Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Řídnutí obočí?



Autor Řídnutí obočí?
Paul
Mate tady někdo problem s řídnutím obočí?

ja nevim jestli to je pricinou finasteridu nebo minoxidilu.
tomik
Paul
Po minoxidilu jsem měl spíš opak, krásné husté tmavé obočí ;-)
Paul
Cituji: tomik
Paul
Po minoxidilu jsem měl spíš opak, krásné husté tmavé obočí ;-)



tak teda nevim co je pricinou,mozna spatna strava, a to jsem si myslel ze jim docela dobre. Kazdy den vytahnu s kazdeho obočí nejmene 5 a více vlasů,coz jsem nikdy predtim nemohl.
Budu asi muset jit k lekari udelat test štítné žlázy.
Konzervativní léčba padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Konzervativní léčba padání vlasů »

Řídnutí obočí?

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání discussion forum software miniBB™ © 2001-2017  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2017


TOPlist