|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Transplantace střevní mikroflóry
.
1
.
2
.
3
.
>>
Autor
Transplantace střevní mikroflóry
Lysohlávka
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 19. 4. 2015 10:58:33
Má někdo zkušenost s transplantací střevní mikroflóry při alopecia areata? Prý to na tuhle autoimunitní chorobu zabírá.
goldhelen
profil
adr
|
Zasláno: 19. 4. 2015 11:49:53
O této metodě jsem slyšela, je vhodná při autoimuntních onemocnění...dělá se ve Fakultních nemocnicích, nebo alespoň dříve... na vlasy má taky vliv....
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 19. 4. 2015 20:35:56
|
změnil/a: Richard
Transplantace střevní mikroflóry dokáže vyléčit autoiminitní choroby jako roztroušená skleróza, revmatoidní artritida nebo Crohnova choroba, takže teoreticky by měla účinkovat i na autoimunitní choroby spojené s vlasy (alopecia areata nebo totalis). Dokonce se dělají pokusy s léčbou rakoviny pomocí transplantace střevní mikroflóry. Metoda využívá skutečnost, že 90 procent imunity sídlí ve střevech, takže pokud se zákrok povede, příjemce získá dárcovu imunitu. Koho to zajímá, tak na internetu je o této metodě velmi mnoho informací (hlavně v angličtině).
twisp01
profil
adr
|
Zasláno: 21. 4. 2015 00:00:41
Dalsi debilita jako piti chcanku
goldhelen
profil
adr
|
Zasláno: 21. 4. 2015 11:34:54
No ale dělalo se to i v nemocnicích... jaká debilita.....ach jo.
Pavlíček
profil
adr
|
Zasláno: 29. 4. 2015 13:55:55
Tato metoda má prý největší úspěchy v léčbě alopecia areata a alopecia totalis. V zahraničí je docela rozšířená, ale tady v Česku se lidi nových věcí bojí, stačí si přečíst hloupý příspěvek, co tady napsal kolega twips01.
twisp01
profil
adr
|
Zasláno: 4. 5. 2015 15:25:54
Pavlíček muzske vypadavani vlasu neni autoimunitni ale hormonalni, takze vliv 0. transplantace mikroflory slysim prvne a minimalne ten nazev je bizarni. mate verohodny zdroj? zadny, ze "americti vedci zjistili ...."
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 9. 8. 2016 07:21:26
twisp01
transplantace mikroflory slysim prvne
Pokud tento termín slyšíš poprvé, tak to je chyba tvé neznalosti.
Transplantace střevní mikroflóry se provádí mimo jiné běžně i v českých nemocnicích a v poslední době je celosvětově velmi využívána v léčbě mnoha chorob.
Maty24
profil
adr
|
Zasláno: 9. 8. 2016 11:30:25
Richard
Jak jsi ty vyhrál boj s AGA?
majerka
profil
adr
|
Zasláno: 19. 8. 2016 17:23:41
|
změnil/a: majerka
goldhelen
ale dělalo se to i v nemocnicích
Ano, v nemocnicích se TSM dělá, ale ne kvůli vlasům. Pokud chce někdo zahustit vlasy, tak si musí transplantaci střevní mikroflóry udělat doma v koupelně.
Majkha
profil
adr
|
Zasláno: 1. 11. 2016 20:41:52
Tak jsem včera podstoupila transplantaci střevní mikroflóry. Dárkyně má mimořádně husté vlasy, tak třeba se to na mém porostu projeví. V zahraničí si to lidé v souvislosti s padáním vlasů hodně chválí.
Tong
profil
adr
|
Zasláno: 6. 11. 2016 11:31:28
Ano, v zahraničí se transplantace střevní mikroflory proti padání vlasů zkouší a výsledky jsou občas ohromující.
Apache
profil
adr
|
Zasláno: 6. 11. 2016 16:44:34
Tong
Ano, v zahraničí se transplantace střevní mikroflory proti padání vlasů zkouší a výsledky jsou občas ohromující.
Obávám se, že tato metoda může teoreticky zafungovat pouze v případech, kdy je vypadávání vlasů způsobeno autoimunitní poruchou. U klasické androgenní alopecie, která je podmíněna geneticky, ale už ne.
LentilkaR
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 15. 1. 2017 11:18:08
Dobrý den,
hledám zdravého dárce střevní mikroflóry... Nechci to samozřejmě zadarmo, na odměně se domluvíme. Prosím pomozte...
jana654
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 20. 6. 2017 18:31:37
Dobrý den, nabízím svou střevní mikrofloru, s transplantacemi mám zkušenosti, mám velmi husté vlasy. Kontakt 774365082
Tenka40
profil
adr
|
Zasláno: 19. 1. 2018 06:51:14
Měla jsem typicky mužskou pleš, zbývalo mi jen pár vlasů po stranách a na vršku hlavy jsem neměla skoro nic, jen prá tenkých řídkých vlásků, které nebyly ani viditelné. Transplantace střevní mikroflóry mi pomohla ze všeho nejvíc. Zkoušela jsem před tím různé diety, ale efekt byl celkem slabý, teprve až TSM mi dost rychlým způsobem vlasy úplně uzdravila. Zákrok jsem podstoupila v nemocnici díky malému podvodu, kdy jsem si nechala jako důvod transplantace od doktora napsta diagnozu Clostridium difficile. Bet diagnozy Clostridium difficile vám transplantaci v žádné nemocnici neprovedou a v domácích podmínkách bych to rozhodně neriskovala. Pokud máte známého doktora, tak mu kupte flašku kvalitního koňaku a řekněte mu, ať Vám napíše doporučení do nemocnice na TSM, určitě se to vyplatí. Dnes mám kársné husté vlasy.
Darča
adr
|
Zasláno: 19. 1. 2018 09:49:46
Vis po tom vsem co tu ctu a vlastnich zkusenostech zacinam mit pocit, ze si tu lidi delaji blazny a vlasy maji.....nikdo neukaye fotkz bez obliceje....nepopise vse presne a tak. Prestavam uz tomu vsemu verit.....
Tenka40
profil
adr
|
Zasláno: 20. 1. 2018 17:53:37
|
změnil/a: Tenka40
Darčo, proč mě hned urážíš a navážíš se do mě? Fotky sem samozřejmě dát můžu, pokud je chceš vidět. Tady je fotka před TSM.
psed_TSM.jpg
Tenka40
profil
adr
|
Zasláno: 20. 1. 2018 17:55:55
A tohle je fotka focená za rok po TSM.
rok_po_TSM.jpg
Majkha
profil
adr
|
Zasláno: 21. 1. 2018 15:46:21
Tenka40, dle fotek orpavdu výrazné zlepšení. Ale myslím, že bys ještě potřebovala trochu zahustit, ale třeba Ti to zhoustne ještě časem samo. Dej sem ještě další fotku třeba za další rok.
Darča
adr
|
Zasláno: 21. 1. 2018 20:08:29
Já jsem tě neurážela, nevím, proč to tak chápeš. Jinak pokrok, teda bomba. moc ti to předu. Super
Rabu
profil
adr
|
Zasláno: 30. 1. 2018 21:18:29
Majkha
Dárkyně má mimořádně husté vlasy, tak třeba se to na mém porostu projeví.
Důležitější nežhustota vlasů dárkyně je, jakým způsobem se stravuje, zda neužívá nějaké léky atd. O to je potřeba se zajímat.
Darča
adr
|
Zasláno: 31. 1. 2018 13:50:24
RABU, TY S TÍM MÁŠ ZKUŠENOSTI? pŘECI SI NEMŮŽEŠ POROUČET, JAKÝ BY MĚL BÝT DÁRCE.
Darča
adr
|
Zasláno: 1. 2. 2018 11:23:38
A neporadi nekdo do jake nemocnice? A prý v České republice si musíte najít vlastního dárce, to nevím, kde bych ho sehnala....nemocnice mě napadla spíše než domácí prostředí, protože mám problémy s klystýry, nedostanu do sebe více jak 0,5 l, rekord byl litr , ale udržím to tak 2 minuty....
((((
Darča
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2018 09:04:16
Tenka40
Měla jsem typicky mužskou pleš, zbývalo mi jen pár vlasů po stranách a na vršku hlavy jsem neměla skoro nic, jen prá tenkých řídkých vlásků, které nebyly ani viditelné. Transplantace střevní mikroflóry mi pomohla ze všeho nejvíc. Zkoušela jsem před tím různé diety, ale efekt byl celkem slabý, teprve až TSM mi dost rychlým způsobem vlasy úplně uzdravila. Zákrok jsem podstoupila v nemocnici díky malému podvodu, kdy jsem si nechala jako důvod transplantace od doktora napsta diagnozu Clostridium difficile. Bet diagnozy Clostridium difficile vám transplantaci v žádné nemocnici neprovedou a v domácích podmínkách bych to rozhodně neriskovala. Pokud máte známého doktora, tak mu kupte flašku kvalitního koňaku a řekněte mu, ať Vám napíše doporučení do nemocnice na TSM, určitě se to vyplatí. Dnes mám kársné husté vlasy.
TEnko, muzes se prosim ozvat? Potrebovala bych poradit s tim zakrokem potencialne i v nemocnici. Jdu do toho, nejprve jako kapslovou metodou , ale tu druhou variantu si chci necaht take posvetit jako jistotu. Ale bojim se, ze i kdyz mi to doktor napise, v nemocnici me vysetri a zjisti, ze zadne clostridie nemam, i kdyz mikrofloru budu mit mrtvou taky, krom jineho jsem na neuroinfekci brala rok atb. Dekuju
Pokud by nekdo jiny dokazal poradit , jak se dostat do nemocnice i tady, budu rada....darce snad budu mit. Jak nemusi dat klystyr, jen darovat stolici, tak to je jednodussi sehnat, pokud se ale potvrdi, ze je zdravi. (klidne do SZ)
Kyjat
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 13. 3. 2018 08:04:51
Tenko, podle foteček super úspěch! Jsem ráda, když se aspoň občas objeví někdo, komu se daří.
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 15. 3. 2018 09:15:00
Většina žen hledá kvůli léčbě alopecie pro transplantaci střevní mikroflóry jen dárkyni, ale dárcem může být i muž, pokud alespoň 14 dní před transplantací bere denně 10 drcených bobulí saw palmetto na snížení DHT. Píšu to hlavně proto, že každá žena má manžela nebo nějakého partnera, takže pak nemusí zbytečně hledat dárkyni. Transplantace střevní mikroflóry od mužského dárce, co bere saw palmetto je mnohdy účinnější než od ženy dárkyně. Samozřejmě je nutno podotknout, že i muž dárce musí být jinak stoprocentně zdraví a minimálně týden před TSM by měl dodržovat přísnou bezlepkovou dietu pro maximální ozdravení střevní mikroflóry. Takže pokud partner pacientky není stoprocentně zdravý, nebo řekně, že bezlepková dieta na týden je pro něho problém, tak samozřejmě transplantace střevní mikroflóry s takovým člověkem nepřipadá v úvahu.
Darča
adr
|
Zasláno: 10. 4. 2018 15:26:06
Tak mám za sebou 3 TSM, 8 kapslí pokaždé, plus poprvé 500 ml, po druhé 650 a potřetí 800 ml klystýrem. Více bohužel nedokážu. Ale původně to mělo být jen kaplemi, tak snad i tohle se nějak projeví, zatím tedy na dermatitidu a vlasy nic, ale poslední bylo dnes. Tak uvidíme. Mám v plánu, jelikož je takhle malé množství to i za měsíc zopakovat a zkusit i 1 l, kdyby se podařil. Ale zase u toho tak šaškuju, že se nejen otáčím , ale jsem i několikrát několik minut ve svíčce, takže se vše muselo dostat dost daleko. Modlím se v zázrak, ať to zabere.
Dietu nízkosacharidovou, bezlepkovou a bezmléčnou bez cukru už držím 4 měsíc - vlasy zatím nic, dermatitida nahoru a dolu. Hormonální jogu cvičím pravidelně už 4 měsíc, taky nic.....doufám, že to znamená zatím. Druhý měsíc piji 1 velký šálek vrbovky denně. A teď TSM. Tak já už nevím, co bych zkusila, doufám, že teď už se začne něco dít.....
((( Pozitivního.
Majkha
profil
adr
|
Zasláno: 10. 4. 2018 19:41:08
Darča
Tak mám za sebou 3 TSM, 8 kapslí pokaždé, plus poprvé 500 ml, po druhé 650 a potřetí 800 ml klystýrem. Více bohužel nedokážu. Ale původně to mělo být jen kaplemi, tak snad i tohle se nějak projeví, zatím tedy na dermatitidu a vlasy nic, ale poslední bylo dnes. Tak uvidíme. Mám v plánu, jelikož je takhle malé množství to i za měsíc zopakovat a zkusit i 1 l, kdyby se podařil. Ale zase u toho tak šaškuju, že se nejen otáčím , ale jsem i několikrát několik minut ve svíčce, takže se vše muselo dostat dost daleko. Modlím se v zázrak, ať to zabere.
Dietu nízkosacharidovou, bezlepkovou a bezmléčnou bez cukru už držím 4 měsíc - vlasy zatím nic, dermatitida nahoru a dolu. Hormonální jogu cvičím pravidelně už 4 měsíc, taky nic.....doufám, že to znamená zatím. Druhý měsíc piji 1 velký šálek vrbovky denně. A teď TSM. Tak já už nevím, co bych zkusila, doufám, že teď už se začne něco dít.....((( Pozitivního.
Změnu na vlasech samozřejmě nemůžeš vidět druhý den po poslední dávce mikroflóry.
Bzde trvat minimálně dva až tři týdny, než se dá na vlasech něco poznat. Ta dermatitida, ta by mohla teoreticky být poznat už třeba za týden, kůže na TSM obvykle reaguje rychle. Držím moc palce.
Darča
adr
|
Zasláno: 11. 4. 2018 11:13:01
Majkha
měnu na vlasech samozřejmě nemůžeš vidět druhý den po poslední dávce mikroflóry. Bzde trvat minimálně dva až tři týdny, než se dá na vlasech něco poznat. Ta dermatitida, ta by mohla teoreticky být poznat už třeba za týden, kůže na TSM obvykle reaguje rychle. Držím moc palce.
No snad i k dobru bude, že tu poslední dávku jsem udržela více jak 24 hodin. Sice malá dávka, ale s těma svíčkama a stojkama to snad něco zachrání
))) Moc v to doufám.
.
1
.
2
.
3
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Transplantace střevní mikroflóry
Váš příspěvek:
...