|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Androgenní alopecie u žen
.
1
.
2
.
>>
Autor
Androgenní alopecie u žen
MalaSykorka
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 17. 2. 2016 23:15:37
Dobrý den,
Je tu někdo, kdo se léčí s androgenní alopecií? Jakým způsobem u vás probíhá léčba a jaký má efekt? Je mi 25, androgenní alopecie se u mě začala projevovat už před sedmi lety. Do té doby jsem měla naopak až příliš husté vlasy. Zachránila mě hormonální antikoncepce, kterou mi ale nový gynekolog nechce napsat kvůli tomu že byla zakázána ve francii (Diane35). Za těch pár let bez této antiko se můj stav zhoršil dost výrazně, kouty a temeno hlavy ještě prořídlejší než má můj dědeček.. Jsem z toho nešťastná, začíná se to projevovat negativně i na mé psychice a sebevědomí. Chci situaci znovu začít řešit a nenechat se jen tak odbýt.
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 18. 2. 2016 13:49:52
Já jsem měla svého času vršek hlavy strašně prořídlý a už jsem zvažovala paruku. Doktoři si nevěděli rady, tak jsem zkusila přírodní léčbu a ta zabrala. Začala jsem na sobě zkoušet různé nízkosacharidové diety a nejvíc se mi zalbila dendroterapeutická dieta, tu dodržuji dodnes. Přidala jsem ještě čaj z vrbovky a DU. Vlasy už mám zase v pořádku, takže určitě neházej flintu do žita a začni s tím něco dělat. Hlavně nespoléhej na doktory a na chemii, protože tudy cesta nevede.
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 18. 2. 2016 16:47:13
S tím naprosto souhlasím, že přes doktory cesta k vyléčení alopacie nevede. Žádné umělé hormony vlasy ještě nikomu nevrátily. V oblasti alopacie doktoři slepě tápou a z pacienta dělají jen pokusného králíka.
Nikol1
profil
adr
|
Zasláno: 20. 2. 2016 14:30:23
MaláSykorka: Už se s AGA léčím hodně let. Pukuď chceš chemii, můžeš Diane35 nahradit jinou HAK plus Verospiron. Mě bohužel na vlasy zabírá jen chemie.
Aňa
profil
adr
|
Zasláno: 26. 2. 2016 21:10:13
Dobrý večer na AGA se léčím už intenzivně 2 roky pouze přírodními preparáty, ale nic moc. Už jsem z toho hodně špatná. V březnu jdu poprvé na léčbu kmenovými buňkami, dost si od toho slibují.
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 28. 2. 2016 07:50:21
Aňa
V březnu jdu poprvé na léčbu kmenovými buňkami, dost si od toho slibují.
Moc si od toho nelibuj. Jsem si stoprocentně jistá, že ta "zázračná" léčba kmenovými buňkami Ti vlasy nezlepší. Tak daleko věda ještě není. Jen vyhodíš spoustu peněz.
Aňa
profil
adr
|
Zasláno: 28. 2. 2016 08:41:23
Musím v léčbu věřit, jinak bych nemohla fungovat, ale to všichni vědí jaké to je u ženy, když ji padají vlasy. Mohla bys prosím dát odkaz na tu dietu, myslím dobře popsanou nebo sis ji přizpůsobovala dle sebe? A co je DU? Čaj si určitě koupím dík.
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 29. 2. 2016 07:20:14
|
změnil/a: Vlásečnice
Aňa
Mohla bys prosím dát odkaz na tu dietu
Když dáš do googlu slova dendroterapeutická dieta, tak potřebné informace najdeš. Je to prostě specifický druh nízkosacharidové diety, která se úplně vyhýbá obilovinám.
goldhelen
profil
adr
|
Zasláno: 29. 2. 2016 16:36:32
Vlásečnice
Je super ,že své znalosti ohledně padání vlasů předáváš dál...
Šve mě že,že nízkosacharidová dieta nepomohla na mou autoimunutní nemoc... zánět štítné žlázy,následné šílené padání vlasů,ale pozitivní je že padání lepší je než bylo,jen mě velmi vadí ztenčování vlasů,některé jsou už jen bezbarvé chloupečky...co s tím??Máš nějakou radu??Byla bych moc ráda.
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 29. 2. 2016 21:59:13
|
změnil/a: Vlásečnice
goldhelen
Vlásečnice
Je super ,že své znalosti ohledně padání vlasů předáváš dál...
Šve mě že,že nízkosacharidová dieta nepomohla na mou autoimunutní nemoc... zánět štítné žlázy,následné šílené padání vlasů,ale pozitivní je že padání lepší je než bylo,jen mě velmi vadí ztenčování vlasů,některé jsou už jen bezbarvé chloupečky...co s tím??Máš nějakou radu??Byla bych moc ráda.
Možná bys mohla k nízkosacharidové dietě přidat čaj z vrbovky a DU. To by mělo mít úspěch.
frantis4
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2016 14:54:42
Nidky by som netipoval ze nizkosacharidova dieta moze pomoct
goldhelen
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2016 15:19:53
Pomáhá,doporučila mi jí i endokrinoložka...ale musela jsem o tom začít mluvit první..doktory to nezajímá jejim to jedno..nechtějí řešit vlasy.
Majkha
profil
adr
|
Zasláno: 6. 9. 2016 21:16:26
goldhelen
Pomáhá,doporučila mi jí i endokrinoložka
Ano, nízkosacharidová dieta podle některých endokrinolgů může upravit hormony a tím vyléčit androgenní alopecii.
karkule
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 16. 11. 2016 13:01:34
Dobrý den,
již čtvrtým rokem mi padají vlasy. Přišla jsem tak o polovinu. Zkoušela jsem všechno možné, šampony, oleje, přírodní produkty Khádí, ampule Kerastese, leky pod jazyk z vlasove kliniky panacea hair a to nejdražší vlasová mezoterapie. Výsledky z krve ...vše v pořádku, žádný velký stres nemám a nic nepomáhá, nikam k dr. se mi už nechce-vše strašně drahé a výsledek 0. Už se to zdálo lepší, ale tedď z přicházejícím podzimem, je to zase hrůza. Celkově mě i svědí dost kůže na hlavě. Neporadila byste mi prosím některá, co Vám pomohlo...už jsem z toho zoufalá
wiki
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 16. 11. 2016 14:19:55
[quote=goldhelen]doktory to nezajímá jejim to jedno..nechtějí řešit vlasy....naprosto souhlasím, moje zkušenost s endokrinoložkou z pondělí byla taková, že její první věta zněla...s vlasama vám nepomůžu, běžte na kožní....
Na kožní chodím už dva roky a tam taky nic...
aneli123
profil
adr
|
Zasláno: 6. 12. 2016 15:54:09
karkule
Proč svědí ta hlava? Je to stresem z toho,že jsem na to neustále fixovaná,nebo tže ty vlasy vypadávají? Přijde mi,že když na to(chvilku) nemyslím,tak ta hlava nesvědí
Tulina65
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 5. 1. 2017 19:06:02
Již několik let trpím jizvicí alopecii v přední části hlavy, vypadalo mi i obočí, zřejmě způsobené stresem po rozvodu. Nyní již stres nemám, ale alopecie plíživě postupuje dál. Na kožním mi nepomohli a chtěla bych ještě zkusit léčbu kmenovými buňkami. Myslíte, že pomůže, máte s ní někdo zkušenosti?
Majkha
profil
adr
|
Zasláno: 6. 1. 2017 07:40:58
|
změnil/a: Majkha
Tulina65
Již několik let trpím jizvicí alopecii v přední části hlavy, vypadalo mi i obočí, zřejmě způsobené stresem po rozvodu. Nyní již stres nemám, ale alopecie plíživě postupuje dál. Na kožním mi nepomohli a chtěla bych ještě zkusit léčbu kmenovými buňkami. Myslíte, že pomůže, máte s ní někdo zkušenosti?
Dala jste svůj příspěvek do špatného tématu Vy nemáte androgenní alopecii. Probém Vaší alopecie není hormonální ale autoimunitní, takže by Vám stoprocentně pomohla transplantace střevní mikroflóry, zvaná též fekální transplantace. V poslední době dost populární metoda a pokud máte nějaké známosti v některé z fakultních nemocnic, mohli by Vám zákrok provést. Jinak léčba kmenovými buňkami Vám určiě nepomůže, na internetu o ní mnoho lidí psalo, že jim vůbec nepomohla. Vy prostě potřebujete uzdravit imunitu.
Megatron
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 20. 8. 2019 10:03:56
Vlásečnice
Já jsem měla svého času vršek hlavy strašně prořídlý a už jsem zvažovala paruku. Doktoři si nevěděli rady, tak jsem zkusila přírodní léčbu a ta zabrala. Začala jsem na sobě zkoušet různé nízkosacharidové diety a nejvíc se mi zalbila dendroterapeutická dieta, tu dodržuji dodnes. Přidala jsem ještě čaj z vrbovky a DU. Vlasy už mám zase v pořádku, takže určitě neházej flintu do žita a začni s tím něco dělat. Hlavně nespoléhej na doktory a na chemii, protože tudy cesta nevede.
Ahoj,
je mi jasné, že už ti psalo hodně lidí.. Ráda bych si s tebou popovídala o tvých zkušenostech víc osobně. Dost se tímhle problémem trápím, doktorka mi chce nasadit hormony, což odmítám a hledám alternativní řešení. Byla bych dost vděčná za radu ohledně diety a ostatních možností.
Díky moc předem.
Jituška63
profil
adr
|
Zasláno: 5. 9. 2019 09:38:09
Jenom bych se ráda zeptala. Má na to vliv přímo ta nízkosacharidová dieta nebo je to celkově jen upravení stravy k lepšímu? Jestli de o zdravou stravu nebo to musí být vážně snížení sacharidů. Děkuji
zuzuza
profil
adr
|
Zasláno: 27. 10. 2019 22:10:57
Prosím , co myslite,ze je to za typ alopecie? Androgenni?? Drive jsem mela vysoky testosteron, lecba neplodnoszi, vlasy proridly,ale ted je to tedy extrem.
Je mi 39 let. Foto vrsku hlavy.
aneli123
profil
adr
|
Zasláno: 28. 10. 2019 12:52:35
Zuzuza foto se nenačetlo. Také mám asi nějaký ojedinělý typ😖
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 28. 10. 2019 17:53:53
Jituška63
Byla bych dost vděčná za radu ohledně diety a ostatních možností.
Nedělej z toho vědu. Stačí dodržet tuhle trojkombinaci:
1. Dárcovská urinoterepie (dárkyně musí mít husté vlasy)
2. Dvakrát denně čaj z vrbovky malokvěté
3. Nízkosachoriodvá dieta (zhruba do 60 gramů sacharidů na den)
Tyhle tři věci dodržuji už dlouhodobě a výsledky mám velmi dobré, což jsem už popsala v předchozích příspěvcích.
Konrád
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 08:36:29
Vlásečnice
Nedělej z toho vědu. Stačí dodržet tuhle trojkombinaci:
1. Dárcovská urinoterepie (dárkyně musí mít husté vlasy)
2. Dvakrát denně čaj z vrbovky malokvěté
3. Nízkosachoriodvá dieta (zhruba do 60 gramů sacharidů na den)
Tyhle tři věci dodržuji už dlouhodobě a výsledky mám velmi dobré, což jsem už popsala v předchozích příspěvcích.
Myslím, že tyhle tři věci by mohly fungovat i u nás chlapů.
zuzuza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 13:04:05
Stále mě nejdou vkládat fotky ani z Pc ani z mobilu
20191025_222840.jpg
zuzuza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 13:08:10
Tak uz se to povedlo tak takhle mě prořídlo celé temeno hlavy, asi měsíc a půl mě šíleně padaly vlasy.....jediné, co mě napadá, že jsem kvůli alergii na mouky, kterou dodržuji zhubla od července do zaří 6 kg opradvdu můžu velice málo potravin hlavně si vše musím připravit bez mouky....jinak nic zvláštního, proč by takhle rapidně vlasy vypadaly
Mám vybrané jedno balení tablet na vlasy z DM, nyní dobírám vlůasové hnojivo, beru nepřetržitě hořčík na arytmie, hodnoty z krve hořčík, draslík, B12, zinek vše v normálu, jen nadbytek železa asi z těch tablet z DM. Temeno mám prořídlé již roky, ale takhle ještě teda nikdy
, že by se hlásíla premenopauza ve 39 letech je klidně možné....nebo je to podzimem?? Ještě doplním léčím se na hypofunkci štítné žlázy..
zuzuza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 13:10:35
Ještě jedno foto...té hrůzy..
20191025_223014.jpg
aneli123
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 17:33:47
Zuzuza a jak jsi na tom s genetikou?Hypofunkce myslím způsobuje padání vlasů a někdy i léky na ní.Taky mi to takhle začínalo na jednom místě řídnutí a postupně zase jinde atd Teď beru Alpicort F a Minoxidil. Vždycky to zaroste,pak zase řídne a pořád dokola😖 Mám to geneticky dané.
zuzuza
profil
adr
|
Zasláno: 30. 10. 2019 19:55:44
Jago geneticky dane po kom? Tatka teda mel na hlave koleno uz brzo a mamce je ted 60 a teda taky ji to dost po tom prechodu proridlo ale ne teda takhle. Mluvila jsem ted s tezou je moje gynekolozka a ta rika elas zobat do 50ti antikoncepci a mela bys klid hm super reseni a pak to vysadim a budu mit na hkave uplny hov....o. To uz jsdm zazila jedou po vysazeni HA a fakt netouzim po tom ji znovu brat a proc by me ted po x letech vyletel testosteron?? Mam stravu ukazkovou si myslim, vsha 56/168 tak fakt nevim proc by mi ten testostwron znovu po letech vyletel myslim tim treba po 12ti letech jeste bedavno cca pul roku jsem ho mela ok ...mozna mam uz premenopauzu....
aneli123
profil
adr
|
Zasláno: 31. 10. 2019 08:23:00
Zuzuza, dočetla jsem se, že to může být dáno geneticky i ze strany otce.Dej si udělat testy u kožní jak jsi na tom. Jíš sladké? Já mám pocit,též většina mých problémů je v závislosti na sladkém, nedokážu si to odepřít 😰
.
1
.
2
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Androgenní alopecie u žen
Váš příspěvek:
...