Vypadávání vlasů u ženDiskuze Více vlasů.cz » Vypadávání vlasů u žen »

Vitamín D



Autor Vitamín D
Monan
Ahoj,

chtěla bych se zeptat, zda je tu někdo, kdo má diagnozu androgenní alopecie (tj. z výsledků krevních testů se nic neprokázalo) a nepomohlo či nezlepšilo jeho situaci užívání vitamínu D? A pokud ano, jaký preparát jste užívali?

Děkuji
Davidx
Kam chodite na krevni testy skrz vlasy? normalne k obvodakovi?
Monan
Davidx
Kam chodite na krevni testy skrz vlasy? normalne k obvodakovi?


Já prošla vším - obvodní lékař, endokrinologie, kožní lékař, gynekologie...Obvodní lékař není většinou kompetentní k tomu, aby mohl naměřit vše - některá krevní vyšetření patří pouze daným specialistům.
Elenn
Já uzivam asi pul roku vigantol a zda se mi to padání o dost lepší, ale jestli to je na sto procent tím, to nevím.
Monan
Ahoj,

prosím tě, kolik kapek Vigantolu bereš a byl ti zjištěn nějaký deficit vitamínu D?
Elenn
Beru 6 kapek denně, ale ted na léto už vysadim, to nevim, nejsem si jista, jestli mi někdo bral krev na D. Někde jsem se docetla, ze je to vhodné při padání vlasu, tak to užívám, k tomu ještě selen, zinek a b komplex.
Monan
Monan
Monan
Monan
Monan
Vlásečnice

Já beru vitamín D je od Mercola. Jejich výrobky jsou kvalitní, nevýhodou je jen cena.
Monan
Elenn
Beru 6 kapek denně,


Ahoj,

prosím tě, těch 6 kapek ti doporučil doktor nebo sis to někde vyčetla? Protože pokud člověk nemá nedostatek, tak by jako prevenci měl užívat jen 2 kapky. A pozoruješ změny, narostly ti nějaké vlasy nebo spíš jen méně vypadávají? A diagnozu máš AGA nebo jinou alopecii?
Monan
Vlásečnice
Já beru vitamín D je od Mercola. Jejich výrobky jsou kvalitní, nevýhodou je jen cena.


Podívám se, díky. Kolik kapek užíváš? A jakou máš vlastně diagnozu, AGA nebo jinou alopecii?
Elenn
Radil mi to nějaký specialista na vlasy na internetu, lékař. Spíš jen méně vypadávají, na základě všech odběrů se AGA sice nepotvrdila, ale prostě jí mám.
Elenn
Jo, ale taky doporučil užívat max 6 měsíců v kuse a v letních měsících neuzivat.
er1so
Preco v lete nie?
Maty24
V létě máš vitaminu D ze slunce až až
Majkha
Vitamín D jsem zkoušela brát, ale vlasy se nezlepšily.
Milan J
Vitamín D bych doporučil brát společně s mastným jídlem, protože je rozpustný pouze v tucích, tak že pokud ho zapijete sklenicí vody moc vám to nepomůže, ve vlasově analýze jsem měl veliký obsah vápníku o proti hořčíku to znamená, že se mi vápník usazuje v měkkých tkaních a možná ucpává i cévy, začali mi žloutnout zuby i když jsem si je opravdu dobře čistil, vápník se prostě nedostal tam kam měl. Když vám doktor při Osteoporóze předepíše jen vápník, tak tím může spíš uškodit, proto je potřeba brát vždycky s ním taky vitamin D, nebo sluníčko bez opalovacího krému + vitamin k2 mk7, který je také rozpustný pouze v tucích, aby se vápník dostal na správné místo do kostí a zubů a aby necestoval po těle tam kde nemá, dále je potřeba doplňovat ještě hořčík, který slouží asi jako malta pří spojování vápníku v kostech. Po asi ročním doplňování těchto vitamínů a prvků mi zuby zase začínají bělat a je vidět, že něco začalo fungovat. Sice to s vlasy nemá tak moc společného, ale jen chci naznačit, že doplňování suplementů je mnohem složitější problematika a doplňováním pouze jediného vitamínu (D) nemusí vůbec nic změnit.
Maty24
Tak možná k tomu přidat i nějaký komplex vitamínů a masku na vlasy...to ženám pomáhá
Milan J
Ještě bych doplnil, že to všechno souvisí se špatnými životními návyky, tato problematika je ale hrozně obsáhlá, dnešní životní styl nás doslova zabíjí. Člověk zapomněl správně jíst a dýchat, následně jsou naše střeva a organismus osídleny kvasinkami(candida) a parazity, kteří do těla vypouštějí toxiny a celý stav se jen zhoršuje, napravit celou škodu je pak velice těžké. Vitamíny sice projdou celým trávícím traktem, ale do organismu se jich vstřebá jen 10 procent. Tak že je důležité jíst v klidu nenechat se u jídla nervovat a každé jídlo pořádně rozkousat aby žaludeční kyseliny v žaludku, které tráví potravu a ničí všechny špatné věci, měli usnadněnou práci, tyto kyseliny taky není dobré zalívat(ředit) velkým množstvím tekutin, úplně stačí po jídle 1dc vody. Takže je lepší se napít pul hodiny před jídlem a potom nechat tělu čas, aby se mohly vytvořit žaludeční štávy, po jídle platí to samé. Mezi jednotlivými jídly by měli byt delší pauzy. Stres u jídla taky zastavuje proces trávení, ale to asi každý zná. Je to jen opravdu ve zkratce, na internetu určitě je plno informaci kde si to může každý prostudovat, to samé platí o dýchání doporučil bych zadat do vyhledávače endogenní dýchání. Když už vám tyhle informace nezlepší vlasy, tak alespoň zlepší zdravotní stav.
Maty24
Správná poznámka Milane. Já si třeba do zeleninových smoothie přidávám lžičku olivového oleje, aby se vitamíny rozpustily a vstřebaly. Rada pro ostatní
Vypadávání vlasů u ženDiskuze Více vlasů.cz » Vypadávání vlasů u žen »

Vitamín D

Váš příspěvek:
  :-) ;) ;) ;) :-( ...    Tučně Kurzívou Podtrženě    Odkaz na www stránku Link na YouTube video  

Přejít na forum: 

Pohání online community software miniBB™ © 2001-2017  |  Optimalizace pro vyhledávače od SiteLab © 2003-2017


TOPlist