Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Účinek finasteridu několik měsíců po jeho vysazení?

Autor Účinek finasteridu několik měsíců po jeho vysazení?
DoubleCup
Dobrý den,

potřeboval bych prosím poradit od někoho, kdo o tom má více nastudováno/více zkušností než já.

Je mi 23 let. Na začátku února jsem začal brát finasterid (1/4 z 5mg), protože se mi asi před dvěma lety spustilo vypadávání vlasů na celé koruně a už se mi začaly tvořit menší kouty. Během března jsem se ale začal cítit psychicky velice zvláštně (Potíže se soustředěním, apatie atd.) a po krátkém googlování bylo jasné, že se jedná o vedlejší účinky finasteridu (Hlavně často zmiňovaný brain fog), takže jsem s užíváním ihned přestal (Pracuji jako programátor, takže by mi to působilo velký problém). Byla to asi velice krátká doba na to abych zaznamenal nějaký výsledek. Vedlejší účinky vymizely během pár týdnů. Nadále jsem ale užíval minoxidil 5% (Ten jsem začal užívat asi půl roku před finem). Někdy na konci dubna jsem si ale zničeho nic všiml, že mi vlasy přestaly padat (Dříve stačilo abych si prohrábl rukou vlasy a zůstalo mi jich několik v ruce, nyní maximálně pár malinkatých vlásků z vlasové linie), vzhledem k tomu že už byla dlouhá doba po tom co jsem vysadil finasterid, tak jsem tohle přisuzoval spíše minoxidilu. Minulý týden jsem se byl stříhal a ještě si pamatuji že jsem si předtím pročesával háro a říkal si že je divné že mi vlasy přestaly takhle padat a pořád to trvá, nicméně dnes 15.7. jsem si všiml že mi vlasy začali opět padat podobně jako před užíváním finu.

Zajímalo by mě tedy, jestli tohle může být skutečně finasteridem. Je mi jasné že změny v hormonech, jejich dopady na tělo atd. že to může být velice dlouhý proces, ale je skutečně možné že finasterid měl efekt takto dlouhou dobu (Přes 4 měsíce po vysazení, přestože jsem ho užíval měsíc)? Žádné změny ve stravování ani životním stylu jsem neměl.

Přemýšlím že se k finu znovu vrátím, na zahraničních fórech jsem četl že zmenšením denní dávky se dá předejít vedlejším účinkům, tak bych ty 5mg tablety nadrtil např. na 10 dílků, co si o tom myslíte?

Edit: S doktorem který mi fin předepsal jsem toto nekonzultoval, objednání u něj je tak na dva měsíce čekání. Předtím mě ještě poslal na rozbor krve na játra a všechno možný a všechno bylo v pořádku.
aneli123
Psali se tady, že když začneš brát minox,tak časem začnou vypadávat vlasy aby posléze začaly znovu růst. Když to beru u sebe ,tak mi opravdu po pár týdnech začaly padat vlasy mnohem víc a pak to přešlo a začaly růst nové. Nečekej ale žádné zázraky 😏
DoubleCup
aneli123
Psali se tady, že když začneš brát minox,tak časem začnou vypadávat vlasy aby posléze začaly znovu růst. Když to beru u sebe ,tak mi opravdu po pár týdnech začaly padat vlasy mnohem víc a pak to přešlo a začaly růst nové. Nečekej ale žádné zázraky 😏


Jojo taky mě to napadlo, ale minox beru už pomale rok. Zázraky určitě nečekám, hlavně ještě vlasy nemám moc vypadaný, jen menší kouty, spíš se je snažím zachovat tak jak jsou a kouty si někdy třeba nechám zapravit transplantací
Padání vlasůDiskuze Více vlasů.cz » Padání vlasů »

Účinek finasteridu několik měsíců po jeho vysazení?

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Provozovatel: Ing. Lukáš Vodička, Libická 6, 130 00 Praha 3, IČO: 865 81 716

Pohání online community script miniBB™ © 2001-2019  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2019