|
Úvodní strana
|
Pravidla
|
Ankety
|
Pokročilé hledání
Přezdívka
»
Heslo
Zapomněli jste heslo?
(Abyste mohli do fóra přispívat, nemusíte se nejdříve
registrovat
. Ochudíte se však o řadu výhod.)
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Autor
Vypadávání vlasů u žen
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 31. 1. 2010 14:07:31
Ahoj holky, nebyla jsem tu hrozně dlouho, jen chci napsat, že jsem byla prvně v životě na endokrinologii, vetřela jsem se tam bez doporučení, bez karty a oni mě objednali. Tak jsem šla po asi 3 měsících, dělal veškeré rozbory a prohlídl štítnou (na ní nepatrné výrustky, které jsou tak malé, že zatím není třeba nic řešit), vše v pořádku, už si mě nechal, v květnu na kontrolu. Byla jsem ráda, že jsem vyloučila tuto možnost příčiny. Jsem přesvědčena jako od počátku, že problém je v hlavě, v myšlení a u toho zůstávám a s tím trochu pracuji. Ač mě to padání trápí, musela jsem přehodnotit situaci... moje jedna z nejlepších kamarádek mi sdělila tento týden, že má rakovinu. Našla bulku v prsu v září, jelikož je zodpovědná, okamžitě k lékařům, lékař onkolog!! vyšetřil a řekl, že v žádném případě to není nic než cysta a uběhlo pár měsíců a nádor je moc velký a prorostlý v uzlinách, operaci zatím není možná, musí rychle na chemo, jde o čas. Je hrozně hodná (ale asi ne na sebe) a má menší děti. Na rakovinu zemřela v mládí její sestra, takže doktor je darebák a měl by být potrestaný, protože došla včas a poslal ji domů, že to nic není. Tohle je tragédie, vlasy až tak ne. Moc jí držím pěsti, probíraly jsme to, musí se změnit i ona, myslet na sebe konečně a ZAČÍT SE MÍT RÁDA. Ví to, prý začne, protože už nemá čas.... A víte, že když jsem ji viděla asi před 14 ti dny, tak jsem jí psala, že má moc hezké vlasy, ať si je rozhodně nestříhá, že vypadá hrozně mladě, vždycky je měla krátké a natáčela si je, má moc husté. No a teď o vlásky stejně příjde na chemo, ale to je to nejmenší, věřím, že dorostou a vyhraje. Mějte se holky.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 31. 1. 2010 18:28:17
Lenkaa
Ahoj Leni,
kamarádce strašně moc držím pěstičky, věřím, že nad tou zlou nemocí vyhraje!!!!Naprosto ve všem s tebou souhlasím-vlasy oproti tomuhle nejsou nic, to potom člověk přehodnotí situaci a vlastně se i trošku zasměje nad tím, nad čím se trápí...
Je to všechno v hlavě, máš pravdu..Je dobře, že jsi byla na testech, já jsem stoprocentně rozhodnutá, že na ně půjdu také!!!!!!Hned zítra se chci objednat také na endokrinologii, já jsem u sebe přesvědčená, že možná tu porchu té štítné žlázy mít budu, nebo prostě něco s hormonama, ale uvidím, jak vyjdou ty testy.
Ještě jednou moc držím kamarádce palce a přeji jí hodně štěstí při boji s tím prevítem....určitě vyhraje!!!!!!!!!!!!
Měj se.
verca
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 14. 3. 2010 21:51:10
Dobrý den, je nám 16 let a máme se svou spolubydlíci stejný problém. Oboum nám strašně začaly padat vlasy od té doby, co jsme v prváku. Vubec nevíme čím to je, myslíme si, že to stresem ale nebude. Pokaždé, když si umyjeme vlasy (každý den) a učešem se vypadá nám kolem 100 vlasů a to nepočítáme přes den. Poraďte nám co máme dělat.
-->
Šišabel
profil
adr
|
Zasláno: 17. 3. 2010 18:34:30
|
změnil/a: Šišabel
Ahoj, hezký večer všem.
Taky se potýkám s problémém vypadávání vlasů. Sice jsem zatím nevyhrála, ale pořád zdařile bojuju a výsledky jsou. Nemám sice tak krásnou a hustou hřívu jake předtím, ale už nejsou vidět místa bez vlasů, dobře mi to zarůstá.
Protože se u mě příčina nezjistila, proč nemám vlasy, začala jsem pídit, co pomohlo lidem, kolem mě.
Speciální šampony u mě neměly žádný efekt a bolela mě pokožka po čemkoliv. Tak používám šampon na jaký jsem byla zvyklá. Chodila jsem na kožní na terapii světlem PUVU. Potom co mi šeredne spálili pokožku a měla jsem tam jizvu, jsem skončila a řekla, že už se na všechny terapii vykašlu...
Začala jsem jíst osropestřec, aby se mi vyčistila játra, což je na vlasy důležité. Potom jsem přidapa žraločí chrupavky, na podporu růstů vlasů a chloreu, což je přírodní řasa, na očistu střev. No a stal se zázrak vlasy začaly růst. Sice mi padají pořád, ale rostou taky, tak se to vyváží. Třeba i vám něco z toho může pomoct... Moc Vám to vše přeju.
Amoska
profil
adr
|
Zasláno: 18. 3. 2010 12:45:33
Ahoj Šišabel, děkuji za ostropestřec, hned dnes ho půjdu koupit. Já taky zkouším vše možné, ale nic a teď na jaro je to katastrofa, chlorelu jsem si koupila v pondělí.
Zajímalo by mne, ale jak si vedou holky co tady psaly dříve, Petrap, Lenka, Zdeni, Petronelka, Texaska a taky Aya se už dlouho neozvala. Holky dejte vědět jak jste na tom, jestli jste už nad padáním zvítězily a co funguje. Nebo aspoň jak se máte.
Přeji krásný jarní den a vitalitu vláskům.
Zdeni
profil
adr
|
Zasláno: 18. 3. 2010 18:27:01
Amoska
Ahojky,
ano je pravda,ze uz jsem tady dlouho nebyla..Je to mozna tim,ze uz se vlasky nezabyvam,proste jsem se opravdu zarekla a netrapim se tim a predstavte si-ono je to o mnohem lepsi!!!!!!!!!Prijde mi,ze uz mi skoro nepadaji, struktura se taky zlepsila-potvrdila mi to kadernice i sama tricholozka...jsem ted opravdu moc stastna, ucim se proste mit sve vlasky rada takove jake jsou
Jinak nevim,cim to muze byt,ze se to tak zlepsilo-jestli skutecne "JEN" tou psychikou,nebo tim,ze beru jiz ctvrty mesic zpatky HA-doktorka mi rekla,ze jsem mohla mit rozhozenou hormonalni hladinu a timto se to zase zlepsilo..No,mozna nektera z vas vi,cim jsem si prosla v rijnu, takze to skutecne mohlo byt tim.
Jinak take beru asi dva a pul mesice methionin-ten mi zabiral defakto vzdy, k tomu obcas papam B 12,nebo panthenol.
Co se tyce samponu-tak stridam ty od te tricholozky a napr. cerveny od Wichy,nebo od Normaderm, proste samopny proti padani z lekarny.
Takze to je vse. No a proste se snazim byt stastna, planuji skoncit s praci,co me nebavi a zacit delat to,co me skutecne bavi a proste vlasky uz neresim!!!Zjistila jsem totiz,ze jsem se sama videla az prilis cerne a okoli me tak proste nevnimalo!!A hlavne-manzel me miluje takovou jaka jsem,me vlasy zboznuje,takze proc se trapit?
Jo,taky ted chci radikalne zmenit strih-nosim neustale dlouhe vlasy pod ramena,takze chci zkusit nejake smrncovni mikado, postupne sestrihane,tak mi drzte palce
Za chvilku odjizdime s manezelem na letiste a letime na tyden za slunickem,kdyz tady ne a ne poradne vylezt,ale snad uz to ted bude lepsi,dnes uz bylo taky krasne
Mejte se zatim vsechny hezky,drzim moc palecky v dalsim "boji" s vlaskama a urcite se zase ozvu,jak pokracuji ja
A holky ozvete se,taky me zajima,jak jste na tom.Ale verim,ze dobre,kdyz jste se tak dlouho neozvaly,beru to podle sebe
a MOOOOOOOC vam to vsem preju,aby se vse jenom zlepsovalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martuti
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 20. 3. 2010 06:29:40
Ahoj holky,
pročetla jsem trochu tuhle diskuzi, kterou jsem záměrně vyhledala přes klíčová slova na googlu, protože mám potřebu sdělit všem, komu padají vlasy, co pomáhá mně. konečně jsem si to definitivně ověřila. není to nic jiného, než obyčejné lískové oříšky.
i já jsem brala HAK (diane) a před lety ji vysadila a od té doby problémy. štvalo mě to, ale nebyl čas se tím moc zabývat. párkrát jsem si koupila ampule, značku už nevím, jen vím, že 10 ampulí stálo šílený peníze, určitě přes tisícovku a pomohlo to vždy dočasně.
pak jsem si všimla, že v určitých časových periodách mi vlasy nepadají. a pak zase jo. tak jsem si začala psát, co baštím a dnes už vím stopro, že jsou to ty lískové ořechy. většinou jsem ale zároveň s nimi ještě jedla syrové ovesné vločky a různá semínka (mám ráda si do zakysané smetany nasypat vločky, slunečnicová, sezamová a lněná semínka, popř. k tomu ještě kukuřičnou strouhanku), takže jsem si pořád nebyla jistá, co z toho mi vlastně pomáhá.
posledních pár týdnů jsem oříšky přestala jíst a jedla jen ty výše popisovaná semínka a vlasy mi zase začaly trochu padat. před 3 dny jsem snědla na posezení skoro 200 g lískových ořechů a při dnešním mytí vlasů ani ťuk!
tak nevím, jestli to někomu pomůže. byla bych docela ráda, kdyby to některé z vás zkusily a napsaly výsledek sem, přijdu se mrknout.
pápá a vlasům zdar!
(jo, pro doplnění - je mi 50 let, vážím cca 60 kg při výšce 170 cm, dvě děti, HAK přerušena asi před 5 lety)
P.S.: nechápu, proč je nahoře napsáno, že pro vložení příspěvku do diskuze nemusím být registrována, a přitom když jsem chtěla příspěvek odeslat, hlásilo mi to, že k tomu nemám oprávnění, takže jsem zaregistrovat přecejen musela
martuti
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 20. 3. 2010 06:47:54
Lenkaa:
Tvojí kamarádky je mi líto a jelikož vím, že tonoucí se stébla chytá, dovolím si napsat něco, co asi zavání šarlatánstvím, ale já jsem o tom prostě přesvědčená, takže to napíšu.
před časem jsem měla pocit, že se mi něco nedobrého tvoří v děloze. začal mě bolet intimní styk, bylo mi divně, občas uvnitř bolesti... někdy jsem nemohla hrůzou usnout, ale k doktorovi se mi nechtělo, protože jsem se bála, že mi potvrdí to nejhorší, co jsem si myslela. v takových chvílích vždy ke mně přišla naše kočička a zamířila neomylně k mému podbříšku, kde se stočila do klubíčka a vrněla. já ji hladila a ona mi olizovala ruku. netrvalo dlouho a kočičce začalo občas něco vytékat z fifinky (my tomu tak doma říkáme - nemohu napsat smajlík, robot mi to nedovolí), pak to zase přešlo, tak jsme to moc neřešili. jelikož není kastrovaná a nikdy neměla kocoura, mysleli jsme, že to má souvislost s její touhou se mrouskat.
je to asi měsíc, co jí začalo růst bříško. jelikož jsme se mezitím přestěhovali z bytu v praze do domečku za prahou a kočička občas brouzdala po zahradě, mysleli jsme, že čeká mladé a začali se na ně připravovat. jenže to bříško rostlo nějak moc a přitom se jí nenalévaly cecíky, jak jsem se dočetla na netu, že by měly. takže jsme ji vzali k veterináři, ten jí udělal sono, miminka neviděl, tak udělal punkci a pak šla rovnou fofrem na sál. normální kočičí děloha prý měří 2 cm (slovy dva centimetry), to, co z ní vytáhl, zabralo celou velkou mísu a vypadalo to velikostně asi jako nafouknutý pouťový balón. sám doktor říkal, že něco takového ještě neviděl. to bylo před týdnem. kočička už je v pořádku a v pondělí jdeme na vyndání stehů.
a mě přestaly trápit ty moje bolesti.
i když to zní šíleně, jsem přesvědčená, že ať ve mně bylo cokoliv, ona to ze mě vytáhla a přenesla na sebe. snad mě tu nebudete mít za blázna. smajlík.
když mě jeden čas bolela páteř, ta samá kočička si lehala ke mně zezadu a hřála mi záda. a taky mě to přešlo. doufám, že teď těmi bolestmi netrpí ona, rozhodně na to nevypadá.
ona dokonce vypadala zdravě i s tou svojí šílenou dělohou, doktor říkal, že podle toho, co v sobě nosila, by měla vypadat úplně jinak, sám potvrdil, že vypadá zdravě, normálně žrala a byla veselá - neuvěřitelné. tak nevím, jestli tuhle schopnost má jen ona a je to nějaká zázračná kočka nebo je to vlastnost všech koček a pouze zatím nebyla vědecky ověřena či vůbec objevena.
anebo je to celé nesmysl. smajlík.
tak mě prostě napadlo, jestli by si kamarádka neměla pořídit kočičku a vyzkoušet. smajlík.
Šišabel
profil
adr
|
Zasláno: 21. 3. 2010 20:05:24
Ahoj Amosko, doufám, že Ti něco z toho pomůže, tak jako mě.
Věřím, že každá si najdeme něco, co nám pomůže. I když se těžko bojuje s něčím, co je občas silnější než my.
A jak psala Zdeni, je taky důležité se tak nepozorovat. Co jsem si pořídila hafíka, jsem na tom líp, protože nemám čas hrabat do vlasů a zjišťovat jak moc je to zlé. Dřív jsem to moc řešila a moc mě to pohlcovalo a bolelo, teď jsem nad věcí a jsem za to moc ráda
vero
profil
adr
|
Zasláno: 23. 3. 2010 11:24:38
Po dlhej dobe Vás všetky srdečne zdravím. Pár mesiacov som sa tu neukázala, aj keď z času na čas som si prečítala zopár príspevkov. Ako som na tom s vlasmi? No, žiadna sláva. Teraz ako prišla jar, je to ako inak katastrofa, vlasy padajú v neskutočnom množstve. Počas zimy mám vždy lepšie obdobie, kedy padajú pomenej, aj keď stále viac ako by bolo zdravé. Posledné mesiace, čo som neprispievala som sa snažila tak celkovo vlasy neriešiť a venovať sa iným veciam, ale teraz s príchodom jari sa na vlasy nedá nemyslieť. Však to všetky poznáte. Na vlasy nepoužívam už dlhšie nič špeciálne. Akurát tak šampón a balzam Migliorin. Je to prírodná kozmetika bez SLS a podobných chemických látok. A každý druhý deň si na pokožku dávam Biohar, aspoň dobre hydratuje, keď už nič iné a pokožka nesvrbí. A z vitamínov užívam Bion 3. Takže žiadna cielená liečba padania vlasov sa u mna už dlhšiu dobu nekoná. Akosi som rezignovala a zmierila sa s tým, že lepšie to už nebude. Podľa lekárov som zdravá, tak na čo sa mám sťažovať, nie?
Prajem Vám všetkým veľa optimizmu a radosti aj napriek tým neposlušným vlasom.
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 23. 3. 2010 12:13:35
martuti
Ahoj, tak já tu od té doby mého příspěvku nebyla a teď, že se podívu a Ty píšeš svoji příhodu, že by náhoda, že jsem se zrovna dnes podívala? Je to moc zajímavé, já na tyhle věci věřím, takže pro mě ať to zavání čímkoliv, nemyslím, že by to nemohla být pravda. Vždycky se říkalo, že pes si lehá na dobré, zdravé, pozitivní energií vyzařující místo a kočka naopak, tam kde je nezdravo a negativně, kde si člověk nemá dávat postel. Pokud jsou mezi námi lidé léčící a vytahující nemoci, určitě tento dar mohou mít i některá zvířata a to je teda mazec, určitě si kočičku považujte a pěstujte, ona se s tím asi vypořádala líp než Ty a zvládla to za Tebe. Přeposlala jsem to i mé kamarádce, díky za zajímavý příběh a měj se hezky a zdravě....no a vlasatě.
JirkaAAA
profil
adr
|
Zasláno: 24. 3. 2010 21:39:49
Prodám Revivogen- vlasový kondicionér. pokud máte zájem napište mi vzkaz
Helča z Telča
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 30. 3. 2010 12:27:00
Ahojte, mám 22 let a před rokem to začalo. Vždycky jsem měla nádherné husté vlnité vlasy, přirozená hnědá barva s měděnými odlesky. Od 18ti let jsem brala HA Cilest a tehdy se začala kvalita vlasů zhoršovat, byly jemnější, padaly, ... Pak jsem změnila doktorku, ta předepsala vzheldem k mému věku mnohem šetrnější HA Yasminelle, vlasy vypadaly po několika měsících užívání lépe, méně se mastily. A před rokem - děs. Začaly padat, pokožka hlavy katastrofa, věčně mastné, chomáče vlasů se kupily v koši... Já si začala opravdu zoufat a připravovat se na plešatost v 21 letech. Pak jsem přestala fňukat, čerpala jsem informace i povzbuzení z vašich příspěvků tady, změnila jsem svoji nepříliš zdravou životosprávu - dbám na to, co jím, cvičím, plavu, začíná sezona kolečkových bruslí... k tomu jsem začala jíst Kelp a GS Eladen. Et voila - vlasy se umoudřily, pokožka to samé a obrovským tempem mi rostou nové vlasy. Třeba na čele, jak začíná vlasová linie, mi rostou nové chmýříčka vlasů, které dorůstají "staré" vlasy. Vypadá to zblízka teda pěkně směšně, ale naštěstí se rychle zbarvují dohněda a rostou a rostou. Nevsázím ani tak na ten eladen a jiné suplementy, jako spíš na změnu životosprávy - na zdravější jídlo a pohyb. Vrcholem blaha pro mě bylo, když jsem si šla do lékárny pro další pixličku eladenu a paní lékárnice mě ohodnotila jako vlasaté stvoření, které snad tento doplněk stravy nepotřebuje. Děkuji za vaši (i když nevědomou) podporu a přeju zlepšení stavu všem, kteří mají s vlásky problémy.
Silvie87
profil
méně než 5 příspěvků
adr
|
Zasláno: 1. 4. 2010 21:06:45
Ahojky,loni v létě mi začaly z ničeho nic padat vlasy, až se mi utvořilo nad čelem lysé kolečko velikosti dlaně. Po třech měsících jsem šla na kožní a pan doktor mi řekl šťastnou zprávu, že mi vlásky zase začínají dorůstat, dal mi vodičku Triamcinolon a tabletky Revalid, nyní mám vlásky sice bílé a zatím stále malinké a stále si to musím ještě schovávat,ale rostou!!!!
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 1. 4. 2010 23:06:17
|
změnil/a: petrap
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 1. 4. 2010 23:06:57
|
změnil/a: petrap
Skočilo to zde třikrát.Omlouvám se.
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 1. 4. 2010 23:07:45
Ahojky děvčata.
Dlouho jsem zde nebyla. Vlasy mne padaly již šest let a věřte nebo ne , vyzkoušela jsem opravdu vše. Od mastiček, vodiček, šamponů, ampul, prášků, bylin, meditace.....
Po šesti letech mohu nyní tvrdit, jsem na tom o 80% lépe. Při mytí mi nepadá 800-1000 vlasů.Při česání je to oproti minulých dob úžasné. Konečně jsem zase začala používat přípravky na vlasy, jako jsou gely, tužidla....Cítím se velmi šťastná.
Vyměnila jsem gynekologa. Nový lékař mi řekl, že do jeho ordinace chodí mnoho žen, co má stejné problémy. A problém opravdu vidí v hormonech.
Nasadil mi magnesium, doporučil mi koupit zinek a selen. Užívám to asi 14 dní. Zlepšení? Jak jsem psala výše, o 80% !!!!!! Možná to není jen tím. Našla jsem si přítele, jsem zamilovaná. Ale díky hořčíku se mi zlepšila moje psychika. To cítím naprosto jednoznačně.
Holky, vlasy již vůbec neřeším. Nesahám si do nich, nemám strach při mytí, kolik jich vypadne.... Zbavila jsem se strachu a nad nemocí jsem vyhrála. Pokud tohle dokážete , jste na poloviční cestě boj vyhrát.
Věřte, že já už ani nevěřila, nedoufala. Skoro jsem podlehla..... Pokud se to podařilo mne, po tolika letech, podaří se to určitě i vám všem.
Mnoho štěstí všem.Petrap
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 5. 4. 2010 22:21:50
petrap
Ahoj Peti, mám obrovskou radost z toho co jsem teď přečetla. Prožívala jsem to tady s Tebou jakou dobu, však Ty víš..... někdy beznadějné zoufalství, pak zas naděje, že tohle určitě pomůže. Téééééda, ale to je paráda, že je to lepší a lepší, rozhodně i psychika, nový přítel, jiné myšlenky.... no já se s tím tak nějak pořád potýkám, jestli je to lepší nevím, když je míň vlásků, tak i míň padají, ale rozhodně jsem ušla kus cesty, co se týče toho myšlení a nějakých změn v sobě, ale pořád je na čem pracovat. Nic teď neužívám, ale pořád mám nějaké zásoby z minula, tak bych měla pokonzumovat. Vím jen, že hormony jsou v pořádku, byla jsem na endokrinol. a štítná i testy dobré, půjdu zase asi za 3 měsíce, už si mě nechal na kontroly. Tak jsi mě povzbudila, také si nějak nedokážu představit, že by to přestalo po 15-20!!! letech. Ale proč by ne, zázraky se dějí a já mám ty moje vlásečky tak ráda, tak snad to poznají a umoudří se. Peti, měj se krásně a zas někdy napiš, já tu nebyla dlouho předlouho, tak zas občas kuknu, dodej odvahu a naději. Ahoj a ať nám rostou potvůrky a hlavně ať drží a drží!!!
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 6. 4. 2010 20:22:23
Lenkaa
Leni, jen v rychlosti.Není to jen přítelm.To učitě ne. Protože tohle jsem už zažila. Bběhem těch 6 let jsem přeci už měla přítele dva. Láska to byla veliká... Vidím, že pomáhá to magnesium.Ale ten silný prášek na předpis a zinek + selen. Myslím, že to je to, co mi pomohlo.
Zkus to!! Vždyť víš, co vše jsem do sebe naházela. Hromady, snad i kbelíky prášků. Za pokus to stojí.Podotýkám, že na měsíc mne to stálo asi 300 Kč.
Leni drž se.
Doma to není růžové. Je to spíše stresující za ty roky nejvíce. Dělení majetku, hádky.... Katastrofa.
Snad to ustojím.
A to jsem rok bez práce a manžel půl roku.....A pak nám nemají padat vlasy
To jsem nyní odlehčila.
pa
I já na sobě pracuji, snažím se.
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 6. 4. 2010 23:02:00
petrap
Peti, jaké magnésko Ti předepsal? Můžeš poslat odkaz, jak to vypadá, které to je? A který zinek a selen užíváš? Jsou v tom docela rozdíly, nemyslím teď cenové. Ten hořčík je jen na předpis? A platíš si ho Ty, nebo pojišťovna? Safra že bych zas něco zkusila jiného, nějak to tělo přiživit, kdyby něco chybělo, ale podle lékařů asi nechybí nic. No za pokus by to stálo. Dobaštím moje hořčíky, co mám už nějaký ten pátek... Jinak držím pěsti, to víš, že to není jen tím přítelem, je to hlavně a především Tebou, protože jsi se nevzdala a hledala a vyšlo to. Mám radost, že jsi to dokázala a je to hlavně Tvoje zásluha, to si pamatuj!!! Měj se krásně a napiš. Lenkaa
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 6. 4. 2010 23:15:12
Leni, užívám toto :
http://www.docsimon.cz/zbozi/magnosolv-por-gra-sol -30sac
hořčík je na lékařský předpis. Nevím kolik jsem doplácela. Myslím, že i kdyby to byla celá částka, což je na krabičce 144Kč, tak jsem ochotná to platit.
http://www.docsimon.cz/zbozi/selzink-plus-tbl-50
toto jsem si koupila v lékárně normálně bez předpisu.
Při mytí je to málo vlasů.Při česání tak do deseti. Je to super!!!! Kéž by to pomohlo.
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 7. 4. 2010 11:06:17
petrap
Díky moc Peti, zeptám se v lékárně, nebo zkusím vyžebrat od doktorky, ale prý to snad píše jen gynekolog, tak tam se letos chystám za chvíli taky, tak uvidím, už mi pojišťovna nic nehradila ani nepamatuji, tak snad by mohla přispět. Tak zkusím, Ty se měj krásně a díky ještě jednou a ať už je to jen a jen lepší....já si ani nedovedu představit (no dovedu!), že si myju a češu vlasy a nic napadá, to by byla kráááása nesmírnááá. Ahoj.
Gaba
profil
adr
|
Zasláno: 7. 4. 2010 14:32:30
B]petrap[/b]
Lenkaa
Ahoj holky, taky jsem na tyto stránky chodívala (zhruba stejně dlouho jako vy), teda stále čas od času chodím, a i když moc aktivně nepřispívám, tak vás registruju a jsem ráda že jste se po čase ozvaly
a navíc Petrap s takovou povzbudivou zprávou!! Řeším celou dobu stejný problém jako Vy a jsem stejného přesvědčení jako Lenka, že kromě možná jiného, to musí mít někde skrytou, hlubší příčinu, že klíč může být hlavně v té práci sama na sobě, na svém vnitřním vývoji, postoji a myšlení, jen tu cestu umět hledat a najít a jít po ní(a to je tak setsakra těžké!)... No nic, jen jsem Vás chtěla pozdravit a Petrap díky za tip na to magnésko! A opravdu Ti přeju ať je to už jen dobré a drží se to a nám všem taky přeju, ať neztrácíme naději a držíme se víru, že jednou budeme mít skutečně příznivé zprávy!
Lenkaa
profil
adr
|
Zasláno: 8. 4. 2010 10:38:04
petrap
Gaba
Holky, jen chci napsat, že je zajímavé, že v těhotenství mi vlasy vždy padaly o moc míň, v podstatě asi jak všem "normálním" okolo. Vím, že v té době se bouří hormony, vše se mění atd., ale je pravda, že u všech 3 těhotenstvích jsem dýl užívala Magnesium Lactici, kvůli křečím v lýtkách nebo tvrdnutí bříška.... tak to se mi vybavilo, takže už ho baštím, než se dostavím k lékaři a zjistím jak je to s tím sáčkovým, zda mi ho může předepsat, nebo ne. Je to domácí zásoba, tak aspoň to neprojde a nevyhodí se. Jím 2-3 denně. Četla jsem si příznaky nedostatku hořčíku u toho léku, no něco by i pasovalo, ale nám by holky pasovalo asi všechno, najdem se skoro všude.... tak uvidíme, držím pěsti všem, co to nevzdaly a hledají....
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 17. 4. 2010 14:19:12
Zkuste si pročíst tento článek
http://galenus.cz/vlasy-chlupy.php
zkoušel někdo Capimin???
Jinak pokračuji v užívání hořčíku. Lékař mi řekl, že mi napíše dvě balení. Tentokrát jsem doplácela jen kolem 20Kč za dvě balení + 30Kč za recept. To je zvláštní.Asi jsem si vybrala lepší lékárnu.
Musím říci, že jsem nyní s tímto lékařem velice spokojená. Jeho přístup je opravu super. Příští týden, jakmile příjde menstruace, tak druhý nebo třetí den jdu na odběry. Budou mi dělat hormonální rozbor.Pak vám napíši, jak na tom jsem
Jinak vlasy jsou lepší, i když někdy bych řekla, že sem tam vlas vypadne. Při mytí to nyní bylo okolo 50 vlasů. Zdá se mi, že jsem klidnější. I když ty boje mne teprve čekají. Snad stres ustojím.....
Dadik
profil
adr
|
Zasláno: 18. 4. 2010 08:58:06
Ahoj holky!
Tak jsem se zase jednou zastavila na stránky, že napíšu, jak všechno jde. Před rokem jsem dobrala poslední imunosupresiva, která mi totálně rozhodila zažívání. Trvalo asi půl roku, než jsem přestala mít průjmy. Hrůza. Už nikdy více!!! Minulé velké prázdniny se mi objevily nějaké chloupky na těle, nic moc a hlavně všude kromě hlavy (takže ani řasy, vlasy, obočí...). Nehty se mi zpravily tou imunosupresivní léčbou. Nicméně za poslední půlrok se to nějak rozhýbalo, takže už zase používám holítka a holím
D sice to není jako dřív, ale už jsem bez toho nemohla. Navíc si troufám tvrdit, že moje řasy jsou už celkem dost povedené kartáčky. Jsou takové na všechny strany a nekroutí se jako kdysi nahoru, ale jsou tmavé a celkem dlouhé. Před 14ti dny se mi začalo rýsovat jedno obočí. Sestává zatím asi z 10-15ti černých chloupků, ale už jde trochu rozeznat, jaký tvar mělo kdysi. Až mi to přijde strašně nepřirozené, po roce a půl, co tam nic nerostlo, je to pro mě jak pěst na oko
D A asi stejnou dobu pozoruju, že mi začly růst na hlavě chloupky. Jsou průhledné, ale jsou tam... Jsem celkem ráda, jelikož fakt teď neberu vůbec nic.
Bohužel, nic není dokonalé, mám teď tak strašný stres, že se bojím, abych to všechno nepokazila. Mám dost problémy s přítelem a už několik nocí moc nespím a mám pořád stažený žaludek
( bojím se, že se rozejdeme. Navíc, najdu si pak někdy někoho? Po světě běhá tolik hezkých holek, proč by měl někdo chodit se mnou, že... Jsem z toho úplně na špatná, jak se mám pak radovat z obočí...
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 25. 4. 2010 13:36:13
Dadik
Nebuď smutná. Stres je prevít, mohu o tom něco vykládat. Víš , pro přítele jsi zajimavá právě TY!!! Važ si toho. Jestli se začneš bát rozchodu, tak příjde.Jestli se začneš bát toho, že Tě přítel opustí, tak Tě určitě opustí! Buď sama sebou, přirozená. A bude to dobré, uvidíš .
Já se taky radovala.Snad měsíc jsem měla zase super stav a po letech vlasy byly dobré. Najednou jsou to dva , tři dny a je to zpět. Je pravda, že jsem se tento týden hodně stresovala s manželem. S přítelem to taky není růžové. Dokonce jsem uvažovala i o rozchodu. Byla jsem na soudu, podat žádost o rozvod. A doma je to husté. Boj o peníze a majetek začíná. Bez právníků to nezvládneme. Jen lituji děti. Starší dcera měla vždy samé jedničky. Poslední dobou jsou to 3,4,5.Mrzí mne, že musí kvůli nám blbcům tolik trpět. A to kdo ví, jaké jim to zanechá jizvy do budoucna.
I tak se nevzdávám.
Nevím, jestli jsem přibrala z toho hořčíku, ale mám asi za měsíc 3 kg navíc. Děsím se toho, jak váhově jdu nahoru!
Držte se holky!!!!!!!
monika01
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 28. 4. 2010 20:11:49
ahojte je mi 40 let a chtela by sem vaz poradad o radu zacaly mi vypadavad vlasy az do pleski a chtela bych vaz poprosid o radu co by mi pomohlo pouzivala jsem aplikort ale nejak moc mi to nepomaha a proto se obracim navaz predem dekuji
jarmila53
profil
můj první příspěvek
adr
|
Zasláno: 29. 4. 2010 18:07:42
Ahoj všem,tak jsem si tady přečetla všechno o vašich problémech s vlasy,já mám ted také potíže ,moc mi vypadávají,už mi vepředu prosvítá hlava.Ale abych začala od začátku,nikdy jsem moc vlasů neměla ,tak akorát,vloni v prosinci jsem chytla prasečí chřipku,ležela jsem měsíc na áru v komatu,bylo moc špatné ,moc naději mi nedávali,když jsem se jakžtaž probrala k životu,tak jsem zjistila že jsem měla i celkový kolaos organismu.Do té doby jsem se léčila se srdcem a astmatem,ted se k tomu přidala i cukrovka,dostala jsem léky i na nervy,a jelikož jsem i ochrnula tak jsem se znovu učila chodit ,domů jsem se vrátila za dva měsíce.Ze začátku to bylo s vlasy v pohodě,ale asi po měsíci začaly vypadávat,doktor mi říkal že je to ještě důsledek té chřipky.Dnes jsem se nechala ostříhat na krátko,holička mi poradila oplachovat kopřivama,hned jsem si to opláchla ,po přečtení vašich příspěvků jsem si nasadila zinek,tak uvidím co pomůže.Pokud to nepomůže tak to za katastrofu nepovažuji,koupím si paruku,po mém zážitku v nemocnici,to nic není,život je přednější a žít se dá s vlasy i bez vlasů.
petrap
profil
adr
|
Zasláno: 2. 5. 2010 21:02:55
jarmila53
ahojky děvčata.Především Ty Jarčo. To co jsi prožila je těžká životní událost.Ale i to považuj za cestu k Tvému posunu.Díky tomu se na život dokážeš dívat úplně jinýma očima. Poradit vám co pomůže, už opravdu nevím. Znám jedinou cestu. A ta je 100%. Je to cesta meditace, posilování čaker a léčení těla. Dokáže to každý člověk, jen je potřeba si na to udělat čas. Nedokážu se do toho dokopat.Ale už včera jsem si říkala, že dvakrát denně tomu budu věnovat 20 minut. Pokud to opravdu dokážu dodržet a pomůže mi to, dám vám vědět. Vím, že meditací člověk dokáže bojovat proti stresu. A to je přesně to, co vše v našem těle rozjíždí.
Pak tedy holky věřte, že musíme změnit něco v mysli. Je to ta nejtěžší cesta...
Nyní se sama stresuji. Ten hořčík mi nyní na vlasy moc nepomáhá, ale cítím, že když ho beru, jsem klidnější a zvládám lépe věci.Psychika je na tom určitě o něco lépe.
Co se týká přípravků, vyzkoušela jsem vše co se dalo. Dala jsem zde i nějaké informace, kde se psalo, že zvenčí nic nepomůže. Sice si to tak zcela nemyslím, ale určitě je potřeba změnu udělat zevnitř.
Moc bych vám přála klid na duši a na hlavě spoustu vlasů. Sama stále hledám...
Petra.
<<
1
...
54
.
55
.
56
.
57
.
58
.
59
.
60
.
61
.
62
.
>>
Diskuze Více vlasů.cz
»
Vypadávání vlasů u žen
»
Vypadávání vlasů u žen
Váš příspěvek:
...