Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Padání vlasů i přes HA



Autor Padání vlasů i přes HA
zlma
Zdravím,
byla mi diagnostikována AGA, kožní mi nechala nasadit HA Diane-35, padání vlasů se po třech měsících užívání opravdu o hodně zlepšilo, padaly pořád víc než by měly, ale už to nebyla taková hrůza. Po dalších 6 měsících ale vlasopád začal opět více a více a teď mám strach, že jsem tam, kde jsem byla.

V květnu jsem byla hodně vystresovaná z rozchodu, ale popravdě nikdy jsem na stres nereagovala padáním vlasů, spíše zažívacími potížemi, tak si nemyslím, že by to bylo z toho.

Nevíte, kde může být chyba?
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Padání vlasů i přes HA

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání discussion forum software miniBB™ © 2001-2017  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2017


TOPlist