pochybuju o tom a je to velká škoda, možná právě proto tady běhá tolik lidí s problémy s vlasy. Mně osobně bezlepková a bezmléčná dieta velmi pomáhá, ale to jsem tu psala již několikrát.
Byla jsem nedávno na jedné přednášce, kde nám říkali, že nyní pěstujeme vysoce šlechtěnou pšenici, která je přímo nacpaná lepkem - možná právě proto se rozrůstají tady naše řady. Dříve se pšenice pěstovala jinak a zpracovávala se taky jinak, proto asi naše babičky holé hlavy neznaly
. Myslím, že na tom prostě něco bude, že to do sebe zapadá a má to svoji logiku.
Lepek ničí imunitu a člověk ho vesele konzumuje až dojde do stavu, kdy se porouchaná imunita obrátí proti tělu a ejhle - tolik lidí tady je s autoimunitním onemoc. štítné žlázy nebo s jinými onemoc.. Někde se to prostě začíná projevovat a často i s vypadáním vlasů, které jsou na výživu extra citlivé...
Takže Flaini věř si čemu chceš a dovol to i ostatním.
Flaini
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 27. 11. 2010 16:30:52
No dobře, asi sem ten svůj příspěvek napsala trochu razantněji, za to se omlouvám... : )
Jen sem chtěla, abyste se zamysleli i nad negativy držení těchto diet. Určitě "lepek" nezpůsobil padání vlasů u všech, proto je podle mě vhodnější si zajít za lékařem a zjistit si, jak na tom člověk doopravdy je, než jít hloupě za ostatními a držet diety, které mohou nést zdravotní rizika.
balkonový upír: mohla bych se zeptat, co přesně tě tak rozesmálo? : )
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 10:30:51
Fliani
odkud mas tyhle informace?
PS vzpominam si, jak mi lekar pred 5 lety tvrdil, ze mi vlasy padaji proto, ze mam pry moc testosteronu (mel jsem 67kg na 185cm, mlecny fousy na brade a 3 chlupy okolo bradavek), no neverte odbornikovi....
Acid
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 12:47:32
kokotar
A co si tom myslíš ty? Ten lepek...
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 16:32:22
Acid
to je na dlouhy povidani...
dnesni medicina jede na molekularnim paradigmatu - protoze tam jsou prachy
dulezitejsi je ale paradigma elektricke;
lepek sam o sobe neskodi, skodi, pokud je obili sprayovano bromem, ktery ma vysokou elektronegativitu (krade elektrony), telo pak potrebuje extra elektrony pro jeho rozlozeni; stejne je to pak u mleka - krava je zbromovana, mleko pak pasteurizovano (deprotonovano, deelektronovano - prichazi o fosfatazu) a je treba elektronu na rozbiti molekularnich vazeb
problem dnesni stravy je v tom, ze je to vsechno napusteny a nastrikany, aby to neoxidovalo, tzn neshnilo (sulfity, brom, atd) - nejez to, co neshnije na mycaku do 3 dnu
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 19:28:18
|
změnil/a: kokotar
Necrogenic
NecrogeniC
Kdybys mě chtěl utřít stim jestli je to to jediný co jsem z toho pochopil tak rozhodně je...
to bude ten rozdil, utirat nekoho na foru pro plesatce nepatri k mym zalibam, znam lepsi zabavu na nedelni vecer
pro pobaveni ti odepisu, ale jen pod podminkou, ze budes vtipnej, zatim slabota s tim fosforeskujicim mlikem. Forma mi je pak jedno, je to tvuj projev, i kdyz obcas pres ty chyby nelze pochopit obsah
Flaini
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 19:39:48
Kokotar:
a mohla bych se zeptat tebe, odkud si to vzal s tou elektronegativitou etc.? : )
Delam lekarskou fakultu, tak se zabyvam jen blbostma, co se lidskyho tela tyce, o elektronech vim kulovy... kazdopadne, zni to zajimave...
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 20:10:02
|
změnil/a: kokotar
Kokotar je moje jmeno, o uroven nejde, na matrice mi ho nechteli zmenit
http://www.birdz.sk/webka/zelenystrom/stavy/chci-s e-nechat-prejmenovat-a-jak-se-jmenujete-dezo-kokot ar-no-to-se-vam-nedivim-ze-se-chcete-nechat-prejme novat-a-jake-jmeno-byste-chtel-jozo-kokotar-/35105 8-mikroblog.html
jinak zdravy telo mouku (i tu zbromovanou a od mysi prochacanou) v urcitym mnozstvi zvladne, jde o to kolik mas volnych elektronu, cigarety anii alkohol pro vlasy nejsou problem
Franta
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 20:19:32
kokotar
Koukam, ze prichazis s dalsi teorii... Jak se pozna, kolik ma clovek volnych elektronu?
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 20:21:34
Flaini
Kokotar:
a mohla bych se zeptat tebe, odkud si to vzal s tou elektronegativitou etc.? : )
Delam lekarskou fakultu, tak se zabyvam jen blbostma, co se lidskyho tela tyce, o elektronech vim kulovy... kazdopadne, zni to zajimave...
moje otazka byla spise recnicka, je mi jasne odkud tenhle diskurs znam
bohuzel medicina a jeji studenti jsou prvni obeti toho, ze cele episteme je neseno ekonomickymi zajmy, proto vam toho o elektronech moc nerikaji. Typickym prikladem je pak rakovina, ktera ja brana jako nemoc temer neznameho puvodu, na kterou se hleda lek v podobe patentovatelne molekuly. Pokud by se totiz mluvilo o rakovine jako obrannem mechanismu bunky (zmena z aerobniho vyuziti energie na anaerobni (fermentace cukru) v relaci k redukcne/oxidativnim vlastnostem sloucenin, bylo by jasne, jaka je prevence i lecba - to by ale zkratilo prijmy vsem sarlatanum, kteri hledaji onu molekulu, ktera se da patentovat.
kokotar
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 20:24:26
Franta
kokotar
Koukam, ze prichazis s dalsi teorii... Jak se pozna, kolik ma clovek volnych elektronu?
tohle je spis takova synteza vseho, spolecny jmenovatel
treba podle toho, jak snasis lepek, jak rychle se ti masti vlasy, jaky mas stav pleti, dechu z ust, fce ledvin, etc
Franta
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 20:24:46
Kokotar
Tak jsem trochu zagooglil a zkusim na tu otazku o volnych elektronech odpovedet sam:
Problém volných radikálů
Naše tělo je vystavené neustálým útokům. Dennodenně na něj útočí volné
radikály – to jsou nestabilní molekuly, které odebírají elektrony jiným
molekulám. Poté, co tyto molekuly ztratí svoje elektrony, stávají se sami
volnými radikály a opět odebírají jiným molekulám volné elektrony. Na tomto
základě se spustí řetězová reakce destabilizace. Fyzické procesy stárnutí jsou
zapříčiněné volnými radikály, které obsahují tkáň stejně jako kůži cévy a
mozek.
Přírodní řešení tohoto problému: ANTIOXIDANTY
Antioxidanty jako stabilní molekuly, které disponují nadbytečnými elektrony, a proto znamenají prvotní
ochranu proti útokům volných radikálů. Když se antioxidanty dostanou do styku s volnými radikály, podělí
se s nimi o elektrony a tímto způsobem zastaví degenerativní oxidační řetězovou reakci volných radikálů.
Naše tělo dokáže přirozenou cestou vytvořit několik antioxidantů, které chrání před molekulami volných
radikálů. Nejnovější výzkumy ale poukazují na to, že přirozená tvorba antioxidantů a naše stravovací návyky
neposkytují dostatečnou antioxidační ochranu proti stále se zvyšujícímu množství útoků volných radikálů.
Je to tak?
Flaini
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 21:22:49
Kokotar:
myslím, že máš negativní postavení k medicíně : ) všechno není o penězích...
Luciecie
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 21:50:15
Flaini
Možná není vše o penězích Flaini, ale přístup klasické medicíny třeba právě k problému alopecie je katastrofální! Většina lidí tady odchází od "odborníků" s lahví alpicortu a nabídkou na kortikoidní léčbu nebo difencypron apod. Nikdo nepátrá po příčině, nad alternativami se pousmívají a když chcete probůh! třeba další vyšetření jste rázem hypochondr. Proto pak řada lidí zkouší alternativní medicínu a proto si tady sdělujeme zkušenosti, proto ty samonaordinované diety - klasická medicína nám nepomohla a o jejím přístupu ani nemluvit!
Acid
profil
adr
|
Zasláno: 28. 11. 2010 21:57:49
Flaini
Souhlasím s tvými názory. Nejprve je třeba hledat buď studie "souvislost lepek a baldness" nebo se nechat vyšetřit (gladin + biopsie ze střeva - au au). Mnozí tu uvádí, že pouhé omezení přináší super výsledky...já jsem četl, že i velmi malá množství lepku v různých masných výrobcích atd. stačí k vyvolání oné alergické reakce ve střevech. Pokud tedy celiakie = plešatění, musíte lepek úplně omezit, aby se střeva uzdravila. Super by bylo kdyby někdo, kdo to zkusil takle už, sem dal fotky.
Btw. znám kamaráda co trpí celiakií a vlasy vepředu už mu pěkně řídnou..tak nevím...třeba nedůsledně dodržuje dietu
Luciecie
A souhlasím i s tebou....Joo hold, jsou to Páni doktoři
<<
.
1
.
2
.
3
.
4
.
5
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Padání vlasů
»
Lepek, největší zabiják vlasů
Váš příspěvek:
...