|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Klystýr - detoxikace, která léčí vlasy
.
1
.
2
.
>>
Autor
Klystýr - detoxikace, která léčí vlasy
Jarunka
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 20. 2. 2008 08:37:43
|
změnil/a: Jarunka
Všimla jsem si, že tady hodně holek v různých vláknech píše o používání klystýru jako léčebné metodě na padání vlasů - a protože si myslím, že toto téma zasluhuje samostatnou diskusi, tak si ji dovoluji založit. Sama mám s klystýrem ty nejlepší zkušenosti, přičemž ideální je užití výcenásobnho (tedy opakovného) klystýru - několikrát napustit a vypustit vodu (a znovu opakovat). Od doby, co jsem si pořídila sadu na domácí hydrocolon, takováto důkladná očista střev není po technické stránce žádný problém. Od doby, co toto jednoduché zařízení doma používáme, vlasy jsou nesrovnatelně lepší jak u mě, tak u mého muže.
Nemcova
profil
adr
|
Zasláno: 20. 2. 2008 09:55:03
Jo, čištění střev vlasům pomáhá, ale musí se to dělat pravidelně, jinak to nemá moc smysl.
Zlatka
profil
adr
|
Zasláno: 20. 2. 2008 10:21:46
Můžu se zeptat jak pravidelně se to musí provádět-v jakých intervalech?
luci1
profil
adr
|
Zasláno: 25. 2. 2008 16:16:33
Jarunka
ahojky prosím mohla bys mi prozradit, kde jsi sadu sehnala a za kolik? a je pravda, že byla stažena z prodeje, protože neměla potřebné atesty? a používáš vodu přímo z kohoutku, nebo nějak filtruješ či převařuješ? předem dík za info
Jarunka
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 26. 2. 2008 07:51:34
|
změnil/a: Jarunka
luci1
je pravda, že byla stažena z prodeje, protože neměla potřebné atesty? a používáš vodu přímo z kohoutku, nebo nějak filtruješ či převařuješ?
Sada na domácí hydrocolon nebyla stažena kvůli atestům, ale kvůli nějakému problému s licencí, nebo co, údajně už měl na podobný výrobek patent někdo jiný a chtěl se soudit. Chtěla jsem sadu sehnat ještě pro kamarádku, ale napsali mi toto vysvětlení, prý se ale pracuje na novém vlastním patentu, takže za pár měsíců bude výroba údajně obnovena.
Vodu používám někdy přímo z kohoutku, ale když mám více času, tak si kupuji balenou kojeneckou vodu Fromin a ohřívám si ji na teplotu 40 stupňů. Ohřívání ale o něco déle trvá, protože během procedůry mi střevy postupně proteče až 60 litrů vody, ale pak mám střeva perfektně čistá a moje vlásky pak krásně rostou.
luci1
profil
adr
|
Zasláno: 26. 2. 2008 08:35:16
Jarunka
díky moc za info. takže se teď nedá sehnat? myslím, že jsem někde zahlédla odkazy, ale jen emailové kontakty. ty to máš ještě z dobry, kdy byla sada volně v propdeji? jejda, to ohříváš 60l kojenecké vody?
chtěla bych to zkusit, zdá se mi to přijatelnější než klystýr. jen tedy musím zjistit, jak se k té sadě dostat.
telou
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 30. 3. 2008 14:48:21
Ahoj
Jarunko a Luci
,potěšily mě Vaše příspěvky ohledně
sady na domácí hydrocolon
,protože bychom si ji s přítelem také rádi pořídili,žel ale nevíme kde. Mohli byste mi,až budete mít nějaké
info,kde lze sadu koupit
,napsat? Byli bychom Vám s přítelem moc vděční. Terka
Burja
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 1. 4. 2008 09:50:09
holky s tim klystýrem moc neblbněte, já vim, že při padání vlasů sme schopné sáhnout už po čemkoliv a pročištění střev klystýrem je asi nejúčinější, ale když ho budete používat často, jak se doporučuje, ztratíte tzv. svěrací reflex = sami si dlouho nedojdete na záchod
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 4. 4. 2008 22:08:58
luci1
telou
http://diskuse.abecedazdravi.cz/alternativni-metod y-lecby/sada-na-domaci-hydrocolon
luci1
profil
adr
|
Zasláno: 5. 4. 2008 10:40:23
petrap
ahojky, ja ty stranky taky projizdela a narazila na par mejlovych kontaktu, jen jsem chtela zjistit, jestli nemate nekdo konkretni zkusenost s nejakym "dodavatelem".
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 26. 6. 2008 16:30:21
|
změnil/a: Richard
Výborná věc je, když se při klystýru do vody v irigátoru přidá lžička sody. Soda totiž alkalizuje kyselý toxický odpad ve střevech, takže takový klystýr pak krásně vyrovná ph celého organismu. Vlasy totiž v překyseleném organismu nerostou, to je známá věc.
panpaul
profil
adr
|
Zasláno: 27. 6. 2008 14:10:22
Richard
A máš nějakej pozitivní výsledek a jakej? Provozuješ to tak?
Acid
profil
adr
|
Zasláno: 27. 6. 2008 18:08:39
Richard je labužník viz. i příspěvky urinoterapie, masáž prostaty a dalších
anamorka
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 25. 3. 2009 23:09:21
Nemcova
Jo, čištění střev vlasům pomáhá, ale musí se to dělat pravidelně, jinak to nemá moc smysl.
J8 reaguju tak nějak všeobecně abych varovala před reklamovaným produktem Colonix v levém sloupci. Pije se růžová zvláštní tekutina, která ve střevech ztuhnev něco jako gumu, nabalí na sebe zbytky potravy, natrávená zhnědne a ven pak vychází k úděsu všech jakési podivné šňůry hnědé odporné hmoty. Nejde ovšem o usazeniny ve střevech jak si uživatel naivně myslí. Shlédněte video celého postupu na youtube,přesný odkaz teď nevím, ale určitě během pár vteřin najdete. Zadejte název produktu...Buďte na sebe opatrní...
LUDMILA
profil
adr
|
Zasláno: 31. 3. 2009 09:48:32
Vracím se k domácímu hydrokolonu. Je rok 2009 a stále ho nemohu sehnat. Nemáte někdo jinou pozitivní informaci? S klystýry není problém a asi opravdu chtějí opakovat, jak tady někdo píše.
Nemcova
profil
adr
|
Zasláno: 26. 5. 2009 16:39:42
Kamarád si hodně zlepšil vlasy pomocí klystýrů, do kterých vyvařil mýdlové ořechy. V USA se klystýry s mýdlovými ořechy prý používají dost často, protože látky z nich dokonale vyperou střeva a tak detoxikaci organismu nic nebrání. Stačí prý vyvařit dva ořechy ve dvou litrech vody.
mackal
profil
adr
|
Zasláno: 5. 6. 2009 21:45:42
Existuje i jiná metoda čistění střev - pití slané vody spojené s cvičením. Na netu o tomto postupu naleznete více.
jude
profil
adr
|
Zasláno: 11. 1. 2010 22:08:20
Zdravím, nějaké nové poznatky ohledně klystýru? dnes ve vaně jsem neměl co dělat tak jsem si napustil do střev tak půl litru vody přímo ze sprchové hadice, nevadí tento způsob něčemu? zdá se mi to o hodně pohodlnější než přez nějakou kapačku s hadičkou
Acid
profil
adr
|
Zasláno: 11. 1. 2010 22:54:15
se nudíš teda...Jestli je konec hadice hygienicky čistý, myslím že by nemělo. Jen to nedělej příliš často a zkus více vody a dlouho zadržet
alica
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 28. 6. 2010 15:09:45
Ahoj, chcem sa zapojiť do diskusie, keďže tu čítam, že používate klystír na prečistenie. Ja by som odporučila radšej vyskúšať Colonix. Je to rovnako učinné na prečistenie a hlavne šetrnejšie. Mám to odskúšané a je to prirodzená vláknina, takže neuškodí len pomôže. Je to skvelé, mám viac energie, nemám nafúknuté brucho a vlásky už nepadajú. Určite vyskúšajte.
Terezka26
profil
adr
|
Zasláno: 15. 6. 2014 13:50:18
Alice, klystýr je výborný a nenahraditelný druh detoxikace. Žádný Colonix ani jiná blbovina nedokáže účinek klystýru nahradit.
Pavlíček
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2015 07:11:33
Terezka26
Alice, klystýr je výborný a nenahraditelný druh detoxikace. Žádný Colonix ani jiná blbovina nedokáže účinek klystýru nahradit.
Taky si myslím, že klystýr je nenahraditelná a bezkonkurenční detoxikace, mám s ním jen nejlepší zkušenosti.
twisp01
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2015 09:42:32
|
změnil/a: twisp01
Pavlíček
Taky si myslím, že klystýr je nenahraditelná a bezkonkurenční detoxikace, mám s ním jen nejlepší zkušenosti.
Chtel bych varovat pred timto dost drastickym zasahem do organismu v domacich podminkach.
Je to precejenom vnitrni organ s citlivou sliznici kterou vstrebavame vse potrebne a je jaksi pripraven jen na produkty predzvykane predchozimi organy. Klistyrem si roztahujete a namahate streva a je to proste dost drasticky, asi jako byste kloktali savo kvuli bolesti v krku.
Vpravovat cokoliv do vnitrnich organu jinak nez prirozenou cestou rozhodne neni dobry napad, protoze k tomu neni telo uzpusobeno. Hrozi vselijake komplikace, infekce, protrzeni strev a vseho mozneho.
Klistyr je dost drasticka metoda a nemela by byt provadena pravidelne navic jentak doma.
Vlasy potrebujete kvuli svemu ja a pohode, streva potrebujete ale a vubec ke sve existenci.
A blud typu: Soda totiž alkalizuje kyselý toxický odpad ve střevech. snad ani nema cenu komentovat. nejsme chemicka fabrika ale zivy organismus.
Prestavte si, jak reaguje alergik a cely organismus na minimalni mnozstvi toho na co je alergicky, napr. kdyz sni v potrave neco, co nesmi. a ted si predstavte proti tomu atomovku typu klistyr, nebo polykani litru neceho sileneho nebo chemikalie.
Takze ke svemu telu opravdu s citem
LentilkaR
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 27. 5. 2015 11:42:39
Dobrý den, sháním nejlépe zdravotní sestřičku, (ale klidně i šikovnou osůbku, která s tím má zkušenost), která by mi pomohla s obsluhou domácího hydrocolonu. Koupila jsem si tuto sadu, ale nemám nikoho,kdo by mi mohl hydrocolon aplikoval. Jsem z Hodonínska, ale klidně přijedu i k Vám. Nechci to samozřejmě zadarmo. Předem děkuji
Tong
profil
adr
|
Zasláno: 25. 2. 2016 06:43:08
Moc dobrá věc pro vlasy je klystýr z odvaru vrbovky malokvěté. Přes střevní stěnu se z této byliny využijí někteté účinné látky, které organismus při pití nevstřebá.
Richard
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2016 07:52:12
|
změnil/a: Richard
Tong
Moc dobrá věc pro vlasy je klystýr z odvaru vrbovky malokvěté. Přes střevní stěnu se z této byliny využijí někteté účinné látky, které organismus při pití nevstřebá.
Mayové používali při svých náboženských obřadech rituální klystýry z bylin právě kvůli účinnější absorbci psychotropních látek. Také slavný léčitel páter Ferda doporučoval aplikaci bylin přes klystýry. Dá se tedy předpokládat, že v i případě vrbovky by to mohlo mít lepší účinek.
frantis4
profil
adr
|
Zasláno: 1. 3. 2016 14:57:00
Lepsi ucinok?
Vlásečnice
profil
adr
|
Zasláno: 19. 3. 2016 21:00:48
|
změnil/a: Vlásečnice
Proti padání vlasů pomáhá klystýr darovanou urinou. Upravuje hormony a detoxikuje organismus současně. Je to pohodlnější verze dárcovské urinoterapie pro lidi, kteří mají problém s aplikací per os.
alfa
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 18. 8. 2016 13:40:04
|
změnil/a: alfa
Sednout na toaletu, zastrcit sprchovou hadici do análu a pustit malý proud teplé vody. V případě potřeby proud zastavit, počkat, obnovit. V případě potřeby lehnout na zem. Proud vody musí být příjemný, trochu i vzrušující. Pouze s tímto pociem jej vpouštějte, nesmí být nepříjemný. Takto můžete naplnit kompletně celé střevo. Ponexhte vodu uvnitř, ať se samovolně rozleje co nejdál. Můžete cítit pohyb střev. Vypouštění je následně samovolné, čekejte, peristaltika to zařídí. Je to příjemné a samovolné.. Netlačte, nesmí to být namáhavé. Zažijete úžasný pocit čistoty a obnovené energie.Takhle to dělám já.
V ájurvédě se ještě přidávají bylinky, podle toho, co je potřeba léčit, nebo místo vody se používa ghí. Pak ta aplikace ale nelze dělat sprchovou hadicí.
majerka
profil
adr
|
Zasláno: 19. 8. 2016 17:06:29
alfa
V ájurvédě se ještě přidávají bylinky, podle toho, co je potřeba léčit
Velmi vhodný je klystýr z mydlice lékařské, který precizně vyčistí střevo a zároveň odstraní i plíseň a parazity z organismu. Pro růst vlasů naprosto ideální.
.
1
.
2
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Konzervativní léčba padání vlasů
»
Klystýr - detoxikace, která léčí vlasy
Váš příspěvek:
...