Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Rychlé vypadávání po PRP



Autor Rychlé vypadávání po PRP
geshi
Zdravím,

prosím o radu, cca před měsícem jsem dokončil na GHO PRP terapii, tj. jak vám vaši krevní plasmu napíchají do palice asi 50 injekcema, byl jsem tam celkem 3x (standardní se chodí prý 3x) už v průběhu té kůry mi přišlo, že mi vlasy začínají spíš padat více než naopak, takže jsem to poslední měsíc začal počítat a nic moc, kolem 250-300 denně. Já měl do té doby jen zvětšené kouty a prosvítající CD vzadu (což jsem chtěl zlepšit), ale ted už mi při osvětlení prosvítá celá hlava. Navíc mi vlasy padají všude, tj. i z "věnce" ikdyž z vršku více. Každopádně 85% z těch vlasů jsou silný tmavý vlasy (terminální). Když jsem to říkal v GHO tak se pan dr. divil, že by to mělo účinkovat na stimulaci vlasů okamžitě a moje poznámka o zvýšeném výpadku ho překvapila.
Chci se zeptat, máte někdo podobnou zkušenost? Je třeba možné, že ty vlasy utrpěly nějaké trauma těmi injekcemi (bylo to celkem bolestivý) a proto se rozhodli vypadnout? Jak to třeba máte vy co jste šli na zahušťovací transplantaci, ty vlasy, mezi které vám zasadili štěpy tam celou dobu zůstaly?
Začínám z toho celkem panikařit, je fakt, že poslední dobou mám i celkem stres (2 celkem náročný práce) ale stres jsem měl už v životě tolikrát, a takový úbytek vlasů jsem nezaznamenal... Takže mě napadá to PRP nebo nějak extra zrychlující AGA, ale vzhledem k tomu, že patlám už léta minox tak mi to přijde divný.. Poraďte někdo prosím...
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Rychlé vypadávání po PRP

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání bulletin board software miniBB™ © 2001-2017  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2017


TOPlist