|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Autor
Vypadávání vlasů u žen
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 7. 9. 2009 09:38:14
Ahojky holky,
chtěla jsem vás poprosit o radu. Právě mi došel šampon od té mé tricholožky, měla jsem nějaký minerální, vůbec mi nepřišel nijak zázračný....Takový ten na ten mazotok mám od ní ještě asi tak na měsíc, ale ten je jakoby jenom na kůži. Můžete mi doporučit nějaký šampon proti padání vlasů? Víte, mám strach,aby se to jakoby dalo kombinovat s těmi šampony od té tricholožky..Kdysi jsem Aye psala přibližné složení těch mých šamponů. Já opravdu nevím, jaký si koupit. Někdo tady radil Nizoral-jenže já lupy nemám, tak to asi nebude pro mě nejlepší.
Taky jsem kdysi měla Wichy-ten mi přišel jako jeden z nejlepších, tak nevím,jestli ho mám znovu zkusit...
Předem moc děkuji za radu,přeji krásný den
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 7. 9. 2009 09:58:56
Zdeni
Promin,že jsem zatím nepsala.Máme matku na JIP v nemocnici, do toho stěhování,atd...
Vichy jsem kdysi používala,je velmi dobrý pro tyhle lítavé vlasy.Na ty šampony jsem se dívala na cizím webu,myslím,nic moc složení,jen cena...Ale objevila jsem u Kérastase,moje oblíbená značka,sice dražší,ale vydrží velmi dlouho,ředí se...Takže šampon Kérastase spécifique antichute(proti padání vlasů).Mají v Praze v kadeřnictvích,prý ho kupují i muži či ženy po 3 kusech,cena cca 550 kč,ale lahvička není malá a dá se jen pár kapek a naředí vodou!Takže zakoupím,m.j. jsem dlouho neměla Oléo-Relax od Kérastase na uhlazení a konečky,zkusila jsem jiný,ale musím napsat,nedělám reklamu,že včera jsem myla a bohužel i barvila vlasy(mám u hlavy občas bílé,jinak byly typicky černé)...I přesto,že jsem k hlavě dala barvu ,potom na delší délku přeliv Oréal,na finální úpravu potom pár kapek Oléorélax,ke kterému jsem se vrátila.Výsledek je moc pěkný.Vlasy jsou živé,lesklé,nejsou matné ani mastné...No,doporučuji.Aya.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 7. 9. 2009 10:18:57
Aya
Děkuji moc!!!Seš hodná, že jsi napsala, ať je mamince lépe, držím palečky..určitě máš ted jiné starosti,než vlasy,tak at vše dobře dopadne!
Děkuji za tipy na šampony-myslím,že ten Kerastase jsem taky kdysi měla - od tety. Byl opravdu super, máš pravdu.Ten Vichy mi ale taky nepřijde špatný,možná zatim sahnu po něm,protože v současné době mam opravdu velké finančí výdaje a manžel to všechno tahne sám...takže proto. Myslíš tedy, že nevadí,když ho budu používat v kombinaci s tím na ten mazotok od té tricholožky?
Ještě jsem se tě chtěla zeptat-ted po umytí jsem si všimla,že jakoby u hlavy mám takové bílé jakoby "žmolky"-nejdřív jsem myslela,že jsou to lupy,ale ty to nejsou...nevíš,co to může být?Nemůže to být uvolnující se ten mazotok?
Víš,já už přestávám věřit tomu,že to padání může způsobovat jenom ten mazotok!!Ta tricholožka mi neustále radí,že ano..Myslíš si to taky?
Omlouvám se,že neustále otravuji,i když máš jiné starosti.Samozřejmě napiš,až budeš mít čas a klid.Držím moc palce mamince.
-->
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 10. 9. 2009 09:16:58
Holky,
tak teď se předem omlouvám, že trošku odbočím od diskuze od vlásků a zeptám se na úplně jinou věc..Dělaly jste si někdy těhotenský test? Já jen, že mně třikrát vyšel pozitivní, takže jsem se jenom chtěla zeptat, jaké s tím máte zkušenosti a jak moc se na něj mohu spolehnout? Četla jsem na netu,že to může být taky např. z velkého obsahu bílkovin nebo krvi v moči,nebo z cysty,kterou já mam taky...takže jsem to pořád brala v klidu,ale když mi vyšel i třetí test pozitivně,tak ted jsem trošku v rozpacích..
Miminko jsme s manželem totiž zatím vůbec neplánovali!!A ještě k tomu ty moje vlasy-vždyt budu naprosoto plešatá!!!Všude čtu,jak vlasy po porodu padají..a pochybuji,že já budu vyjímka...Holky,já vůbec nevím,co dělat..no,ted už asi nic..Odpoledne jedu ke své doktorce,řekla mi,že mam radši přijet hned..takže tím mě taky ještě trochu vystrašila...No,tak mi držte palce...
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 10. 9. 2009 14:27:21
Zdeni
Týýýýjóóóó, tak to se mi zdá, že to nebude náhoda, tři testy vypadají na tutovku, mě teda stačil vždy jeden. Jááák neplánovali???? Asi ano, když spolu spíte, kdyby jste nechtěli, tak ochrana, nebo nic.... Ale ani ta ochrana není stopro, to je jasné. Jinak jsem zvědavá co doktorka, já teda moc brzy nechodila, nemám ráda to "prohrabávání" se v počátku, ale aspoň budeš vědět, na čem jsi. A pokud jsi, tak už jen velké těšení, nebo pak bude mít mimi mindráky a bude muset na regresi jako my někteří, víš, že už vše vnímá a to dokonale. Na vlasy se vybodni, pokud ještě mají padat, tak budou, nebudeš čekat na mimčo až až až, v těhotenství se to zlepší a pak to horší jak teď nebude, stejné, nebo se to v Tobě všechno popřevrací a přestanou úplně padat. Ale to neřeš, vem to, že to tak mělo být (pokud to teda vyšlo) a možná proto, abys na ty mršky trochu pozapomněla a nebylo na ně tolik času, asi je to někdy potřeba. Tak určitě s ozvi, budem zvědaví a žádné nervy, na ty zapomeň, klíííídek. Ahoj
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 10. 9. 2009 14:52:59
Tak jsem byla dnes na gyndě...mám nějaký problém už 2 roky a poslala mě tam z kožní kvůli padání vlasů na testosteron.Mám sice 32 lůet,ale říkala,že vezme i hormony na přechod
jestli už nemám období klimakteria??!! No čučela jsem,ale říkala,že dnes jsou případy i ve 30 letech,že už ženské jdou do přechodu.To by mi ještě scházelo!!
V každém případě jsem měla 5 let cysty a ty taky způsobují padání a dnes kukala na ultrazvuk a nemám tam nic!!Záhadně zmizely.Tak od toho padání taky není.Tak už fakt nevím.Krev mi zkoumaly ze všech světových stran.......teď už jen ty hormony a pokud i to bude o.k. tak potom už nevím
U mě to můlže být způsobeno stresem-mám 2 roky bolesti zad,tak to je taky možnost.Už opravdu nevím kudy kam....
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 10. 9. 2009 18:46:43
Petronelka
O tom přechodu mi také na vyšetření osteoporozy říkaly, že některé ženy už ve 30 letech. Strašili i mě a ptaly se, zda mám ještě cyklus, tak to mám a docela přesný. Je mi 39.
Já že se budeš radovat, že cysty mršky mizí a zdá se mi, že ani ne, že jsi chtěla, aby byly příčinou padání a tím pádem se to dalo nějak řešit. Chápu Tě, ale přesto bych se radovala, než nějaké zákroky, buď ráda, že se s tím tělo samo vypořádalo a likviduje, co tam být nemá. Nevím, jestli jsi četla tu Dornovu metodu, když si stěžuješ na záda. Samo to nepřejde, pokud Ti nepomáha rehabka nebo co, tak bych zkusila něco jiného, ale to jsem já, já prostě i když fňukám, tak něco najdu a jdu do toho, když si myslím, že to může pomoci. Jinak to asi nepůjde. Jsou prostě věci, se kterými doktoři moc nepomohou. Třeba to není Tvůj případ, ale pokud např. nemáš stejně dlouhé nohy ( Ty nepostřehneš), tak můžeš cvičit a plavat a dělat co chceš, ta noha Ti ta záda a obratle prostě vykřiví a sune se vše, protože vše je napojeno na sebe, ať už konečky prstů nebo bolest hlavy.... Včera mi den taky nezačal moc dobře, myslím něco zdravotního mě trápí, ale pak se zas objevilo něco, co se asi objevit mělo a možná se to zlepší konečně. Přiznám se, že když jsem bezradná, tak opravdu prosím Anděle o radu, náznak, pomoc.........pak se něco stane a já si říkám....že by? Věřím tomu a to je hrozně fajn, i když je to moc špatné od pohledu, pak se něco stane, co mě z toho zase vyvede a ukáže se cesta dál. Zní to divně možná, ale rozepisovat situace by bylo na dlouho. Prostě to zkus a občas nějaké trápení přenech někomu tam nahoře, ať Ti pomůže, ať naznačí jak dál. Dřív bych se sobě vysmála, teď už ne, prostě tomu věřím. Ahoj a drž se!
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 11. 9. 2009 07:01:52
Lenkaa
Tu Dornovu metodu zkusím,s tou kratší nohou jsi to odhadla.Zašala jsem si dávat podpatěnku do boty.Jenže se to dá jen jaro-podzim a zima.Přes léto se to do nazouváků atd,nedá.Objednaám se na dornovku.Díky za radu.pá
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 11. 9. 2009 14:40:05
Petronelka
Jako dítě jsem také nosila podpatek na vložce, zanedbatelný rozdíl v délce nohou pro oko mé a okolí, pro tělo ovšem ne. Po Dornovce ale žádný podpatek už ne, teď se jen přizpůsobuješ rozdílu, ale my ho chceme napravit a ne mu ustupovat. Něco jiného je po vážném úrazu, nebo operaci, ale jinak by to mělo jít srovnat. Tak přeji dobrého terapeuta, většinou je třeba to zopakovat jednou nebo vícekrát, ale to Ti poví on a také Ti ukáže cvik, co máš dělat. Jsou to velmi jednoduché cviky a zaberou opravdu minutku dvě.... Je možné, že si tím napravíš i něco jiného než problémy s páteří, hlavně k tomu už tak přistupuj, s důvěrou, mám to ověřené na sobě a funguje to. Nejsou to žádné čáry máry, jen logické řešení a velmi jednoduché, aby se kosti a klouby vrátily tam, kam patří a kde být mají. Měj se hezky a pak dej vědět, co a jak!
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 12. 9. 2009 10:06:28
Holky,
tak vám tedy musím říct, že v poslední době vlásky skutečně neřeším a opravdu to asi bude o psychice-protože mi přijde, že je mám skutečně nějaké hezčí a nepadají zase až tolik
Tedy, je to spíš tím, že s na ně ted vůbec nezaměřuju a je mi to upřímně jedno, jestli padají nebo ne, nýbrž čekám na výsledky krve, kdy mi doktorka potvrdí, či vyvrátí těhotenství
Dozvím se to bohužel až v pondělí, ale mám ten pocit, že tři pozitivní těhotenské testy asi mluví za vše
Zatím vůbec nedokážu říct, jak se cítím, protože se ve mně mísí hrozně moc pocitů....ale rozhodně vím, že vlasy je teď to poslední, co bych měla řešit..a možná je to tak dobře...
Mějte se krásně, hezký víkend
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 12. 9. 2009 18:07:27
Zdeni
Tak to gratuluji!!!3 pozitivní testy mluví za vše
užívej si to,já měla těhotenství super a vlasy jsem měla po porodu 2 krát tak husté
pá
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 13. 9. 2009 14:13:23
Děkuji..No,výsledky krve budu mít až zítra..ale jsem si taky skoro stopro jistá...asi bych měla skákat radostí,ale nějak mě to zatím minulo...
Naopak mám zatím hrozně zvláštní pocity, strašně mě to zaskočilo a přišlo to fakt nečekaně..na,ale snad to přejde a bude vše o.k....
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 13. 9. 2009 14:45:26
Zdeni
Z toho,že neskáčeš,si nic nedělej.Po pravdě,každá jsme jiná...U mě to probíhalo ne příliš dobře zdravotně,ale nechci psát kvůli Tobě,vlasy byly normální...U každé ženy skutečně individuální průběh,věk máš akorát,já byla ještě mladší,ale to nehraje velkou roli...Hlavně si potom najdi dobrého lékaře,to je důležité...Přeji Ti,atˇ vše probíhá co nejlépe...
Aya.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 13. 9. 2009 15:07:15
Aya
Děkuju moc..Víš, mě spíš překvapuje, že jsem miminko vždycky moc chtěla, miluju děti!!!!!!!A najednou, když to tedy nejspíš přišlo, tak z toho mám smíšené pocity a hrozně nad tím přemýšlím..jako jestli to vůbec zvládnu, je to zodpovědnost na celý život a do toho tahle dnešní doba..ale mám super manžela, takže vím, že na to budeme DVA...i přesto mě to zatím spíš děsí,než těší...ale jak říkám, snad je to jen takové to prvotní a časem to v tu velikou radost a euforii snad přejde....
JInak vlásky ted skutečně neřeším, myju si je třeba obden,když je to třeba a používám "normální" šampon od Vichy a ten od té tricholožky už je nárazově.Fakt je mi to ted jedno,protože řeším podsatnější věc a je to opravdu možná i lepší. Jak je vidět,tak psychika umí opravdu hodně. Akorát už ted mam od doktorky nařízený klid,protože při tom vyšetření se jí tam trošku něco na pohmat nelíbilo a taky budu čekat na výsledky té cytologie,takže bych měla prý být v pohodě..no tak se budu snažit. Hlavně aby bylo vše vpořádku.
Krásný zbytek víkendu.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 14. 9. 2009 17:41:02
Holky,
tak já asi na nějakou chvíli vlásky přestávam řešit-dnes se totiž krevními testy potvrdilo, že skutečně čekám miminko
Kromě manžela a nejlepší kamarádky to zatím neví nikdo, je to zatím hodně čerstvé, teoreticky bych měla být v nějakém 4., nebo 5. týdnu, takže s oznámením rodině chci ještě počkat-já jsem na tohle trošku pověrčivá. Ale vy to víte...
Takže upřímně-vlásky pro mě ted nejsou priorita, opravdu to přestávám řešit a začínám se těšit na miminko
Chodit sem ale samozřejmě budu, určitě vaši podporu ještě budu potřebovat. Mějte se jinak moc krásně, hezký zbytek dne
Petruna
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 14. 9. 2009 21:33:09
Zdravím všechny a připojuji se do diskuze. Zajímalo by mě, po jaké době by se mohly začít projevovat nějaké změny k lepšímu. Vlasy mi padají, těžko říct, kdy se to začalo zhoršovat. Před měsícem jsem z toho ale byla nějak špatná, obrečela to a před týdnem byla u lékařky. Tak jím vitamíny, používám speciální šampóny a nějakou vodičku na předpis... Jenže mi to připadá snad ještě horší a pořád se kontroluju. Vlasy mám špatné a čím dál tím míň...
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 14. 9. 2009 23:30:24
Zdeni
Tak to je bezva, určitě to tak mělo dopadnout a je to dobře, na vlasy se konečně vyprdneš (teda skoro, občas na ně asi vzpomeneš) a myšlenky zaměříš jinam. Vychutnávej si to a relaxuj a buď v klidu, jak to jen půjde, to je pro vás teď to nejlepší. Chápu, že jsi byla zaskočená, ale ono se to v hlavě vše srovná a postupně se budeš už jen těšit, já vím, že už se těšíš teď, ale ještě to těšení bude stupňovat, až uvidíš změny na těle a pak něco budeš kupovat..... no hned bych si nějakého mrňouse pomačkala. A vůbec se neboj, že bys něco nezvládla, zvládnem daleko víc, než si myslíme. Pak Ti to příjde tak přirozené, že už si to ani jinak než ve třech (a pak víc
) nedovedeš představit, i když máš teď obavy, jestli budeš vědět, co a jak. Budeš a co nebudeš, vždycky někdo poradí a pomůže. Tak držím pěsti, užívej si to a vše ostatní hoď za hlavu, teď jsou tu naštěstí už důležitější věci na práci a na přemýšlení, než ty naše vlasiska. A uvidíš, že je teď budeš mít pěkné a padání ustoupí. Tak ahoj .......... no pěkně jsi si to zařídila, teď nás tu budeš chodit povzbuzovat hlavně Ty!!!
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 15. 9. 2009 10:13:06
Lenkaa
Děkuju moc!!!!!!Máš pravdu, už se těším
Přiznávám, že jsem z toho byla zaskočená, ale můj manžel mě včera ujistil tak krásným způsobem, že se na malinké moc těší, že teď se začínám těšit i já
Opravdu mě jeho úžasná reakce překvapila, i když jsem věděla, že bude mít radost.Ale až takhle velikou, to jsem nečekala
Takže si říkám-budeme na to DVA a určitě to zvládneme..
Máš pravdu, ženská kolikrát zvládne víc, než by si kdy dokázala představit, takže si říkám, že to zvládnu taky...Nechci tady ale ted na diskuzi o vlasech probírat nějaké mateřské povinnosti
Každopádně jsem moc ráda, že ted třeba na chvíli ty vlásky opravdu přestanu řešit a začnu mít jiné priority..Máš pravdu,když se to stalo,tak to tak asi prostě mělo být...a už teď jsem za to ráda. Děkuju moc za podporu!!!Budu se taky moc snažit tebe i ostatní podporovat dál. Musíme to zvládnout a my to zvládneme!!!!!
Amoska
profil
adr
|
Zasláno: 15. 9. 2009 10:56:29
Zdeni
Opět mi nezbývá než ti gratulovat, tolik štěstí najednou, úspěšné zakončení školy, teď miminko......no paráda, nastává ti to nejhezčí období života, ikdyž možná tobě se to zdát nebude, tak později zjistíš, že to tak opravdu bylo!!! A vlásky, na ně ani nepomyslíš, protože se vše teď určitě spraví, já měla v obou těhotenstvích výstavní vlasy, na 5 hlav a po porodu tak stejně, takže věř, že se vše změní.
Pěkný den.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 15. 9. 2009 13:14:00
Amoska
A mně nezbývá opět než děkovat
Vidíš, to mě ani nenapadlo-tolik štěstí najednou
Asi máš pravdu, asi to tak opravdu mělo být a já bych si to měla začít HODNĚ užívat
Děkuji taky za podporu co se týče vlásků-hodně holek mi říká, že v těhotenství měly fakt nejhezčí vlasy..že spíš padaly potom, při kojení.Ale já si říkám, že horší, než jsem to měla v poslední době to už snad ani nikdy být nemůže, takže se toho nebojím!Nehledě na to,že mi to už teď opravdu přijde nepodstatné a soustředím se spíš na sebe celkově, abych jedla kvalitní věci atd...už ted mi přijde, že vlasy mám nějaké hezčí, než jsem je měla třeba před měsícem
Tady je prostě opět vidět, co dokáže psychika
Tak se holky taky držte, já teď budu muset taky
Malina
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 20. 9. 2009 17:00:17
...Poslední dobou mě začali hrozně vypadávat vlasy..je to příšerné,je mi 15...máma říká že to mám z toho barvení,ale já si myslím že to je blbost barvím si to tak 3/4 za rok někdy ani to ne...a znám lidi kteří si je barví mnohem víc a problémy s tím nemají,navíc mi nevypadávají všude ale především okolo čela,když za táhnu za pramen vlasů v vzadu nebo na vrchu hlavy,zbyde mi v ruce jeden,dva,ale zatáhnu li za pramen u čela zbyde mi jech v ruce 10 a někdy i víc...bojím se že mi vapadají všechny ..
Petruna
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 20. 9. 2009 22:07:39
Malina
Jak jsem si tady pročítala tu diskuzi, tak důvodů proč vlasy padají může být spousta. Návštěvou obvodního lékaře, případně i dermatologa určitě nic nezkazíš. Prvně můžou vyloučit testem z krve nějaké nemoci a tak. Každý tady píše, že jí nějaké vitamíny - levné, dražší..., používá různé přípravky. Bohužel to opravdu není levná záležitost. Nemyslím si, že běžným barvením a různými úpravami vlasů začnou padat. Spíš se "jen" poškodí, ale drží. Zkus nějaké ty vitamíny - Biosil je běžně k dostání v lékárně a stojí asi 70Kč. B forte by taky mohlo pomoci. Výsledky nebudou okamžité, tak to chce trpělivost. Po umytí taky vypadne víc vlasů, tak možná omezit i to mytí... Ale jde to? Držím palce
Dobinka
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2009 11:17:54
Dobrý den, potřebuju poradit. Četla jsem zde v diskuzi o hormonální antikoncepci, že je dobré ji užívat proti vypadávání vlasů. Mám mnohaletý problém, jsem po všech stránkách zdravá i z krve. Nevím jak dál, za chvíli budu plešatá. Jestli někdo vítze o něčem, co by mi mohlo pomoct? Popřípadně ta antikoncepce a jaká?
Děkuji
Dobinka
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2009 11:19:03
Dobrý den, potřebuju poradit. Četla jsem zde v diskuzi o hormonální antikoncepci, že je dobré ji užívat proti vypadávání vlasů. Mám mnohaletý problém, jsem po všech stránkách zdravá i z krve. Nevím jak dál, za chvíli budu plešatá. Jestli někdo vítze o něčem, co by mi mohlo pomoct? Popřípadně ta antikoncepce a jaká?
Děkuji
Petruna
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2009 15:35:32
Dobinka
Nejlepší bude asi zajít rovnou na gynekologii anebo ke kožaři. Řekla bych, že na každého působí něco jiného. Těžko říct, kvůli čemu vlasy padají, když krev je OK a ani genetické dispozice k padání vlasů nejsou.
Uvidíš, co ti zkušenjěší holky poradí. Jestli tedy poradí. Už se mezi sebou znají, tak nevím, jestli reagují na nováčky...
vero
profil
adr
|
Zasláno: 21. 9. 2009 20:18:22
Všetky vás srdečne zdravím. Po dlhšej dobe sa zase ozývam a zreferujem, čo a ako. Keďže nám prišla jeseň, padanie sa ako inak zhoršilo, podstatne zhoršilo... Vlasy padajú aj všetkým okolo mňa, kamarátkam, mamine, len im to po pár týždňoch prejde a vlasy pekne dorastú. Za to mne sa padanie z cca 400!!! vlasov denne zníži tak na 150 denne a budú pomaly ale isto rednúť ďalej. Takže toto je momentálna situácia...
A čo robím proti padaniu? Už dlhšiu dobu cca od apríla dávam na pokožku hlavy Neocapil (každý druhý deň, lebo mi strašne mastí vlasy, takže dávam večer predtým, ako ráno hlavu umyjem). Efekt Neocapilu som zaznamenala asi taký, že mi trošku spevneli vlasy, ale aj chĺpky na celom tele a možno je ich aj o čosi viac. Naštastie som vždy mala chĺpky a tým pádom aj vlasy jemné a pomenej, takže nejaká chlapatá nie som
S aminexilom som skončila, lebo aj tak som nejaký veľký efekt proti padaniu nezaznamenala. Vnútorne užívam Revitalon alebo jemu podobné. Samozrejme zdravá strava. Od júla sa takisto venujem detoxikácii podľa Jonáša, užívam 5 preparátov a začala som chodiť na kurz jógy. Takže toľko, stále som nenašla nič účinné, čo by mi zabralo, tak hľadám ďalej...
Lilian
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 26. 9. 2009 14:47:35
Chtěla jsem se zeptat, zda měl někdo vytrhané vlasy a zda mu pak narůstly znovu. Já v důsledku stresu si hrála s vlasama a vytrhala jsem si jich několik, a teď mám z toho depku, poradíte ??? Kdo má zkušenost? Co používat?
milos77
profil
adr
|
Zasláno: 1. 10. 2009 18:34:09
To by nemel byt problem, vlasy dorostou samy, pokud si je tedy nebudes zase trhat. Zadna vodicka nebo masticka rust neurychli. Nevim jak to vypada, ale treba se to da v mezicase maskova nejakym zajimavym ucesem.
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 5. 10. 2009 07:41:03
Ahojky
nebyla jsem tady asi 3 týdny....mám veškeré výsledky krve na kde co a zjistili mi jen mírnou anemii.Na kožní jsem chytla dobrou kožní,věnuje se mi,dělala mi testy a psala vitamíny a nějakou kyselinu-methiamin??? Jím ale vitamíny už rok a půl a zlepšení žádné.Myla jsem si vlasy odben,vypadlo tak dohromady 150 vlasů...ale ona mi řekla,že je to často,ať to umývám za 3-4 dny.Kdyby jste mě viděli???Mám krátké vlasy,ale mastí se mi,kroutí...manžel řekl že chodím jak vrabec,že to je hrůza.A co jsem vypozorovala....když jsou vlasy mastnější tak za 3 dny,tak mi jich při mytí vypadne daleko víc!!Je stli je to tím,že jsou křehké...dnes mi jich vypadlo tak 250
Na vlasy si nic nepatlám.Zkoušela jsem vodičky atd.ale vypadne mi při tom hrůůůůza vlasů,tak na to kašlu a jím jen vitamíny na vlasy-pangamin s pupalkou,železo a ten methiamin.Je to už 5 týdnů a vidím jen zhoršení.Vlasy jsem mívala delší,no teď si nemůžu dovolit něco jiného jako krátké.
Kožní mi řekla,že to může být štít.žlázou...ale chodím 2 krát ročně na kontrolu a mám ji prý hormonálně o.k.!!!! Ale mám zvětšenou strumu a malou cystu na ní.Může to být tím???? Ale ta cysta a léky na to beru už 5 let,tak proč až teď by mi z toho padaly vlasy???
Na gyndě mi dělali testy na hormony-vše taky o.k. dokonce jsem mívala 5 let cysty na vaječnících a neprav.menses a vše se mi samo upravilo!!Já už nevím,kde může být problém???
V psychice to taky není,nějak nervy a stres nemám.
Co Zdeni,jak se daří???
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 5. 10. 2009 09:45:05
Petronelka
Ahojky,
taky jsem tady dýl nebyla..Bohužel se nemám moc dobře - jak po psychické,tak fyzické stránce. Moje těhotenství totiž od začátku neprobíhá tak jak má, takže je mi z toho smutno..Nechci o tom víc psát, dnes jedu opět na kontrolu do nemocnice, tak snad bude vše časem vpořádku.
Jinak co se týče vlásků-já to teď ABOSLUTNĚ vypustila z hlavy, takže tak nějak ani nevím,kolik mi jich padá..Je to tím,že mám ted v hlavě pro sebe podstatnější věci,takže tohle skutečně neřeším. Proto mi možná přijde,že mam vlasy hezčí,ani mi tolik nepadají..Opět ale asi pouze psychika...
Jinak taky si je musím mýt ted častěji-někdy ob dva dny,někdy by potřebovaly i obden..Ale je pravda,že mně zase řekla teta-kadeřnice,že to vůbec nevadí,že když potřebuji,at si je umyji,že to vlasy nezatěžuje.Dnešní šamopny jsou prý na super úrovni,takže to nevadí. Moje sestřenice má dlouhatánské krásné husté vlasy a taky si je myje obden.
Já ted používám šampon Vichy-proti padání,takový ten posilující,je červený.Ale lékárnice mě taky upozornila na to,že Vichy dělá ještě proti lupům a právě tomu mazotoku, který by se měl uvolnit-je to takový zelený šampon a stojí skoro stejně jako tenhle posilující-kolem 290Kč, tak nevím,jeslti ho taky nezkusím.Ale tenhle červený zase obsahuje ty vitaminy B atd..A ten zelený ne,ten je spíš proti lupům,které já mám pouze občas, tak nevím.Jinak šampony od tricholožky jsem ted na chvíli vysadila, tak uvidím.
Myslím,že ta kožní ti předepsala methionin-ten já jsem kdysi brala, myslím,že ten jediný mi opravdu trochu pomohl..Brala jsem ho asi 4 měsíce,pak jsem se někde dočetla,že by se měl na chvíli vysadit,tak jsem to taky udělala.Ale od té doby jsem ho nebrala.Ted neberu radši nic,když jsem těhotná, možná až dýl, v tom druhém, třetím trimestru..
Jinak výsledky svých krevních testů ještě nevím-ostatně, v tomhle mém "stavu" budou hormony stejně naprosto rozházené a nic se z toho prý nepozná, takže je to vlastně pro valsy naprosto zbytečné.Ale stejně je musím podstoupit,tak možná že mi to něco malinko řekne.
Tak se zatím měj krásně, ať se daří a vlásky se zlepší....
Hezký den.
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
Váš příspěvek:
...