|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Autor
Vypadávání vlasů u žen
Lilly
profil
adr
|
Zasláno: 11. 11. 2009 21:13:15
Ahojte holky....ja viem,že ste mi tu už hovorili, že sa nemám stresovať a že to nikam nevedie, ale nemôžem si v tomto období pomôcť, ja už neviem,ako sa mám učesať....pri každom pohľade do zrkadla vidím, aké riedke mám vlasy vpredu....Zvyšok je fajn, ale na temeni....
V jednom si ale Aya mala pravdu...cez leto som brala 3 mesiace antikoncepciu kvôli vlasom a keď som ju vysadila, tak teraz na jeseň mi začali padať vlasy ešte viac...No,mala si pravdu, antikoncepcia je pekelná vec,už nikdy....ktovie či je to tým,predsa len som vybrala len tri balenia,to je krátka doba na to,aby to mohlo mať vplyv....ale ktovie, inak si to neviem vysvetliť....
hach
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 13. 11. 2009 10:40:13
Ahoj,
již delší dobu mi vypadávají vlasy. Mám je hodně jemné a stále více řídké. Bojím se, že brzy budu mít lysý místa na hlavě. Je mi 23 let. Problémy s padáním vlasů jsem začala mít poté, co mi na endoktinologii nasadili Euthyrox 50mg. Mám totiž slabě zvýšené protilátky proti hormonu štítné žlázy. Můžete mi někdo poradit, co s tím?
Evelyn
mohly za to hormony ve spojení se štítnou žlázou
Lanny
profil
méně než 10 příspěvků
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 07:27:28
Ahoj, chtěla jsem se zeptat nemámte některá zkušenosti s kosmetikou Kapyderm? Chystáme se na to vyšetření tou jejich mikrokamerou,jelikož mám zanesenou pokožku a padají mi vlasy,stále....
-->
Nikol1
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 18:27:52
Lanny: jednou jsem byla v salonu, kde právě tohle vyšetření dělali. Nepomohlo to, jen vyhozené penízky za jejich ,,zázračné,, výrobky.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 19:16:40
Nikol1
Ano, souhlasím s Lanny. Nebyla jsem přímo na vyšetření u Kapydermu, ale u tricholožky-vlasová specialistka. Nakoupila jsem si kosmetiku za 5000 Kč a myslím, že zlepšení nebylo žádné...
Holky, myslím, že většina problémů s vlasy opravdu souvisí s hormonální nerovnováhou u ženy. Krevní testy jsou základ a potom hlavně dát do pořádku PSYCHIKU-tzn.-nevidět se tak černě a věřit v to, že se to zlepší. Věřte mi,jsem na tom stejně jako vy a když se "nevyléčí"mysl, tak opravdu nemá smysl léčit tělo....jsem vystudovaná psycholožka, tak mi věřte
Nejhorší je, že také vím, že dát do pořádku psychiku je to nejtěžší!!!Sama jsem si také pomoct nedokázala, ale vím, že v první řadě je důležité-mít se ráda
O to se teď snažím, i když prožívám obodbí, kdy mi také není moc do zpěvu..každopádně to funguje...
Nikol1
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 19:32:41
V salonu u Kapydermu mi také řekli, že mám zanesenou pokožku a proto mi padají vlasy. Vyhodíš jen peníze a nic z toho. Raději si zajdi na krevní testy na endokrinologii a praktickému lékaři..
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 18. 11. 2009 19:47:23
Nikol1
Skutečně problém jde zevnitř...Kosmetika je jen doplněk.Ozdravení musí jít z vnitřku a případně i pomocí medikamentů či jiných prostředků.Dnes jsem byla celé dopoledne na kontrole na endokrinologii,dost mladých žen a dívek dokonce bez vlasů...A shodou okolností jsem se setkala dnes s dermatologem z Francie,který říkal,že při stresových nebo jinak emočně vypjatých situacích se právě na pokožce hlavy vytváří film,který brání přísunu látek i prokrvení tkáně.Takže,aby nezaměnovali trichologové povlak vlasové pokožky z důvodů zdravotních .Pokud je člověk zdráv,vše funguje tak,jak má!Přírodní zákon...Radím rozhodně vyšetření...Aya.
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 21. 11. 2009 00:01:43
Já byla tento týden po objednání v létě na endokrinologii, poprvé za ta léta (15-20 let), co mi vlásky padají, jsem se rozhodla tam "vetřít", že chci jen odběry a kontrolu štítné žlázy. Divily se, že mám jít k obvodní, na kožní a nevím kam, ale když jsem řekla, že se jdu jen zeptat a pokud chtějí, ať mě klidně vyhodí, tak se zasmály a objednali. Takže...štítná dle ultrazvuku je v pořádku, nic nenaznačuje špatnou funkci, pro výsledky krve jdu za měsíc. Nechci nic najít, jen vyloučít, ale pokud se něco najde, tak uvidíme, pokud by mi doporučil něco užívat....
Zdeni
Souhlasím s Tebou s tím-Mít se rád. Po x-letech jsem v knihovně zavadila o knihu od Louise L. Hay: Miluj svůj život. Snad mám doma někde i její knihu Miluj své tělo. Ty knihy jsem četla před mnoha lety, ale jen tak letmo. Teď jsem se k nim vrátila a hltám to. Je tam spousta pravdy, moc věcí sedí na míru, i ty nemoci jak je vypisuje v tabulce.... a opravdu si říkám co radí, moc často. Ten problém je v hlavě, v myšlení (někdy si něco hustíme do hlavy léta) a myšlenky lze změnit a je to jen na nás. Za ta léta, co jsem vše možné odzkoušela, tak se mi zdá, že zlepšení padání bývá vždy jen při té práci na své psychice, že to co jsem zkoušela- něco užívat či zábaly.... že to moc efekt nemělo. Takže jsem si vzala k srdci některé věci z té knihy a často si je opakuji, při čištění zubů i do zrcadla a je to fajn. Takže uvidíme časem, musíme na sobě pracovat, rozhodně nehážu flintu do žita, věřím, že tělo se řídí myšlenkami, co opakujeme, čemu věříme, to se nám také děje. Holky, držím pěsti všem, kdo jdete do knihovny, půjčte si tu knihu, vyšlo už několikáté vydání, stojí za to. Dobrou...
Magda1
profil
adr
|
Zasláno: 21. 11. 2009 15:00:09
Nejlepší na psychiku je sport
Já jezdím hodně na kole, tam si vezmu helmu a nikdo nic nepozná
taky chodím plavat ale to není zas tak úplně super protože na holou hlavu si brát gumovou čepici není nic příjemného a taky na mě lidi často civí
achjo
ono je to u nás také hodně o stavu společnosti. Lidé jsou velice netolerantní a když někdo vystupuje z řady, tak je hned společností potrestán
Třeba v takovém Holandsku, to je multikulturní společnost, nikdo se tam nad ženou bez vlasů ani nepozastaví. Co víc, když se člověk hezky obleče a vyrazí ven, ještě dostane mnoho obdivných pohledů
tudíž, musíme se pokusit pozitivně přispět ke stavu společnosti....
Hezký den,
Magda
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 23. 11. 2009 15:08:59
Magda1
Naprosto souhlasím. U nás je bohužel taková společnost, která se nejprve podívá na to, jak člověk vypadá a podle toho ho posuzuje. Je to smutné!!!Ale bohužel je to tak..Dřív mi také šlo hodně o mínění druhých, teď se snažím prostě a jednoduše "kašlat" na lidi a mít se ráda taková jaká jsem!Nemyslím to teď nijak zle, ale je to tak.
Nejdůležitější pro mě je teď to, že se stále líbím svému manželovi, naopak mi říká, jaké mám krásné vlasy a to mě ze všeho nejvíc drží nad vodou!!!
Jo a taky s tím sportem-začala jsem trošku cvičit-alespoň pro svůj dobrý pocit a je to vážně super-vřele doporučuji
maajaa65
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 25. 11. 2009 12:10:54
Ahojky holky,
ráda bych se k vám připojila. Už delší dobu jsem jen pasivní přihližitelka a čtenářka vašich příspěvků. 3 měsíce užívám a používám přípravky Revalid, ale to padání vlasů se nezastavilo a nějaké houstnutí hlavně na temeni také nepozoruji. Zvláštní je, že mi v "koutech" nové vlásky rostou, ale tam mi rostly vždycky. Dneska jsem se konečně dokopala jít k doktorovi. Chtěla jsem aby mi vzal krev na štítnou žlázu a hormony. Moc jsem neuspěla, tvrdí, že štítnou mi dělali v lednu a byla OK a pokud mám menstruaci v pořádku, tak prý také není důvod. Posílá mne teda na kožní...Je fakt, že se mi ve vlasech hodně dělají strupy a lupy. A řekl, že si nemám barvit vlasy...no jo, ale vždyť budu jak vlk šedivák...Nevíte někdo o nějaké přírodní barvě, čím bych si mohla vlasy barvit dohněda???Fakt bych jim chtěla od toho barvení ulevit, ale nebarvit se vůbec???? To si nějak nedovedu představit... Budu vděčná za každý váš typ nebo doporučení...
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 25. 11. 2009 16:04:00
Holky,ještě jsem se vás chtěla na něco zeptat.
Snažím se padání vlásků už tolik neřešit, ale tím, že jsem zase doma a zase se nemám čím tak podstatným zabývat, tak se trošku sleduju,přiznávám
To padání mi teď přijde o trochu lepší,i při mytí,ale co mě trápí víc je to,že mám ty vlasy jakoby hodně "lehké"..dřív (pět let zpátky) jsem měla velmi pevné,těžké vlasy a ted se mi nejneom že vlní,ale přijde mi,že jsou takové jakoby hodně zesláblé,až je skoro necítím na zádech..jestli mi rozumíte.Prostě konce mám hodně suché,slabounké, ale ne roztřepené.a dost mi krepatí-tím jak se mi ted vlní...myslíte,že to taky způsobilo to padání?Máte s tím některá zkušenost?
Pořád si říkám-jiní jsou na tom hůře,ještě to jde,ale trápí mě to..taky mi přijde,že mi jakoby vůbec nerostou-tím jak jsou ty konce jakoby "průhledné"....
Předem moc díky, krásný den a pevný nervíky s vláskama
Aya
profil
adr
|
Zasláno: 25. 11. 2009 19:21:46
Zdeni
Určitě to tím není!Mám totiž podobný typ vlasů jako Ty...Nejdříve jakoby asijské,od přírody černé(mám tedy 4 krve v sobě)
,rovné...Nyní jich prý mám dost,ale nejdou narovnat,nechci žehličku,protože musím již dobarvovat vpředu,ale atˇ dám cokkoliv,ještě pomůže na narovnání Kératin-lotion,tak za chvíli jsou téměř kudrnaté...
Kadeřník z jejich studia mně řekl,čistě náhodou,když jsem byla pro Kérastase,že jsou to afro-evropské vlasy,protože se nelámou,vidím i v umyvadle,a že mám být ráda...Je pravda,že po všech peripetiích jsem ráda.U mě to zřejmě způsobily léky.Dost jsem nechtěně hodně zhubla,navíc beru léky na štítnou žlázu a srdce,takže tomu přisuzuji změnu...Ale ,Z.P.Bůh za to...U Tebe to může být určitá hormonální změna,ta může mít vliv na vlasy...Aya.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 26. 11. 2009 09:50:41
Aya
Děkuji za odpověď...
No, taky si říkám, že je to spíš nějaká vnitřní příčina..Jenže já jsem nikdy žádné léky nebrala, prostě nic!!!Když mi začaly padat vlasy,tak HA už jsem taky brala tři roky,takže tím to být nemohlo..prostě opravdu nevím. Nechám si v únoru udělat testy na štítnou žlázu, ta mi pořád přijde jako nejpravděpodobnější příčina. Bohužel na to nemohu jít dřív,kvůli mému předešlému zdravotnímu stavu,kdy mam hormony asi ještě pořádně rozhozené
Ale už jsem domluvená s doktorkou a pak mi ty testy udělá.
Víš, ne že bych teď měla afro, to ne, jen se mi prostě docela dost začaly vlnit (to už ale tak přes rok), hlavně konce(když jsem byla malinká,měla jsem přesně takové prstýnky)..ale ty píšeš, že se ti nelámou, tak to si myslím, že mně právě jo. Jsou prostě hrozně slabounké, křehké,lehounké,takové jako chmíříčko, nevím, jak bych to popsala...Je tedy pravda, že když si udělám culík, tak není slabý, myslím taky, že jich pořád nemám nějak málo,ale to jak zeslábly a zvlnily se mě docela mrzí...I když taky jak píšeš,zatím jsem ráda,za to co tam mám
Jinak za týden jdu k tetě-kadeřnici-chtěla jsem si nechat doplnit slabounce melír (ale jen barvou,ne peroxidem a jen odrosty u hlavy),protože mi přišlo,že se to padání zlepšilo.Ale ted nevím...Víš,já mam svoji barvu děsnou-takovou šedo-hnědou,prostě nijakou.A jako blondýnce mi to sluší myslím nejvíc
No,ona mi poradí.Každopádně mam strach,že až mi je zase jen o kousek zastřihne,tak už je budu mít skoro nad ramena,jak mi nedorůstají
Ale snad to dobře dopadne...
A ještě něco-nemáš náhodou zkušenosti s výrobky OKG?Já ted beru Omegu+-právě na vlasy a přijde mi,že se to právě po ní trošku zlepšilo...Ale asi je to spíš placebo,nebo u mě sugesce,ale i tak jsem za to ráda..Jinak kdysi jsem brala panthenol v tabletkach,taky mi celkem pomáhal a vlasy se mi trošičku narovnaly.Máš s tím zkušenost?
Krásný den
Morava
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 30. 11. 2009 14:29:25
Rada pro Maajaa65.
Existuje přírodní barva na vlasy Sanotint, která se prodává ve větších lékárnách (např. v Brně na Vaňkovce). Kryje výborně, ale dost se vymývá oproti klasickým barvám. Ale je šetrná. Krabička mi vyjde na 2x. Barvím si vlasy každý měsíc.
Lalinka
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 1. 12. 2009 20:19:17
Ahoj, našla jsem tyto stránky,protože mi začly více vypadávat vlasy,ale není to nic strašného oproti tomu co se tady dočítám. Nebyla jsem zatím u lékaře, léčím se se štítnou žlázou tak jsem pod dozorem (ale pro jistotu tam zajdu dříve než bylo v plánu) a musela jsem vysadit HAK. Myslím si,že by to mohlo být vysazením HAK- když si čtu vaše příspěvky. Nicméně jsem vám chtěla poradit co by se ještě dalo dělat. Koupila jsem si vlasové tonikum s provitamínem B5 a F DIXI arvit (balení 6 ampulí 100Kč) - píšou,že brání vypadávání vlasů. Má se to masírovat do umytých vlasů denně po dobu 2 týdnů a pak 2-3x týdně. K tomu jsem si v lékárně koupila masážní metličku 120Kč-používám ji místo toho, abych si to tonikum vmasírovávala ručně. Je to velice příjemné a píšou,že kromě jiného: stimuluje podkožní buňky, napomáhá růstu vlasů a zlepšuje jejich kvalitu. Poprvé tuto metličku použila masérka a fakt strašně příjemné. Navíc o tom píšou,že zmírňuje bolesti hlavy, působí proti stresu, úzkosti, podrážděnosti a nespavosti. Takže doporučuji!! Držím Vám všech pěsti.
Lilly
profil
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2009 14:50:22
Ahojte....dnes som bola u trichologičky, strašne zlatá pani, tu v Bratislave, volá sa Renata Vlachynská...Zobrala mi zopár vlasov, pozrela cez ten mikroskop a povedala,že korienky mám obalené takým mazom a preto padajú....Plus ešte lupiny....Pokrok oproti všetkým tým lekárom, ktorí len hádali prečo mi padajú.....Lenže oproti tejto správe bola aj jedna zlá, že po tak dlhej dobe mi nemôže zaručiť, že mi vlasy zas narastú, v každom prípade ale padanie zastaví....No, malá útecha.....Jej šampóny a vodičky sú pomerne drahé (400-1000 sk, na eurá 13-30 približne), ale na toto vraj Revalid ani Alpicort nepomáhajú....Tak teraz vlastne ani neviem čo si mám myslieť....asi už len dúfať....Kto by ste chceli na ňu kontakt, napíšte mi správu, je skutočne zlatá a bol vidieť jej záujem aj o človeka.....
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2009 15:33:38
Lilly
Ahojky,
vůbec ti nechci brát iluze, chápu to, člověk se chytá pak naprosto všeho..Tak tedy..Já mám za sebou také návštěvu tricholožky a řekla mi naprosto to samé, co tobě. Někdy tady myslím že Aya psala, že oni tohle řeknou vesměs každému-nejspíš má pravdu, mé kamárdce to posléze řekla také. Taky jsem dostala vodičky, šampony a vitaminy-vše kolem 5000 Kč. (a to do toho nepočítám vitaminy,které jsem asi třikrát dokupovala a stály vždy kolem 700Kč).Tenkrát jsem to do toho dala, byla jsem prostě nešťastná!!!No a výsledek? Po měsíci jsem myslela, že vyplešatím, jak se to zhoršilo (paní tricholožka říkala,že se to může u někoho stát), po dvou měsících jsem si vsugerovala jakési zlepšení,ale spíš to byl placebo efekt,protože padaly pořád, jen jsem se tím tolik nezabývala....Teď je to přes tři měsíce-výsledek žádný, spíš je to tam,kde to bylo....Takže vlasy pořád padají, i když prý dorůstají, avšak mi hrozně zeslábly a jsou bez života.....
Vůbec ti nechci říkat, abys do toho nešla, ale pro mě opět jen vyhozené peníze, takhle bych to viděla. Ta moje tricholožka je taky super paní, hrozně milá, takový sluníčko...ale prostě pomoct mi nejspíš nedokázala. Aya to napsala dobře-ta příična je UVNITŘ, tohle jsou pouze doplňky, které to pak mohou upravit..
Já už se taky opět kvůli vláskům moc trápím-sleduji se a sleduji...i když to vím, prostě si neumím pomoct...Ale to ta tricholožka řekla taky-napřed dát do pořádku "hlavu" a myšlení a až pak můžeš začít něco dělat s padáním..no jo,jenže jak na to???!!!!
Ale i přesto,jestli se rozhodneš pro "léčbu" u paní tricholožky, držím ti moc palce, ono i malé zlepšení je zlepšení a člověku to pomůže. Takže to určitě nevzdávej, jen jsem napsala SVOJI zkušenost, na každého to může působit jinak.
Hezký den
P.S:Jestli bys byla tak hodná, můžeš mi napsat název kosmetiky,co ti doporučila? Já to měla od firmy Alemau-mají i stránky:www.alemau.cz
Lilly
profil
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2009 15:45:43
Zdeni
No, ja viem že väčšinou je príčina niekde vnútri....lenže každý iný lekár mi hovorí že som zdravá, všetky hormóny v poriadku, krvný obraz ako z rozprávky, oči mám v poriadku, všetky testy sú OK, len mi padajú vlasy....Ja viem že ani stres tomu nepridáva a snažím sa byť v pohode a veselá, to len raz za čas mi to tak príde
No ale teraz keď vravíš že sa ti to ešte viac zhoršilo po tých veciach, čo ti predpísala.....neviem či do toho mám ísť vôbec.....Značku som si nezapamätala, ale zajtra si idem po šampón a ampulky niečoho (tieto dve veci sú proti lupinám, povedala že treba začať tým) ale zajtra ti napíšem...Tak ja neviem teraz, nechcem spraviť nejaké ďalšie blbé rozhodnutie a skončiť úplne bez vlasov.......
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2009 16:01:25
Lilly
Vůbec jsem tě nechtěla vystrašit, to opravdu ne!!Víš, mně se to po tom měsíci opravdu zhoršilo, pořád jsem jí pak volala, brečela jí do telefonu. Ona mi tvrdila, že každý na to reaguje jinak, že mám vydržet..Je pravda, že jsem to tedy poctivě vydržela, ale pak mi to taky nepřišlo jako žádné extra zlepšení. Dostala jsem 2 šampony-jeden jsem si měla jen vetřít na kůži a nechat působit a pak spláchnout, pak si umýt vlasy "normálně" tím druhým. Po umytí si do kůže vetřít jednu vodičku..Pak druhý den už do suchých vlasů další vodičku..No a k tomu jsem dostala takový kondicionér, který měl být jakýsi "zázrak", ten se u mě bohužel taky nekonal..No a ty vitaminy..
Víš, určitě jsem nechtěla říct, abys do toho nešla. Já z toho mám možná dobrý pocit jenom ten, že paní tricholožka je opravdu moc fajn ženská a ujistila mě, že určitě nevyplešatím. To mě těší. O té struktuře vlasu mi nic neřekla, prý se prostě změnit může, to je podle ní vše
Třeba ale na tom vůbec nejsi tak špatně, jako já a máš jen svůj subjektivní pocit, třeba tě to skutečně pomůže!!Moc bych ti to přála, pak se určitě ozvi, jaké z toho máš pocity..
Jo a ještě mi řekla,že dřív jak za tři měsíce nemůžu vidět změnu..no,takže vydržet...
Držím moc palečky....
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 3. 12. 2009 16:03:16
Lilly
Jo, ještě něco..kdyby sis o tom chtěla nějak víc popovídat, tak mi písni klidně na můj mailík, ten je: z.lucinka88seznam.cz. Mně vždycky moc pomohlo, když jsem se mohla někomu svěřit a vypovídat a mohl mě někdo podpořit...Komu totiž vlasy nepadají, tak ten si jen těžko dovede představit, jaké peklo prožíváme...
Tak se měj krásně
denisask
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 13. 12. 2009 14:41:06
Ahoj. Mozno mi niektora z vas poradi. Mam 23, 3 roky beriem euthyrox 50. Posledny pol rok mi zacali padat vlasy a neprestava to. Trpim aj exemom a astmou. Zacala som brat panthenol tablety a umyvam vlasy samponom linola, co je ale sampon na suchu vlasovu pokozku, pomaha tlmit to svrbenie hlavy ale nepomaha na to vypadavanie. Prosim poradte nejaky setrny sampon na posilneni vlasovych korienkov. Skor ked mi sem tam vypadol nejaky vlas tak vobec nebolo vidiet korienok a teraz ked mi vypadne namiesto korienka ja tam takoy zoschnuty kusok vlasu.
fortelina
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 25. 12. 2009 21:08:52
Ahoj všichni koho trápí stejný problém s vypadáváním vlasů. Já jsem tady úplný nováček, ale potřebovala bych, aby mi některá z vás vysvětlila jak je to s vlivem HA? Teď totiž prožívám úplná muka ohledně mých vlasů. Nikdy jsem jich neměla nějak moc, ale šlo to nebo spíš jsem to nějak neřešila. Když přišly na svět děti, tak jsem paradoxně měla vlasy docela dobrý, i docela pevný. Po druhém dítěti jsem zase začala brát HA, kterou jsem brala asi 2 roky a vysadila ji před měsícem. Mám se tedy hrozit toho, že ted začnou padat ještě víc? Nebo jak to teda je? Já už na tý hlavě nemám nic[. Teď mi ale přitom nějak výrozně nepadají, ale má je takové slabé, krepaté...je to peklo. Díky za odpovědi a rady. Jitka
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 26. 12. 2009 16:18:55
Tak jsem tady asi po 2 měsících a chci říct,že poslední dobou mi vlasy přestaly úplně padat.Brala jsem Revital 3 měsíce a fakt se to projevilo až teď.Při umytí mi dřív vypadlo tak 80 vlasů,teď tak 20.I púři česání nenacházím vlasy v hřebenu
Petronelka
profil
adr
|
Zasláno: 26. 12. 2009 16:20:10
Jo a Zdeni co těhotenství??
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 26. 12. 2009 16:38:57
Ahojky holky.
tak si pročítám po dlouhé době vaše příspěvky. Zlepšení jak vidím u žádné fatální nejsou, viďte? U mne se stav zlepšoval. Beru třetí měsíc prášky na úpravu vyprazdňování. Nevím, jestli to byl taky placebo efekt, ale vlasy opět padají. Dělala jsem si nyní dvakrát po dvou měsících zábal z Heny.Poprvé bych řekla, že to bylo super, nyní nic moc.Dokonce po opláchnutí, kdy jsem měla dvakrát umyté vlasy, jsem si sáhla do vlasů a měla šílený mazotok.Za delšími nehty jsem toho měla strašnou spoustu. Kamarádka úplně čučela, že to mám ve vlasech, když mám umyté vlasy. Myslím, že tohle je důvod, proč mi vlasy padají. Jen nevím co s tím. Vlasy mi dost prořídly. O to více se mastí. Kde je příčina?
Za 14 dní jdu zase k astrologovi, tak uvidím co mi řekne. Přemýšlím, že bych si dělala zase zábaly z uriny.Třeba by to mohlo na tu pokožku pomoci.Je smutné, že tohle lékaři neřeší.
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 26. 12. 2009 16:46:17
Zkoušela jsem nyní něco najít. Dávám to zde:
Působení na kožní choroby
Éterické oleje, třísloviny, fytohormony, vitamíny a další látky obsažené v rostlinách mají velmi příznivý vliv na pokožku. Ruští dermatologové na základě tohoto poznatku zkoumali vliv eleutherococcu na průběh chronických kožních onemocnění. Velmi dobrých výsledků dosáhli při léčbě mazotoku. Postiženým podávali 5 – 40 kapek eleutherococcového extraktu denně po dobu 1–1,5 měsíce s přestávkou 7–10 dní, dávkování určovali individuálně. Současně ošetřovali vlasovou pokožku pacientů – při mazotoku do ní vtírali tekutý extrakt, při suchém mazotoku krém s 10-30% obsahem extraktu.
Už v průběhu kúry všichni nemocní pozorovali značné zlepšení, později pak úplný ústup zánětlivých projevů, lupovitosti, vypadávání a nadměrného maštění vlasů. Zlepšoval se nejen celkový stav, ale i nálada pacientů. Eleutherococc se osvědčil i při velmi těžkých, opakujících se formách mazotoku, které doposud odolávaly tradičním léčebným metodám. Vedlejší účinky léčby u několika pacientů – lehká malátnost a ospalost spojené s dočasnou hypoglykémií (sníženým obsahem cukru v krvi) během dvou, tří dnů pominuly.
O vysoké účinnosti eleutherococcu při léčbě mazotoku vypovídají tato čísla: u 56 % pacientů došlo ke zlepšení, u 31 % k výraznému zlepšení a zbývajících 23 % se uzdravilo úplně. Ve skupině pacientů léčených tradiční terapií se jich úplně uzdravilo jen 7 %, k výraznému zlepšení došlo u 20 % pacientů, ke zlepšení u 34 % a u zbývajících 39 % pacientů bylo zaznamenáno jen nepatrné nebo žádné zlepšení.
Stejně vysoká účinnost eleutherococcu byla zjištěna i při léčbě dermatitid, neurodermatitid a kožních poškození způsobených ozářením nebo při léčbě akné.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 27. 12. 2009 20:14:36
Petronelka
Ahojky, chtěla jsem všem popřát dodatečně krásné svátky
Snad jste si je užily stejně krásně jako já
Co se týče mého těhotenství, tak jsem to sem už psala,bohužel dopadlo vše špatně..nechci se k tomu už vracet, ani o tom mluvit, ale jsem už na tom psychicky moc dobře-díky svému svkělému muži..
Co se týče vlásků-padání se určitě zlepšilo, jen mi hodně zeslábly, neustále mě spíš trápí ta struktura-jsou jemné, vlnité, slabé suché....hlavně konečky, to je tragédie..No, v lednu jdu na zastřihnutí-už jsem nebyla přes 4 měsíce,tak uvidím. Ale snažím se to moc neřešit, jinak bych se z toho už zbláznila!!!
Mějte se moc krásně a přeji všem,aby to bylo s vláskama jen a jen lepší...
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 28. 12. 2009 21:18:55
Zdeni
Zdeni, psala jsi tady, že užíváš léky od firmy OKG. Kamarádka mi výrobky doporučila. Řekla jsem, že jsem nyní docela po vánocích vyšťavená z peněz. Taky mne nyní dva měsíce stály preparáty u pana Havelky. Zaregistrovaná jsem, takže bych měla mít nějakou slevu. Chtěla bych si vzít základní řadu.Mělo by to být asi za 1400Kč. Jsem zvědavá, co to s tělem dělá.Ty jsi spokojená? Cítíš nějakou změnu?
Jinak jsem si včera myla vlasy. Po delší době jsem ve sprše v kanálku při mytí měla asi 30 vlasů a když jsem se česala, tak to bylo tak okolo 100. Proti tomu, co to bylo v minulých měsících.Tento rok byl k mým vlasům opravdu krutý. Vlasy mi padaly po pramínkách. A v hřebenu jich bylo vždy strašně moc. Dívat se na to pro mne bylo bolestivé.
Vím, že po šesti letech padání není možné najednou chtít, aby přestaly padat přes noc. Stačí mi, že se to zlepšuje.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 29. 12. 2009 07:14:07
petrap
Ahojky, ani brala jsem necelé dva měsíce výrobky firmy OKG-také tu základní sadu-Emulips, Alfu + a Omegu +-ta byla přímo na ty vlasy.Abych byla upřímná-dala jsem do toho kolem 5000 Kč, protože mi to bohužel nevydrželo na tu dobu, co mi ta holka říkala-vydrželo to mnohem míň!!!Takže jsem pořád dokupovala a dokupovala...No, dopadlo to tak,že jsem po měsíci a půl užívání prostě přestala, protože to bylo před Vánoci a já jsem za to už nechtěla dávat tolik peněz..
Výsledek? Nechci říct, že žádný, padání ted cítím mnohem lepší. Ale nevím, jestli to je z tohoto, přijde mi,že je to spíš tím,že se tím prostě tolik nezabývám a hned je to na psychiku lepší-vyndala jsem sýtko z vany, češu si je až druhý den po mytí (tím,že je mám ted vlnité,tak to vůbec nevadí), prostě je to mnohem lepší!!!Takže na rovinu řeknu-ty výrobky už bych nebrala. Zkusila jsem to, vím,že by to chtělo alespon tři měsíce, ale prostě finančně je to strašně náročné....
Prostě holky, přijde mi, že ta PSYCHIKA je tady opravdu hlavní. Neříkám, že není problém taky někde "uvnitř" těla, ale pak to prostě nejvíc ovlivní naše myšlení, takže to by chtělo dát v první řadě dopořádku!!!!!!
Já se v únoru chystám na krevní testy-hormony, štítná žláza, pak jsem ještě slyšela o nějakém přístroji, který váš taky hodně vyšetří, zkusím sem dát odkaz, abyste se na to mrkly, to mě taky celkem zaujalo a už mi o tom říkala i ta moje tricholožka. Takže to asi zkusím.
Jinak přeji krásného Silvestra a do nového roku 2010 už žádné problémy s vlásky
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
Váš příspěvek:
...