Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Kolega bere lek na akne a najednou ma vlasy!

Autor Kolega bere lek na akne a najednou ma vlasy!
Kontra12
Zdravim, muj kolega v praci mel osklive akne, ted bere nejake leky na akne, a uplne se mu zatahli kouty i cd. Me by zajimalo co to ma, muze to byt finasterid ? Ptat se ho, mi prijde blbe.
tom305
Častokrát jsem se dočetl, že lidem na akné finasteride pomohl i když ho měli primárně na padání vlasů, ale nevím jestli se finasteridem dá vyloženě akné i léčit, podle mě to k tomu není určené, i když někomu se po něm akné zlepšilo dle ohlasů na které jsem narazil. Na akné je údajně dobrý tuším tretinoin, který je mj. někdy spojován i s růstem vlasů - někde ho tuším běžně přidávají třeba i do minoxidilu.
Ale pokud nevíš, co kolega přesně má za léky na to akné, tak je to jen spekulování.
Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Kolega bere lek na akne a najednou ma vlasy!

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáš Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání bulletin board software miniBB™ © 2001-2021  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2021