Vypadávání vlasů u ženDiskuze Více vlasů.cz » Vypadávání vlasů u žen »

Mám strach...

Autor Mám strach...
skřítek
Pročítám si vzkazy.Pláču. Nikdy předtím bych netušila, jak takováto situace dokáže fatálně ovlivnit celkový psychický stav..jak moc jsou pro mě vlasy důležité..
Je tomu rok a půl, co mi začaly vypadávat vlasy. (denně zhruba 180-200,po umytí raději nespočítáno,neboť to bych se asi zhroutila..) Asi před půl rokem se přidalo obočí a řasy. Obvodní doktorka mi řekla: " Ty naděláš,prosimtě,vždyť nikde žádnou pleš nevidím"...kožní zas: " Vždyť máš vlasů dost!"..vypadá to,že tady doktoři začnou problém řešit,až už na hlavě nezbude ani vlásek,až už nebude v podstatě co řešit..
Vlasy vypadávájí z celé hlavy. Je pravda,že vlasů mám ještě dost,neboť kdysi jsem je měla opravdu velmi husté.Ale nikdo nechápe,že jestli to takhle pujde dál,už nebudou clasy žádné..
Užívala jsem revalid,alpicord,bioaquanol..a jiné..ale samozřejmě bez výsledku,neboť je jasné,že problém bude jinde..někde vevnitř..Doktorka mi udělala testy, prý jsem zdravá a nemám zmatkovat..Ale stav se zhoršuje, pomoc nepřichází..Je mi 18 a ubírá mi to značně na sebevědomí, ovlivnuje to psychiku..Vy mě chápete.Ptám se proto..nevíte,čím by to mohlo být? Mám šanci? Nebo jsou to příznaky nastávající choroby, o které je tady diskuze..choroba, při které nezbývá nic jiného,než doufat v zázrak?...děkuji..PS: Mooc obdivuji ty,které jste o vlasy přišly už uplně a smířili jste se už s tím a dokážete zase žít..mnoho sil přeji i nadále:-)
Kukuška
Já bych asi doporučil vyzkoušet urinoterapií (viz. sekce Urinoterapie) a doporučil knihu V. Partykové "Urinoterapie a nemoci".
skřítek
Pro Tomik: alpicort sem brala zhruba měsíc. Je to málo?...Neocapil jsem nedávno zakoupila,tak se na něj chystám:-),ale mužou tyto léky pomoci i s těmi řasami? stravuji se převážně zdravě, s pohybem to ještě vypiluji...:-)
skřítek
pro Kakuška: děkuji, zjistím,seženu,prostuduju:-)
Muhajicek
Skřítek
Jak píše Tomík, tyhle preparáty je potřeba otestovat a PRAVIDELNE aplikovat. Alpicort velmi rychle ozdravuje pokožku.., nicméně samotný účinek se dostavuje mnohem později... Každý člověk je genetickým individuem, to je třeba si uvědomit. Dost možná, že ti prostě vlasy vypadají jen do určité míry(souvislost s věkem) a pak se to ustálí, tohle je vážně individuální....
*
"Pročítám si vzkazy.Pláču."
*
Tohle mi připomíná hodiny filozofie.....když nám profesor nechtěl dát zápočet :-), vždycky nás štval příběhem.....

Mladý Wittgenstein (významný filozof) ve svých devíti letech upadl a rozbil si koleno, zvednul se a zamračil se, jak jen to šlo. Jeho starší kamarád byl u něj a moc se divil, že nepláče. Wittgenstein mu odpověděl: "nic na světě nestojí za náš pláč !"
David
Skřítek
pokud ti opravdu padají vlasy více než obvykle.... zkus ještě nějaké jiné lékaře... prostě změn kliniku a popiš jim reálně co tě trapí....
skřítek
Muhajicek
:-) bohužel,nejsem ještě natolik duševně vyspělá,abych ovládla své emoce...jinak děkuji..budu dál pokračovat..a snad to zabere
David
Skřítek
no já bych to tak lehce nevzdával.... já taky bojuju a zatím boj vyhrávam!!!
skřítek
Pro Davida: Nevzdávám...přeci..Budu také bojovat...a s čím tvuj boj vyhráváš?
Muhajicek
ještě několik dodatků

* Regaine, neocapil.. může mít často vliv na obočí, řasy - celkové ochlupení...nejdříve se ob. ztmavne, houstne..

*cokoliv aplikovat, tak pravidelně

*musíte si někoho naverbovat a plakat, když už, pak v duetu..., hned se pak pláče veseleji :-)
David
Skřítek
Já Mám AA takže u mě je to jasné... minoxidil + revitalom + cofein šampon a k tomu jestě reviprost (něco jako folixil) ale tomu nevěřím...
Víš já bez vlasů vypadám jak idiot.... takže proto bojuju!!! teď už jsem na tom snad líp než před dvěma lety... takže sem na tom psychicky zase dobře :) jinak je mi 24. u tebe to je nejspíš hormonální nebo nějká jiná příčina štítná žláza nevím... znovu opakuji vyhledej lékaře, který se tím bude ochoten zabývat!!!

Není normální, aby ti padalo i obočí....
skřítek
Pro Muhajicka: Dobrá,budu užívat..a pravidelně..to je ted pro mě samozřejmost...
...Já pláču jedině o samotě...nemám důvod zatěžovat tím jiné..:-)
skřítek
Pro Davida: Také bych bez vlasů vypadala jako idiot..doktorka v testech našla prý nějaký nález...nasadila mi akorát nějaká antibiotika(já tomu říkám s prominutím " sračky") a ani mi nedokázala říct,proč mi to vlastně předepisuje...tak jsem si teda myslela,že by to mohlo něco vyřešit,ale nevyřešilo to nic...akorát mi to zasvinilo metabolismus..Kožní jsem vyzkoušela už dvě a chystám se na třetí kožní doktorku,tak doufám,že přijde s něčím užitečným
Muhajicek
Skřítek
Antibiotika, to jsou ****** s velkým S. Hlavně nepáč..páč pak budu pakat kvůli tobě taky :-)
No a hodně štěstí s novou doktorkou....
tohle ne
myslim si, ze bohuzel pricin padani vlasu muze bejt spousty a odhalit je muze urcite bejt obtizny, ale paklize to nezvladnou doktori, tak nevim, jak ti mame pomoct my laikove, nez doporucenim patlani vodicek a uzivani ruznych doplnku, vitaminu apod. ... zkus radsi jiny doktory...
skřítek
Pro Muhajicka: Děkuji:-)..už nepláču:-)
skřítek
tohle ne: zkusím..ale spíše mi šlo o to,podělit se s problémem s někým,kdo mi bude rozumět...
David
Skřítek
pokud chceš psát přímo někomu... stačí jen kliknout na jeho jméno v předchozím příspěvku a ono se samo doplní a tučně.... nemusíš to tak pracně vypisovat :)
skřítek
David
díky Ti...ale zas takovou práci mi to nedalo:-))
David
Skřítek
není zač ;-)
tomik
Skřítek
Měsíc Alpicort-F to je hodně málo, to neudělá nic :)
magda
Skřítek
Milý Skřítku, pokud Ti vlasy padají po celé hlavě, mohla bys být vlastně ráda. Zřejmě se totiž nejedná o androgenní alopecii, což je nejhorší případ, neboť ta je geneticky daná a zatím v léčbě úspěchy moc nejsou. Třeba máš nějakou nerovnováhu v organismu, může to být cokoli. Jestli už jsi zkusila testy na štítnou žlázu, hormony a citlivost vlasových cibulek /ty se dělají na imunologii/, tak se obrať na některého lékaře celostní medicíny, který Ti udělá důkladné celkové vyšetření, jestli máš v pořádku játra, střeva a ledviny /ty bývají častou příčinou padání vlasů/.
Na kožní bych se prozatím vykašlala. Mám s nimi podobné zkušenosti, takže vím, jak od nich může člověk odcházet zoufalý, navíc s pocitem, že snad nakonec ví víc než oni. Myslím, že aspoň odborníci by ten problém bagatelizovat neměli, ale což.
Jsem přesvědčena, že se situace zlepší, a že Ti nakonec někdo pomůže. Důležité je vydat se správným směrem a hlavně neztrácet čas.
Držím moc palce.
skřítek
magda
moc děkuji...velmi mě tvuj příspěvek uklidňuje a dá se říct že mě tak nějak "nakopnul" :-)
magda
Skřítek
To mě těší, to bylo cílem :). Hlavu vzhůru, opravdu myslím, že se nemáš čeho bát.
skřítek
magda
Také doufám:-) a můžu se zeptat na tvuj problém?..
Ted sem začala používat Neocapil,ale z takových přípravků mám strach..že když ho přestanu užívat,problém se vrátí,třeba i v horší podobě, nebo se objeví vedlejší účinky...a podobně..Ale třeba pomůže,uvidím.
magda
skřítek
Ahoj, já bych si opravdu nejdřív nechala udělat všechna ta vyšetření, abys zjistila příčinu a pak na to mohla nasadit tu správnou léčbu. Mě padají vlasy už roky, příčin může být víc, taky se to snažím zjistit. Tu celostní medicínu jsem radila proto, že ono ne všechno se z krve vzdy pozná. A taky jak jsi psala, že ti vlasy padají rovnoměrně po celé hlavě, tak bych se spíš snažila zjistit, nemá-li to vnitřní příčinu. A v rodine padání vlasů nemáte ?
skřítek
magda
Ne,v rodině s tím nikdo problémy nemá. Já i sestra jsme měli velmi husté,silné vlasy...akorád já už je husté nemám. Už po internetu zjišťuji kde se v Brně kdo celostní medicínou zabývá,neboť mě to už i předtím zajímalo,takže na to se určitě chystám. Také jsem chodívala na detoxikaci,ale terapeutka mi nějak nevyhovovala a nedokázala určit ani po skoro celém roce, co mi vlastně je a spíše na mě zkoušela nové a nové drahé léky a při každé návštěvě mi říkala jiný duvod,proč mi padají....Ale nevím kde zajít na imunologii tedy..to také ještě nějak zjistím.
Miloš
Pokud Ti vypadává spolu s vlasy i obočí a řasy, jak se zmiňuješ, tak se na 99 procent jedná o alopecia areata. V tomto případě žádne lokální vodičky jako Neocapil průběh choroby vůbec neovlivní. Tohle onemocnění je imunologického původu, vzácněji může mít původ ve štítné žláze. V případě původu ve štítné žláze je onemocnění dobře léčitelné, v případu původu v imunitě je v České republice téměř neovlivnitelné, na rozdíl od vyspělých zemí jako USA, kde se začínají na alopecia areata užívat nové imunolgické léky. V každém případě Tě mohu uklidnit, protže je alopecia areata stále ještě "lepší!" choroba než alopecia androgenetica, jelikož ta první choroba často odeyní sama a vasy, obočí a řasy většinou samy od sebe po nějaké odobě zase narostou. Takže nestrácej hlavu.
tomik
Miloš
No možná by ses divil ale i v těchto případech dokáže pomoct minoxidil (Neocpail, Regaine, Spectral DNC). Stejně jako např. když vypadáávají vlasy ze stresu, v tomto případě ale stačí užívat jen např 3 měsíce a když vlasy dorostou tak přestat, ne jako u AA pořád :-)
magda
A Skřítku, určitě Ti padají řasy a obočí zvýšeně a viditelně, nepanikaříš třeba jen trošku ? To někdy bývá, že už se pak člověk pozoruje moc a ono to třeba vůbec nic neznamená /teď určitě nemyslím Tvé vlasy, výpad 180 denně je dost/. Nějak se mi nezdá, že by tomu Tvůj doktor nevěnoval pozornost /viz Milošův příspěvek/. Hlavně zachovat klid ! Jinak chci poděkovat za tohle fórum, jsem tu nová a pouze lituji, že jsem na něj nenarazila dřív.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
Vypadávání vlasů u ženDiskuze Více vlasů.cz » Vypadávání vlasů u žen »

Mám strach...

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání free forum software miniBB™ © 2001-2017  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2017